De schoenmaker op de Potterstraat vind ik echt heel kundig! Je kan er bij een schoenmaker sowieso denk ik wel vanuit gaan dat mensen er verstand van hebben.
Ik heb goede ervaringen met Luxa in de Vogelenbuurt.
Nou ik vind het nog wel eens tegenvallen, en het zijn best dure schoenen dus dan is het echt zonde als het niet goed gerepareerd wordt.
@Peony @LilyAldrin ik ga Luxa dan eens proberen, die ziet er goed uit!
Het leer is licht beschadigd, dus ik hoop dat ze dat kunnen herstellen of in ieder geval ervoor zorgen dat het niet erger wordt.
ik heb vanuit hoog segment schoenenwinkels met Luxa gewerkt en hij is top. Heeft klanten uit heel de benelux omdat hij speciale kwalificaties heeft voor bepaalde merken. Nooit meer ergens anders heen. Hij kan ook heel trots vertellen over zn Vinted aankopen, schoenen van 500 voor 10tje.
Haha ik kwam net in een kroeg met mn Ajaxsjaal om en toen kwam de barman naar me toe en zei: āNu die sjaal af, anders opkankeren uit mn kroeg!!!ā
Naam kroeg s.v.p.
Marktzicht (die guy bleek zelf wel Ajacied overigens)
Ja er zijn best veel plekken waar je niks mag hebben van welke voetbalclub dan ook want ze willen gewoon niet dat mensen daarom gaan vechten. Domste voorbeeld vond ik nog dat ik bij Ome Willem Boven op de dom aanvroeg maar dat mocht niet want dat nummer had een te sterke link met FC Utrecht en ik zat echt zo van uhm dit is toch ook gewoon het lied van de stad zelf.
O ja echt? Deze gast was gewoon aan t fucken haha
die dude is zoooo weird
Ik moest hier aan denken, want het was heel lekker en dus een aanrader
Je kan ook zonder reservering komen maar dan moet je gewoon even wachten tot een tafeltje vrij is.
En bij de andere vestiging kun je ook aan de bar eten zonder reservering als dat voor jouw gezelschap past.
Ik ben geweest en had hetzelfde ātaartjeā maar met de ceremonial matcha. Smakelijk, maar het zitten is daar nog niet ontspannend. Die man wil heel gastvrij overkomen maar de stress giert door zān aderen. En de krukjes waar je op zit, zijn oncomfortabel. Tafeltjes staan wankel op die ongelijke vloer.
Ja voor mijn gevoel gaan ze een beetje ten onder aan hun eigen succes. Er staan bijna altijd wel mensen voor de deur. Daardoor heb ik ook niet echt rustig gezeten want je ziet dat er mensen buiten in de kou wachten. Ik had ze allebei geprobeerd en ze waren allebei heerlijk de canule en de wagashi. Ik ga zelf denk ik niet snel terug omdat de hype nu zo groot is.
Toen ik er was stonden er niet veel mensen te wachten. Op zich stroomt het ook wel goed door, maar dat heeft met die oncomfortabele zitjes te maken denk ik. Je blijft niet lekker hangen (ik iig niet). Slim wel. Fast matcha. Maar ook een grote paradox.
(Ik snap trouwens wel dat het juist japansig is ingericht, but stillš¬)
Wat is een handige plek om de auto te parkeren in/rondom Utrecht? Bij voorkeur ergens waar ik gemakkelijk OV (of beter zelfs, een ov fiets) kan pakken richting het Domplein. Ik zou moeten parkeren op een zondag, ik wil best parkeerkosten betalen maar niet de hoofdprijs als het kan.
Edit: ik denk nu aan een station vlakbij de a2, Leidsche Reijn of Vleuten, weet iemand of daar voldoende plek is doorgaans op zondag? Of is een andere plek beter?
Ik heb laatst (gratis) geparkeerd bij station Utrecht Lunetten en toen de trein naar Utrecht CS genomen.
P+R Utrecht pak ik altijd, zit naast de IKEA en je bent er met OV echt in no time. Kostte de vorige keer ā¬5 totaal
op zondag zijn er ook nog wijken gratis, zoals lombok, oog in al (denkende vanaf jouw route vanaf de a2 amsterdam) en dan loop je in 20-30 min naar Domplein. Of pak je electrische deelfiets, die groene.
Je kan op ook parkeren op de Maliebaan. Als je daar beetje gunstig (want het is lange straat dus zover mogelijk richting Moreelsepark) ben je ook zo op het Domplein. En is op zondag gratis en eigenlijk altijd wel plek.
Pijlsweerd ook, en best veel wijken waar je op zondag gratis parkeert. Idd binnen 20 min lopen ben je er al.
@death_by_sexy je moet op de site v d gemeente op de plattegrond kijken welke straten/wijken op zondag gratis zijn.