Ja eens! Ik zou ook lekker wandelen over de nieuwegracht, een stukje wandelen langs de singel, daarna gezellig een drankje doen bij Rubens Proeflokaal? Perfecte herfstmiddag in Utrecht wat mij betreft haha
Ik ben op zoek naar iets van een aparte zaal bij een kroeg/restaurant om een feest/borrel te houden voor ongeveer 40-50 man. Iets wat je een avondje kan afhuren met een eigen bar of waar personeel rondloopt om bestellingen op te nemen, verder gewoon met een achtergrondmuziekje en wat tafels, geen keiharde party. Ik rond begin volgend jaar mijn opleiding af wat echt een mijlpaal in m’n leven is, dus wil dat graag vieren met familie en vrienden.
Iemand ervaringen/tips? Als het ook nog zowel met OV als auto te bereiken is nog beter, maar dat is geen vereiste.
Anafora? Ligt alleen niet centraal.
Bar Joost of Bar Josefien! Of de kelder van Walden
Het balkon bij Bunk
Peters Bistro in het Griftpark!
Neel (zaal achter leen) of even uitzoeken of er een kunstgalerij is die ook voor drankjes/feestjes af te huren is? Ik was eens in galerij Kuub voor een feestje en vond het echt cool!
Ik ben uiteindelijk bij Maeve geweest en het was echt zoooo lekker. Echt alles werkte heel goed samen, vegetarisch menu was met zorg samengesteld in plaats van ‘erbij’.
Nice! Ik stond daar op de wachtlijst, kwam een plekje vrij, maar zag de mail pas drie kwartier later dus plek weg soon
Heeft iemand tips voor een leuk restaurant om enigszins snel een hapje te eten ergens rondom Utrecht centraal of in het centrum (omgeving Neude)? Het is voor een feestje dus geen lange avond tafelen maar hoeft ook weer geen wagamama achtig iets te zijn.
An An, Sevilla, Los Amigos, Vegitalian?
Zwarte Vosch, umami, Koenraad, o’pannuozzo (3 locaties zijn er inmiddels), beers & barrels, le comptoir, Kimmade
Ik was gister bij Pastoe eten en hoewel het eten wel lekker was, vonden wij het erg duur voor wat je kreeg. 7,50 voor 6 asperges en 13,50 voor 2 coquilles is toch duur, of ligt dat aan mij? Denk niet dat ik er nog een keer heen zou gaan.
Ik was er in de zomer ook en vind het ook duur en niet zo bijzonder
Ik vind het ook wel duur, ik had er wel echt lekker gegeten en vind de locatie wel heel leuk dus had er niet echt problemen mee.
Ik vind sowieso uit eten echt heel duur geworden. Een paar jaar geleden gingen we nog wel eens met 2 personen even een hapje eten en dan waren we 60 euro kwijt ofzo. Maar tegenwoordig is het dan makkelijk 100 euro en dan hebben we echt niet heel bijzonder gegeten. En love uit eten gaan dus vind het echt niet erg om daar wat aan uit te geven en ja alle boodschappen zijn ook duurder geworden dus begrijp het wel, maar wij gaan hierdoor wel echt een stuk minder vaak.
Heeft iemand een tip voor een leuk vakantiehuisje/b&b/hotel… in Utrecht of in de buurt van Utrecht? Mag ook net wat meer landelijker gelegen zijn bijvoorbeeld. Liefst kindvriendelijk.
Ik ga met m’n kind altijd met veel plezier hierheen en we slapen dan in de Boomgaardlodge.
Als je ziet dat een Utrechts restaurant een hapjes deel concept heeft moet je wegwezen. Veel te weinig eten voor de prijs van fine dining. 90% van die plekken is ook in handen van drie horecabedrijven die uit zijn op zo veel mogelijk zaken waarin ze ons veel geld kunnen vragen voor weinig.