Ik heb gister zooo lekker gegeten bij de watertoren omg. En ook echt een fantastische zonsondergang echt een aanrader
Wat is jullie favoriete kringloop? Ik ga nu vaak naar Hoograven, die vlakbij de Hornbach in Nieuwegein en Kringloop De Wijkwinkel, die laatste is echt altijd een teringzooi maar ik heb het idee dat er veel huisraad van overleden mensen heen gaat dus dan vind je nog wel eens pareltjes. Maar toch vind ik het aanbod nogal tegenvallen bij deze drie, echt heel veel troep vooral.
Mijn favo is Wawollie in Maarssen maar dat is echt te ver fietsen.
BijBram is ook fijn en in een rustige wijk, uit de stadsdrukte!
Voor meubels specifiek? Daar kijk ik nooit naar.
Voor kleding ga ik vaak naar No vintage Phobia in Wijk C, sussies/blackfish op de Voorstraat, de Roxy79 en Emmaus op de nachtegaalstraat, de andere emmaus locaties zijn groter maar wel minder vind ik; geheim is altijd de rijkste buurt opzoeken waar mensen Bijenkorf level merken afgeven en die je dan voor €10 koopt, ipv armere wijken als Overvecht/Lombok waar je tussen de Primark en H&M moet zoeken.
Zelfde reden is dat de kringlopen in Bilthoven, bepaalde delen van Soest ook goed zijn voor goedkope dure dingen. Je moet naar waar het geld woont als je pareltjes wil.
Ik vind rataplan heel relaxed in Nieuwegein, bij de McD in de buurt
Noppes in Nieuwegein is ook echt relaxed. In Utrecht zelf vind ik de kringlopen niet echt leuk omdat al het leuke door vintage hunters al is weggekaapt.
Ik heb laatst echt een goede koop gedaan bij no vintage phobia en die vrouw is heel leuk en zat me helemaal op te hypen!!
Roxy en Emmaus woon ik vlakbij, moet ik eigenlijk weer eens langs.
Ja die vrouw is echt top!
Ja daar hangen echt pareltjes voor weinig
Ja niet per se kleding, maar gewoon leuke dingen/servies, interieuraccessoires en boeken ook. Maar ook wel een goed idee om een keer naar Bilthoven enzo te gaan!
Ik ben op zoek naar gebaksbordjes maar ik kan gewoon bijna geen leuke vinden. Alleen maar standaard wit.
Haha het is in dit topic al zo vaak over die vrouw gegaan. Ze is idd fantastisch en ophypen is precies het goede woord ze blijkt het bij iedereen te doen maar wel echt oprecht!
Oké help ik heb met vriendinnen afgesproken om vrijdag overdag iets leuks te doen in Utrecht (‘s avonds gaan we uit eten), maar we zijn vergeten daadwerkelijk iets te bedenken om te doen we zijn met z’n vieren waaronder twee (hoog)zwangeren dus iets met alcohol of echt veel rondlopen/actief doen gaat niet echt lekker. En lunchen of high tea oid liever niet want hebben in de avond dus ook al een eet-activiteit
Wie heeft een goed idee voor iets wat we niet lang van te voren hoeven te reserveren?
Bioscoop?
Museum?
Bootje over de gracht? Het wordt heerlijk weer!
Of kanoën naar Rhijnauwen? Als dat voor de zwangeren lukt.
Waterfietsen over de grachten! De zwangeren kunnen achterin zitten en hoeven niks te doen
Ik vond het al best wel gedoe om in en uit die kano te komen in niet-zwangere staat maar misschien lag dat aan mijn gebrekkige motoriek Zou dus idd voor een waterfiets of een fluisterbootje gaan
Thanks voor de tips jongens! Ik heb een fluisterbootje gereserveerd bij Rhijnauwen
Is hier in november al over gegaan, maar vandaag naar Doloris Maze geweest! Ik vind het echt een aanrader. Best fysiek vermoeiend (hoewel ik 6 mnd niet mocht sporten dus heb ook 0 conditie) ook haha, was best moe na een uur.
Kennen jullie veel restaurantjes/eettentjes in Utrecht waarvan je je afvraagt of er ooit mensen zitten? zie echt best vaak restaurants waar nooit iemand zit, misschien wordt er dan veel afgehaald maar toch.
Ik zie bijvoorbeeld noooooit iemand bij Holy Macaroni zitten als ik daar langsfiets haha, vraag me ook af wie er in Nederland €15 voor macaroni met kaas en vreemde toppings (avocado waarom?) zou willen betalen.