Uiteindelijk hier besteld en het was fantastisch! Ik had de viskoekjes, tom kha, keng paneng met rundvlees en pad king met kip.
Ook benieuwd naar Lemongrass; ga ik voor een volgende keer onthouden.
Iemand goede ervaring met een tattooshop voor het zetten van een kleine tattoo? Het wordt mijn eerst en ws enige en het is denk ik niets ingewikkelds maar geen idee waar ik op moet letten en er zitten er meerdere in Utrecht zag ik.
Destiel in de Watertoren!
Jaaa dit is ook mijn favoriet. Aster is heel erg goed in fineline en kleine tattoos en ben daar nog nooit ontevreden weggegaan.
Ja ik heb dezelfde ervaring met Zuzanna!
Mijn zusje heeft ook een tattoo van haar en die vind ik ook heel mooi! ook heel gedetailleerd en met dunne lijntjes
End of an era, het huis van de oude man op de vleutense staat te koop!
Wordt toch wennen na 15 jaar er langs te kunnen fietsen zonder een ‘complimentje’
Mooi.
Jammer dat ie niet op Funda staat, wil wel even binnengluren bij die viezerik. Ik heb drie keer vlakbij de Vleutenseweg gewoond (één keer ook tegenover hem), echt soms fietste ik om als ik geen zin had in een opmerking.
Was dit een of andere goorlap?
Ja, die oudere man.
ik kreeg hem als een followers first advertentie bij LEF, daar kan je al kijken
Ik zie nu trouwens dat er een geupdate versie van het artikel is waarbij ze met hem hebben gesproken over de andere kant van het verhaal!
Wat zijn leuke lunch/brunch plekjes in de binnenstad? Vind teds brunch mwah, maar vind Tijm bv heel lekker.
Bijv Café Elize, Pampalini, Rabarber, Vegitalian, Papi’s comfort kitchen, De ontdekking, Karibu
Is iemand naar de Head Spa geweest? Is het aan te raden?
Yes 2 keer en vind ik wel!
Eerst zeggen waar je hebt geluncht
Haha! Ben naar papis geweest, was wel lekker!