Mega kortingen tot 5 januari bij de Bendi. Ze gaan verbouwen ik heb net een grote fles tahin voor 2 euro
Mijn favoriete boba spot is gesloten š„¹ cha cha
Weet iemand of het noodzakelijk is om bij Vegitalian Schoutenstraat te reserveren? Of zou vrije inloop mogelijk zijn?
De opties rond 5 uiur zijn voogeboekt, ik zie sowieso geen mogelijkheid om te reserveren rond 6 of 7 uur, en dan pas weer kun je reserveren voor na 8 uur. Betekent dat dat ze geen reserveringen voor bijv half 7 aannemen of is het iets anders?
Ik zou ze even bellen? Geeen idee
Het is volgens mij altijd heel druk daar. De twee keer dat ik zonder reservering ben binnengelopen kon ik alleen aan de bar eten.
Ja. Geldt sowieso voor de meerderheid van de restaurants in Utrecht. Je kunt altijd even binnenlopen of bellen, maar geen plek in de reserveringstool is vaak echt vol. Echt mijn grootste ergernis aan na-corona Utrecht.
Ja en als je wil reserveren kan dat ook haast niet meer de dag ervoor op de dag zelf. Zo irritant, geen spontaniteit meer mogelijk
Ja pf heel vervelend
Helemaal dom als het ook echt al dagen van te voren is voor een simpel restaurantje of nog erger: lunchplek. Pff
Heeft iemand een tip voor een leuke lunchspot in de buurt van Escaperoom The Queen aan de Oudegracht 183? Hoeft niks bijzonders te zijn: gewoon een leuk tentje voor 4p op het liefst korte loopafstand. Er zit zoveel maar wil eigenlijk wel op tijd wat reserveren omdat het op een zaterdag is.
Iemand tips voor een leuke date plek op vrijdagavond voor een drankje?
Proeflokaal Rubens! Fijne heel authentieke plek met mooi aanbod aan dranken. Wel veel alcohol denk ik.
Of bij het haardvuur bij Le Clochard.
Aan de gracht Teds all day brunch, Keek of Anne en Max. Op de Mariaplaats vind ik Broodnodig ook altijd leuk of daarnaast zit Jozef.
Hebben ook goede alcoholvrije opties
Zelfs als ik een week van tevoren iets wil reserveren is het soms al vol⦠echt stom
Is iemand al bij paloma geweest? Hadden collegaās het laatst over
Bar Bet heeft wel altijd plekjes vrij voor inloop. Zelfs in het weekend. Afgelopen vrijdag nog geweest!
Voor de rest is het vaak dramatisch. In november bij Rosie Restobar gereserveerd voor begin februari. Wilde begin deze maand de reservering uitbreiden van 2 naar 4 personen maar zat allemaal al vol. (T is ook geen groot restaurant maar toch)
Toevallig heb ik vrijdag nog kunnen reserveren bij Restobar Rosie voor de lunch op zaterdag. Ik was helemaal verbaasd, maar ik heb het idee dat ze voor de lunch niet altijd vol zitten (terwijl de lunchkaart volgens mij hetzelfde is als diner).
Ik heb sowieso wel het idee dat ze bij Rosie vrij flexibel zijn! Toen ze er nog niet zo lang zaten had ik op Valentijnsdag zelf besloten dat ik toch wel uit eten wou. Had verwacht dat dat echt kansloos zou zijn en op de meeste plekken was dat ook zo maar toen ik Rosie belde kon ik gewoon nog terecht, ook al zaten ze online helemaal vol
Lunch is idd een ander verhaal
Iemand nog tips voor een schoenmaker die echt goed leer kan repareren? Ik heb hele dure schoenen die gerepareerd moeten worden en durf ze niet zomaar naar de eerste de beste te brengen. Ik zoek dus geen tips van ādeze heeft een keer goed en snel mijn zool gerepareerdā.
Wat bedoel je met leer repareren? Ik ben zelf laatst bij schoenherstelbedrijf Luxa geweest in de Vogelenbuurt, zij staan er om bekend om verschillende merkschoenen te repareren dus misschien is dit een match, ze hebben ook een eigen website.