Het Utrechttopic

thanks voor de waarschuwing! de postnl pakketautomaten hier in de buurt sturen mijn pakketjes de afgelopen maanden steeds meteen terug naar de afzender dus dat gaat ook niet helemaal lekker.

Oh wat irritant! Geldt dat voor alle Aryans?

Is dat een keten? Ik ken alleen die in overvecht shoppingcentre maar daar heb ik al wel vaak een pakketje laten bezorgen zonder issues hoor! Je moet wel zelf zoeken in een stapel pakjes :’)

1 like

Veel zitten vol, volgens mij. Die ‘van mij’ gaat altijd automatisch naar de balie die in dezelfde winkel zit.

1 like

Bij die andere in de zakkendragersteeg moet je zelf je pakketje zoeken, ook niet echt controle dat je het goede pakket pakt, dus dat is ook niet aan te raden.

2 likes

Voorzichtig iedereen in de binnenstad vandaag, zag net al wat neonazi’s op het stationsplein en echt leip veel politie

Ik zie momenteel meer politiebusjes dan mensen. Zou om 13.00uur in Moreelsepark zijn toch? Stilte voor de storm?

Echt walgelijk al die nazi’s in Utrecht, ga lekker terug naar je eigen PVV-dorp.

2 likes

Bedankt voor de waarschuwing, ik wilde misschien nog even naar de stad vanmiddag, maar dat doe ik dan toch een andere keer.

1 like

Waar gaan jullie stemmen?? Ik zie veel minder leuke locaties op de kaart staan, ik twijfel nog tussen het oude Stadhuis en het Bartholomeus Gasthuis, maar ik sta open voor een andere leuke suggesties. Of een plek waar je iets lekkers krijgt!!

2 likes

Neude bieb. Die hebben vaak iets :dizzy: ludieks :dizzy:

3 likes

Paarden kathedraal 🫶🏼

Kan je 90% verzekerd zijn dat iedereen in de rij een linkse lieverd is, was volgens mij vorige keer 85% links daar. Voelt toch beter voor mij.

Of stadshuis met dove mensen die je in gebarentaal helpen.

2 likes

Bartholomeus vond ik vorige x niet zo speciaal, gewoon daar voor de receptie haha

Ah jammer, dat had ik ook hier met een kerk in de buurt. Best een bijzondere kerk van de buitenkant maar het stemmen was gewoon in een saai zijkamertje.

2 likes

Ik had nog helemaal niet gekeken maar ik zie dat je weer kunt stemmen bij Oproer, dat vond ik gezellig de vorige keer. Daarnaast lijkt op één van de stadsboerderijen me leuk, of bij De ARM!

1 like

Haha ik zat ook al te dubben, het gaat bij mij tussen de Moskee (maar ik hoorde dat dat ook gewoon in een saai zaaltje is?), Bieb Neude, Tivoli of kinderboerderij Nieuw Rotsoord. Ligt er ook aan hoe hard het regent :sob:

Al gehad:

• Utrechts Archief → wel leuk
  • Domkerk → ook wel leuk, grappig die toeristen die er gewoon tussendoor dwalen
  • Utrecht Centraal → saai
  • Stadskantoor → saai
  • Beatrix Theater → saai, had gehoopt dat het op het podium zou zijn ofzo maar t was gewoon in de hal
1 like

Ik zag dat je ook bij rtv Utrecht kan stemmen → bureau Hengeveld woehoee! Weet niet of het leuk is maar daar loop ik misschien wel heen

1 like

Bieb Neude sowieso leukste plek 🫶🏼

4 likes

Ik wist ook niet waar ik wilde stemmen maar door jullie ga ik morgen naar bieb Neude!

1 like

Ze hebben koffie :face_holding_back_tears:

15 likes