Iemand nog recentelijk z’n sleutels laten kopiëren waar het niet tegen de 10 euro per sleutel is? Wil niet weer 60 euro kwijt zijn (want het staat natuurlijk nergens geschreven). Liefst richting Kanaleneiland/Hoograven.
Dank allemaal!!
Je kan een plek online reserveren in Hoog Catharijne parkeergarage, ff Googlen. Das stukken goedkoper dan een kaartje!
Weet iemand toevallig of er dit voorjaar leuke rommelmarkten zijn om naartoe te gaan of een plek te huren?
Wat is een goede brillenzaak waar ze echt verstand hebben van een hoge min-sterkte (dus geen Ace & Tate ofzo), maar waar de brillen niet teringduur zijn?
Ik ben op zoek naar een huurwoning in Utrecht, als iemand iets weet rond de 1000-1100 kale huur. Ik hou de verhuursites als rebo, vesteda, mvgm etc en middenhuur projecten goed in de gaten maar t is lastig ertussen te komen
Waar in Utrecht vind ik prints voor aan de muur? Puha Shop ken ik, maar verder heb ik geen idee.
Bij Catch op Oudkerkhof
ik heb laatst bij napata gegeten, een soedanees restaurant ergens op een industrieterrein (ben niet echt bekend in utrecht). en het was zoooo lekker ik denk er elke dag aan terug. heerlijke vega(n) opties ook dus echt een aanrader. vond het alleen wel koud binnen hahha
Ik heb -13 en ging altijd naar Lens toen ik in Utrecht woonde.
Ik denk dat je je er op in moet stellen dat je met een hoge sterkte altijd wel vrij duur uit zal zijn.
Ik heb gisteren panuozzo gegeten bij Vegitalian en het was zooo lekker. Ik heb wel vaker bij Vegitalian gegeten, pizza en pasta en ik vond het altijd wel oké, maar niet super, maar die panuozzo echt niet normaal lekker
Misschien kom ik hier veel te laat achter haha, maar echt een aanrader.
Wat vinden jullie van papis comfort kitchen?
Ik heb hier laatst gegeten met @monkeyslut, ik vond de cocktails niet zo lekker maar zij volgens mij wel. Ze waren iig wel sterk. En het eten vonden we allebei lekker! Vond het niet superwauwie je moet hier gegeten hebben maar gewoon prima lekker, en ook leuk qua sfeer vond ik en aardige bediening.
Nee ik vond ze ook niet zo vooral die met mezcal niet maar de espresso martini was prima
Ik wil binnenkort met een vriendin uit eten in Utrecht voordat we naar het stadsklooster gaan. Weten jullie een restaurant in het centrum waar je rustig kan zitten want ben heel gevoelig voor prikkels?
Leuke lunchplek
Pitot. Echt prikkelvrij kan niet eigenlijk.
Dank voor je antwoord! Nee dat snap ik hoor, bedoel het inderdaad ook als prikkelarm.
Zou dan lekker kiezen voor een plek buiten het drukke centrum. Jasmijn en ik (fijn Aziatisch restaurant) zit bijv schuin tegenover het Stadsklooster
Heeft iemand tips voor een kamer in Utrecht? (Max 700) #askingforafriend