Helemaal niks is misschien overdreven, maar daarna zijn het vooral woonhuizen en wat restaurant. Het is sowieso geen a1 locatie.
Ik zou niet durven zoiets te verzinnen. Elke microbakkerij in deze stad die ik ken is het passieproject van een kantoortijger met burnout of zingevingsprobleem. Vervolgens gaat het brood voor de hoofdprijs de deur uit terwijl de bakkers in kwestie cursussen volgen om te leren hoe je een croissantje bakt.
Ik ga ff John de Mol mailen met mn nieuwe format. Big5 to Bakery.
Wat zijn eigenlijk jullie fave bakkers, liefst die er al lang zitten?
Afrah op de Damstraat š©µ
Dit seizoen, of de winter, moeten jullie echt ff naar Brandsma in de vogelenbuurt, die speculaas(taart) is zo fucking lekker daar en hun saucijzenbroodjes ook.
Zit er al eeuwen ook
Las laatst een magazine van Bakery Institute, daar kun je je o.a laten omscholen tot bakker, met daarin allemaal inspirerende verhalen van oud studenten. 9 van de 10 was inderdaad iemand uit het ākeiharde bedrijfslevenā die geen onderdeel meer van die ratrace wilde zijn na een ingrijpende gebeurtenis en wilde graag weer met de handen werken wat resulteerde in een zuurdesembakkerij in een grote stad.
Ja die is top! En bakkerij lombok op de Kanaalstraat voor de Turkse pizza, dat heb ik van iemand van hier en is echt 100% een geweldige tip.
Dat kan ik ook geweest zijn haha, die Turkse pizza is echt geweldig
Gevonden haha, maar meer mensen die het zeggen is altijd goed. Ken zelf Utrecht Oost, witte vrouwen etc/centrum veel beter dan Utrecht West, oog in al/lombok etc.
Kom bijvoorbeeld ook nooit ten zuiden van het centrum dus ken daar echt helemaal niks.
Haha ik las je eerste bericht en toen dacht ik; ze heeft gelijk, moet echt weer eentje halen daar ![]()
Andere Utrechttip dan; bij de Ikea staat piazza basilico, lekkere Italiaanse bollen en pizzastukken.
En mocht je in Overvecht zijn, die van Panino Fresco zijn ook heel lekker.
Waarschuwing voor mensen die pakjes bij Aryan Telecom shop laten bezorgen: doe het niet.
Onbetrouwbaar en je krijg je spullen niet (of kapot).
thanks voor de waarschuwing! de postnl pakketautomaten hier in de buurt sturen mijn pakketjes de afgelopen maanden steeds meteen terug naar de afzender dus dat gaat ook niet helemaal lekker.
Oh wat irritant! Geldt dat voor alle Aryans?
Is dat een keten? Ik ken alleen die in overvecht shoppingcentre maar daar heb ik al wel vaak een pakketje laten bezorgen zonder issues hoor! Je moet wel zelf zoeken in een stapel pakjes :ā)
Veel zitten vol, volgens mij. Die āvan mijā gaat altijd automatisch naar de balie die in dezelfde winkel zit.
Bij die andere in de zakkendragersteeg moet je zelf je pakketje zoeken, ook niet echt controle dat je het goede pakket pakt, dus dat is ook niet aan te raden.
Voorzichtig iedereen in de binnenstad vandaag, zag net al wat neonaziās op het stationsplein en echt leip veel politie
Ik zie momenteel meer politiebusjes dan mensen. Zou om 13.00uur in Moreelsepark zijn toch? Stilte voor de storm?
Echt walgelijk al die naziās in Utrecht, ga lekker terug naar je eigen PVV-dorp.
Bedankt voor de waarschuwing, ik wilde misschien nog even naar de stad vanmiddag, maar dat doe ik dan toch een andere keer.