Het Utrechttopic

Ja +1 voor kimade, zeker die in de Mariastraat

6 likes

Don Konosuke
Shokudo
Jasmijn en ik

1 like

Oudegracht zit leuker buiten op het terras

Little world kitchen of Nostro bar. In Twijnstraat Papi’s comfort kitchen (lunch alleen in weekend volgens mij) of anders Keek.

1 like

De pastoebar en ook alles rondom klein Berlijn en camping ganspoort is leuk, veel minder dagjesmensen en pastoebar wel echt mooi en leuk aan het water!

3 likes

Koffie leute brauhaus! Zit tegenover broei aan de andere kant van de gracht

5 likes

Sowieso wel leuk om even door de twijnstraat te lopen en dan bij KEEK koffie drinken met wat lekkers

1 like

Ik heb de zoekfunctie gebruikt en ben even op jouw post gekomen. Heb je al een lashlift laten doen ergens?

Wat is een beetje een normale prijs daarvoor? Ik wil wel kwaliteit want ik heb Aziatische wimpers die recht naar voren staan :sob:.

1 like

Ik heb de zeehond bij de Munt gezien. Vond het wel een ervaring.

16 likes

Holy Macaroni is weg! Echt een cursed locatie, zag net dat er nu een koffietentje zit (zat er ook voor holy macaroni) maar ga wel even koffietje halen binnenkort. Erg benieuwd hoe lang ze het uithouden…

1 like

Zat er hiervoor niet heel lang Sis Bakery? Of ben ik er ƩƩn vergeten? Sis Bakery heeft het wel even volgehouden. Ik denk dat Holy Macaroni te niche was. Op zich zou er in die buurt denk ik nog wel ruimte zijn voor een koffietentje

1 like

Waar in Utrecht koop ik een mooie felicitatiekaart voor een huwelijk? Ik heb niet echt tijd om rustig de stad in te gaan :frowning: Normaal haal ik kaartjes bij It’s A Present of bij Appel en Ei, maar ik heb het idee dat ik nu mijn game moet upsteppen haha

Ik heb wel eens leuke kaarten gekocht bij ā€œit all starts with a postcardā€ (wat een naam haha zie dat nu pas) in de Twijnstraat!

3 likes

Oh nice, die ken ik nog niet!

Heeft iemand ervaring met hoe het is om te wonen in Zuilenstein Zuid?

Heb een woningaanbod via woningnet gekregen, vind het huisje er best leuk uitzien (bovenwoning met dakterras) en woon nu in een gallerijflat in Zeist. Wil vooral weg omdat het hier gehorig en slecht geĆÆsoleerd is, maar wil wel een fijne buurt. Ik voel me namelijk wel gewoon veilig hier in de buurt en de omgeving is mooi en winkels op loopafstand!

1 like

Nieuwegein bedoel je? Ik werk daar en je bent echt binnen 15 minuten op hoog Catharijne, Verder zou ik never nooit in Nieuwegein willen wonen want in de winter ziet dat er echt deprimerend uit.

2 likes

Volgens mij echt wel prima. Niet bijzonder of sfeervol, maar ook niet deprimender dan een willekeurige woonwijk in een stad zonder rijke geschiedenis. Zeker gewoon veilig.

Ligging is ook prima. Genoeg voorzieningen en Utrecht is dichtbij. Lekkere doorfietsroute naar Utrecht ook wel. Al red ik het niet in de 15 minuten die hierboven genoemd werden.

Qua natuur in de omgeving en mooie gebouwen ga je er vanuit Zeist wel echt op achteruit. Op beide vlakken heeft Nieuwegein gewoon niets te bieden. Het is beton en saai.

1 like

Ik woon hier dichtbij in de buurt en vind het fijn wonen. Ik kom zelf nooit in Nieuwegein centrum, maar het oude Jutphaas is heel mooi. Lekker ijstentje ook in de buurt aan het water. Uit eten is leuk in Vreeswijk bij het kleine haventje, maar ik ga eigenlijk voor bijna alles naar Utrecht centrum. Ik fiets er ongeveer in 20 min heen met de elektrische fiets. Langs het water is het ook lekker doorfietsen.

1 like

Weet iemand een leuk restaurant waar je je vader mee naartoe kan nemen? Niet te moeilijk eten, bruine kroeg vibes mag maar niet te gehorig want mn vader heeft tinnitus. Ik dacht misschien Le Clochard maar ik vond de tafeltjes de vorige keer daar zo vies

2 likes

De Vingerhoed of Kippegie

1 like