Het Utrechttopic

Ja dit zijn allebei goede tips!! Of Bij Guusjes, wat rustiger misschien in de vogelenbuurt

Ik hou niet van Sushi maar mijn dochter wel, wat is een leuk restaurant in het centrum van Utrecht? Waar je ook een beetje leuk zit met virgin cocktails bijvoorbeeld? En dan niet zo’n all you can eat met tablet, maar een beetje gezellig? Ik zag de Soju bar in Utrecht maar daar was dan weer weinig aanbod zonder vlees, veelal kip enzo, en wij eten geen vlees.

Misschien MOJO? Daar ben ik nog niet geweest, dus weet niet zeker of dat zo’n tabletplek is
 anders Konnichiwa.

De Streetfood Bar

1 like

Ja leuk restaurant! Maar niet echt sushi. Meer streetfood :laughing:

1 like

Dank, ik ga ze bekijken!

Het is Trattoria Polpette geworden maar dankjewel !

1 like

Ik wil even een shoutout naar bakkerij Kameel doen omg alles is daar zoooo lekker. Echt de beste kaascroissantjes ooit en vandaag had ik voor het eerst een bosbes vanille bol en omg 100/10. En natuurlijk het normale brood :heart_eyes: ben echt in love met die winkel

13 likes

https://www.funda.nl/detail/koop/utrecht/appartement-vredenburg-74/43198062/

De woningmarkt is echt verziekt, dit appartement voor bijna een miljoen??!! Met 2 slaapkamers? Echt waar zijn we mee bezig

2 likes

Je zegt er niet bij dat het 110m2 is en dat het echt mĂ­ddenin de stad op een toplocatie van Utrecht zit.

Alsnog veel geld maar check de grootte en locatie.

Zo te zien ook met een eigen parkeergarage.

11 likes

Ik vind je laatste twee posts zo onder elkaar stiekem best grappig.

3 likes

Wat voor oven zou die bovenste zijn?

1 like

Stoomoven

4 likes

Gelukkig dat je er zelf om kan lachen, beetje boomer niveau ‘deze generatie kan geen huis kopen door de avocadotoast’

@ZusjevanJoost het is niet eens een gezinshuis, en toen deze woningen gebouwd werden was het echt verassend betaalbaar, ook de huurwoningen

1 like

Lol zo bedoelde ik hem niet? Ik zie vooral een verband tussen de komst en bejubeling van inmiddels iets van tien zuurdesembakkers met hetzelfde ontstaansverhaal (corporate tijgers met een burnout die gaan broodbakken), dezelfde kaneelbol en hetzelfde dure brood en appartementen van een miljoen in de binnenstad. Namelijk een stad gericht op relatief rijke bewoners. En ik eet zelf ook graag zuurdesem, love een kaneelbol etc dus ben net zo goed schuldig.

12 likes

Gaan we straks de prijs ook nog omrekenen naar guldens?

4 likes

Gebruikte jij nog guldens ja in 2012?

Godverdomme je hebt nog gelijk ook

Wat afschuwelijk die nonchalance ook, binnen een paar maanden “ja joh we open gewoon een bakkerij aan de duurste winkelstraat van de stad”

Vind die bakkerij meteen niet leuk haha

10 likes

Het is wel op de oudegracht maar beetje op een gaar stukje waar verder helemaal niks is. Verder geen mening over die tent want de ene keer dat ik er was, was de vegan kaneelbol op en verder hadden ze niks vegan.

Kom daar juist vaak, love de woonwinkels, de kringloop, de antiekwinkels, spelletjeswinkels. Is daar chiquer dan aan het midden met de So Low etc

12 likes