Het Utrechttopic

Heb je al gekeken bij woonin of bij mvgm (ikwilhuren.nl)? Wel hoge inkomenseisen, maar als je nu in een sociale huurwoning woont, heb je via woonin soms recht op huurvoorrang.

Helaas nu niet in sociale huur maar thanks!

Waar kan ik ergens lekkere Matcha kopen ?

Ik ben er zelf nog niet geweest (pas sinds eind oktober open) maar ik ben hier heel benieuwd naar! In die straat tegenover de Neude waar Chupitos zit

Wel maar 3 dagen per week open

Edit: oh lol je ziet de naam niet in de preview maar Osuke Sabo dus

Danku voor de tip !

3 likes

https://www.ad.nl/utrecht/utrecht-is-volgend-jaar-de-nieuwe-locatie-voor-ewout-genemans-populaire-politieprogramma-bureau-br~aa8409bb/

Moet eerlijk bekennen nooit iets van dit programma gezien te hebben :joy:maar vind dit wel nice. Bureau Paardenveld is ook een van mijn werkplekken (ik werk niet bij de politie) dus wie weet krijg ik nog iets mee.

1 like

Iemand Osuke Sabo al geprobeerd en eventuele aanraders?

Ik ben dit weekend bij Oh CrĂȘpe geweest, heel lekkere crepes!

1 like

Ik vind het toch zo gaar dat er een aftelmoment komt en dat dan (a) met een lichtshow is (b) op het jaarbeursplein is en (c) er geen enkele grote naam te vinden was. Wie is dj Yorit?

Ik ben wel van plan binnenkort te gaan. Nu al keuzestress.

5 likes

Ik ben geweest en de matcha latte en matcha canelle genomen, vond het wel lekker maar ook heel benieuwd naar de wagashi!

3 likes

Heeft iemand enig idee hoe Oproer op vrijdagen is? Ik ben er zojuist binnen gelopen en het was een dooie boel
 Ik wil er met mijn date heen maar daar lijkt het ietswat te saai voor?

Weet iemand een leuke locatie waar ze gluhwein serveren?

2 likes

Op vrijdag organiseer ik samen met anderen een fundraiser event in ACU met allerlei relevante live muziek/sprekers/film/DJ’s, voor wie het leuk lijkt wees welkom!

5 likes

Volgens mij bij het Badhuis (buiten, kerstmarkt)

2 likes

Leuk, dan ga ik dat eens bekijken :blush:

2 likes

@Nysmn @FredPaillet
Ik ben dit weekend bij Osuke Sabo geweest en vond het heel nice! Ik had de ceremonial matcha en wagashi en vond het heel goed werken samen. Ik heb wel eens dat ik de matchasmaak vind verdwijnen als het gecombineerd wordt met zoet maar dit was precies mooi in balans. Matcha was echt goed ook en ik vond de kastanjevulling van de wagashi erg lekker. Ik was met iemand die niet zo’n matchadrinker is dus die had koffie (niet bijzonder verder) en een canelĂ© (wel echt heel lekker). En vet lieve mensen ook!

@babushkababy ik had heel graag willen gaan vrijdag maar ik was ziek, baalde echt :sob:

5 likes

Het is niet een mega party café en ik denk meer een overdag-plek, maar ik zou zeggen toch wel leuk druk op vrijdagen/zaterdagen. En lekkere banken waar je knus kan zitten (en heel veel bordspellen voor als je date en jij dat leuk vinden)

1 like

Wat doen jullie met oud en nieuw?

Mocht er iemand kaartjes hebben voor tivoli vanavond en toch niet willen, let me knowww :crossed_fingers: