Waar gaan jullie stemmen?? Ik zie veel minder leuke locaties op de kaart staan, ik twijfel nog tussen het oude Stadhuis en het Bartholomeus Gasthuis, maar ik sta open voor een andere leuke suggesties. Of een plek waar je iets lekkers krijgt!!
Neude bieb. Die hebben vaak iets
ludieks ![]()
Paarden kathedraal 🫶🏼
Kan je 90% verzekerd zijn dat iedereen in de rij een linkse lieverd is, was volgens mij vorige keer 85% links daar. Voelt toch beter voor mij.
Of stadshuis met dove mensen die je in gebarentaal helpen.
Bartholomeus vond ik vorige x niet zo speciaal, gewoon daar voor de receptie haha
Ah jammer, dat had ik ook hier met een kerk in de buurt. Best een bijzondere kerk van de buitenkant maar het stemmen was gewoon in een saai zijkamertje.
Ik had nog helemaal niet gekeken maar ik zie dat je weer kunt stemmen bij Oproer, dat vond ik gezellig de vorige keer. Daarnaast lijkt op één van de stadsboerderijen me leuk, of bij De ARM!
Haha ik zat ook al te dubben, het gaat bij mij tussen de Moskee (maar ik hoorde dat dat ook gewoon in een saai zaaltje is?), Bieb Neude, Tivoli of kinderboerderij Nieuw Rotsoord. Ligt er ook aan hoe hard het regent ![]()
Al gehad:
- Utrechts Archief → wel leuk
- Domkerk → ook wel leuk, grappig die toeristen die er gewoon tussendoor dwalen
- Utrecht Centraal → saai
- Stadskantoor → saai
- Beatrix Theater → saai, had gehoopt dat het op het podium zou zijn ofzo maar t was gewoon in de hal
Ik zag dat je ook bij rtv Utrecht kan stemmen → bureau Hengeveld woehoee! Weet niet of het leuk is maar daar loop ik misschien wel heen
Bieb Neude sowieso leukste plek 🫶🏼
Ik wist ook niet waar ik wilde stemmen maar door jullie ga ik morgen naar bieb Neude!
Ja echt zo gezellig 🥹 ook fijn met die pianomuziek
Was helaas net te vroeg voor de croissants, haha
Ik het ziekenhuis gestemd, liep lekker vlot door! ![]()
Ook goedemorgen
Ik drink nu de noodvoorraad flessenwater en wat zijn we toch verwend met Utrechts leidingwater. Had toch maar Sourcy moeten halen ipv AH huismerk. Hopelijk smaakt het afgekoelde gekookte water beter.
Ik drink het gekookt, heb ook geen noodvoorraad fleswater en dit werkt gewoon prima. Smaakt ook zoals altijd. Kan je ook gewoon doen, heb de grootste pan vol staan, kan ik wel even mee vooruit.
Edit: lees nu je laatste zin haha, maar het is gekookt idd gewoon prima
Ja precies dat doe ik nu ook, maar ik wilde meteen uit bed al een glas en dan wachten tot het is afgekoeld duurt te lang.
Tip om nu even je postcode te checken want de eerste lijst was te uitgebreid. Had geen mail ontvangen maar in de mail stond wel mijn postcode dus heb ook water gekookt, maar nu is mijn postcode eruit gehaald. Ze hadden in de eerste instantie volgens mij gewoon alle postcodes toegevoegd en nu dus gespecificeerd.
Ik heb de zoekfunctie al geprobeerd maar zie weinig actueels. Iemand tips voor een cafeetje waar je ook met laptop kan werken, liefst beetje in de buurt van station?
Dichtbij station Zuilen, Warmoes!