Het Utrechttopic

Er zijn in Utrecht maar een heel beperkt aantal locaties voor festivals en tegelijkertijd zijn er ook steeds meer festivals , dus als je toevallig bij Park Transwijk of een ander groot open terrein woont gaat het kut blijven. Tenzij de gemeente eindelijk een vaste plek aanwijst voor festivals maar dat duurt dus tering lang.

4 likes

Waar haal je lekkere friet?

1 like

Thanks!!!

1 like

Thanks voor je tip nog!!! Ik ben een proefles gaan doen en vond het helemaal leuk dus ga er lessen, niet bij Sonja maar wel bij de ‘wieringa’s’ :blush:

O wat superleuk om te horen!

Snackbar friet of ambachtelijke friet?
Ambachtelijk: Dapp. De Pieper
Snackbar: Rhijnsnacks, Edison. Bij snackbars is het gewoon altijd belangrijk om te vragen of ze wat langer bakken.

1 like

Gaat iemand naar de Van Gogh immersive experience in de Jaarbeurs of daar al geweest? Ik ben benieuwd of het echt leuk/mooi is of vooral heel goed gemarket is.

1 like

Wie van jullie gaat naar Delete (bij voorkeur Oost) en heeft een vaste wax angel die aan te raden is? Mijn vaste vakvrouw heeft ander werk en in de tussentijd heb ik een paar andere angels geprobeerd, maar ik ben er niet erg blij mee. Dus als iemand aanraders heeft, let me know please!

2 likes

Ik ben er geweest met mijn 7 jarige zoon. Ik vond het vooral voor hem leuk omdat alle informatie die er over VvG gedeeld wordt duidelijk en overzichtelijk is. Die projectkamer is oke, waren we redelijk snel klaar mee maar dat is denk ik persoonlijk. De VR tour aan het einde was echt heel leuk, kost wel 3 euro extra. Voor mij een 6,5, voor mijn zoon een 8,5.

Een mattie van mij zoekt met spoed een woonruimte (wss kamer) max 700, kan ook onderhuur zijn. Tips welkom!

Ah late reactie maar ik ga naar Ella op de centrumlocatie

Ik heb het topic al even doorgespit maar heeft iemand nog een recente aanrader qua kapper die gewoon goed is in haren in model knippen? Nu al 2 kappers gehad die nauwelijks in model knippen. Ik ver mijn haren niet dus dat aspect is niet van belang.
Het liefst eentje in het centrum

Ik ga naar hairfix op de burgemeester Reigerstraat, ben daar door verschillende kappers geknipt en altijd tevreden geweest. En ze zijn niet duur, ook fijn

3 likes

Deze vind ik ook goed @TantePollewop. Afrader is in ieder geval Hizi in HC. Dat ik als extreem conflictvermijdend persoon terug ben gegaan omdat ik ontevreden was, zegt denk ik genoeg :grimacing:

1 like

Knippen zij op nat haar in model, of knippen ze ook op droog haar zodat ze rekening kunnen houden met hoe je haar valt? Ik ben eventueel ook wel nieuwsgierig.

1 like

Bij mij is altijd eerst mijn haar gewassen en daarna geknipt, dus met nat haar. Maar misschien knippen ze ook wel droog, dat weet ik niet. Zou je ze even voor moeten bellen!

1 like

Ik ben wel tevreden bij Hairline in de Hamburgerstraat

2 likes

Ik ga binnenkort een weekendje alleen naar Utrecht. Iemand tips voor een lekker Aziatische restaurant in het centrum? Andere leuke tips zijn ook welkom!

AnAn!

6 likes

Ja of kimade

2 likes