Je hebt bij drie restaurants op dezelfde tijd gereserveerd en moet nog kiezen? Of begrijp ik dat verkeerd?
Ja. Beetje aso maar ik zal de keuze ruim op tijd maken en ik vul kerst voor de eerste keer in mijn leven in zoals ik het zelf zou willen dus wil een weloverwogen beslissing nemen.
Gelukkig zie je dat zelf ook in.
Stukje met de tram of auto is geen probleem! Lopen wel, ik heb eerst een behandeling van 4 uur waar ik me best beroerd van ga voelen, maar ik moet daarna 3 uur wachten op een andere afspraak. En wil in tussentijd daar niet blijven hangen. Bedankt voor de tips! Ga denk ik naar de Moestuin.
Wat een vrijheid is dit!!
Ik vind het wel grappig dat mensen nu schadevergoeding willen hebben van Vitens. Als je zoveel hebt uitgegeven aan water had je maar niet moeten hamsteren. Al dat water koken kost je misschien een euro extra aan gas of elektriciteit en dat is heel ruim geschat.
Ook dat de huisartsenpost overbelast was met vragen van mensen die een beker water hadden gedronken, stond gewoon allemaal op de website of dat erg was.
Ik was uit eten in het oude Tivoli en iedereen liep daar rond met herinneringen en âwaar was de barâ of âooo, zie de vloerâ. Eten was duur, maar ik vond het lekker. Maar ben geen fijnproever. De bediening deed heel erg âwe willen er iets van makenâ, maar hadden bijvoorbeeld geen wijnadvies of aanraders.
Mocht je er ook nog (een keer) een wandeling willen/kunnen maken is landgoed Oostbroek een aanrader, heel dichtbij het ziekenhuis en lekker groen. Alleen geen lunchplek wel koffie met lekkers uit de streek.
Voor de mensen die wel eens kleding doneren. Waar doen jullie dat het liefst en waarom? Zag laatst een container van Leger des Heils opengebroken, breng het liever naar een fysieke locatie. Maar veel opties buiten LdH om.
Ik woon niet in Utrecht maar vind de kledingbank de beste en veiligste optie. Doneren kan bij de kledingbank zelf, er zit geen partij tussen die het met winst doorverkoopt of zo. En het komt bij mensen terecht die het echt goed kunnen gebruiken.
Wat zou een goede plek zijn voor een diner met 20 personen, wat enigszins betaalbaar is en vega, lactose,gluten en noten allergie kan hosten? Ik denk zelf aan iets Aziatisch, maar tips zijn welkom!
Ik breng het naar de kringloop, meestal De Arm in Hoograven. Ik hoop dat iemand er dan nog blij van wordt voor een klein prijsje⊠Leger des Heils bak doe ik alleen met dingen die echt op of vies zijn, ik heb weleens gelezen dat het meeste daarin toch gerecycled wordt.
Eerste waar ik aan denk is The Streetfood Club en Tiger Mama
Edit: Tiger Mama is gesloten zie ik ![]()
Kimmade heeft volgens mij een grote tafel. Istanbul ook, maar weet niet of het aan alle dieetwensen voldoet
Gys misschien?
Vegitalian is het proberen waard, gluten en vegan is in iedergeval geen probleem. Notenallergie heb ik geen ervaring mee.
Ik vind dit echt iets voor le:en
Ja deze wilde ik ook tippen. Ik heb daar een paar keer gegeten met een grote groep collegas met allerhande allergien en dat ging goed.
Ja Leen!! Memories, woonde daar vlakbij en sleepte iedereen daarheen haha.
Jaaaa leen!
Ik zou ook Gys zeggen @Krekel, ben daar 2 keer met grote groep geweest en vond dat heel goed gaan, en sowieso goed met allergieën