Meestal dekmantel voor niet culinaire zaken. Hier in de stad ook al een paar keer vage restaurants gezien waar nooit mensen waren en tijdje daarna lees je dan dat politie inval heef gedaan en ze zijn gesloten.
Vandaag had ik een spicy chicken roll van âDarrasâ geprobeerd, was er vaker langsgelopen maar nooit wat gehaald. Damn wat een lekkere rolls! Echt een 9.5/10.
Ik heb bij dat tentje in Hoog Catharijne waar ze kokosmakronen verkopen (naast de Gall en Gall) echt nog nooit iemand iets zien kopen.
Volgens mij is die weleens eerder genoemd en toen ben ik er ook ens op gaan letten haha en inderdaad
Is dat madame Coco? Haha ik heb zowel daar als bij holy macaroni wel eens iets gekocht beiden wel eenmalig
Ja dat is een goeie idd!
sus
Wat zijn jullie faves om thuis te bezorgen, in categorieën zeg maar? Dus welke chinees, snackbar, Griek, Thai etc? Ben benieuwd of ik iets mis/nieuws moet proberen want ik bestel vaak bij hetzelfde.
Ikzelf: China Dragon voor tata chinees, huzur voor kapsalon, Soek Thai voor Thais, Pezzo dâitalia voor pizza, el Greco voor Gyros.
Mijn vaste adressen zijn:
- sushi bij mr. Sushi (want regelmatig 1+1 op een aantal dingen)
- Thais bij The Thai Orchid
- Gochu Gang voor super lekkere kip met een Koreaans tintje
- Zaâatar voor mediterraans eten
- Roti haal ik hier in de buurt bij Eethuis Aarti.
Ben ook benieuwd naar de adresjes van anderen!
Ik ook pezzo dâitalia voor pizza, of vegitalian. Moksi & tandoori voor roti hoewel ik het de laatste keer minder lekker vond maar heb al heel veel rotiplekken geprobeerd en dit vind ik nog steeds de beste. Lemongrass thai takeaway voor thais
Ik haal wel eens af bij Saowapa (Thais aan de Oudegracht). Wil morgen tijdens de White Lotus finale ook Thais eten met lorazepam als nagerecht, maar op maandag is ie dicht. Dus ik moet uitwijken naar Baan Nok of Lemongrass (beide nog onbekend voor mij).
Aarti
Lemongrass voor Thais
Kashmir kitchen voor indiaans eten, zij hebben regelmatig goeie deals via hun eigen site
Toen ik er nog in de buurt woonde haalde ik regelmatig iets bij Baan Nok. Ik vond het lekker en iedereen in mijn omgeving ook, maar ken de andere restaurants niet dus kan het niet vergelijken
Cibari voor burritoâs, Aarti voor roti en Susu PokĂ© voor pokebowls
Baan nok is echt super lekker!
Ik wens je een fijne avond toe, live laugh lorazepam
Lemongrass voor Thais
Quang Minh voor Vietnamees (of anders Anan)
OâPanuozzo voor pizza
Shabu to Go voor sushi (specifiek Leidsche Rijn want die bezorgen altijd megasnel)
Krishna Vilas of Suvai voor (zuid-)Indiaas
Susu Poke voor pokebowls
Cibari voor burritoâs
Sonmat voor Koreaanse kip
Nishesplace voor saoto soep
Cigkoftem voor als ik iets kouds/fris wil als het warm is buiten
Irodios of Cafetaria Edison voor Griekse snackbar (Irodios heeft meer keuze qua Grieks maar Edison is beter als snackbar (bezorgen alleen niet))
De Gouden Pot voor tata Chinees (ook alleen afhaal)
Roti ben ik nog een beetje zoekende voor want mân go-to is ermee gestopt
Ik woon net 2 maanden in Utrecht dus love al deze tips đ«¶đŒ
Ik sluit me idd aan bij Krishna Vilas voor Indiaas, Cibari voor burritoâs, Tuttigusti voor erg lekkere pizzaâs maar wel (te) rijk belegd/machtig, Nyan Switi is tot nu toe onze vaste plek voor roti maar moeten nog veel uitproberen, Takumi voor ramen
Jaaaa heerlijk!
Die pizzaâs bij O
Cibari vind ik ook nice, vanavond ook besteld.
Kimmade voor Vietnamees
Rhijnsnacks (GROOOOOT aanbod aan snacks) voor frituur
Bamboo voor Chinees/Antilliaans
China Dragon voor tata Chinees
Bakkerij kanaalstraat voor Syrische falafel
Bakkerij Lombok voor de lachmacun met vlees en kaas
Chidoz voor mexicaans
Damnilicous voor smash burger, niet de friet eten die is goor
Oh men ik woonde tegenover Cibari. Wat was het chill om zo naar de overkant te lopen en eten te halen.