Het Utrechttopic

Ja same :sob:

1 like

Oh wat kut. Ik erger me vooral aan de mensen die in de wijk parkeren terwijl die Park&Ride gewoon in Papendorp is, maar de wind staat voor mij gunstig denk ik want amper geluid, dat is wel eens anders geweest.

Ik vind die festivals sowieso altijd stom, vooral voor de dieren in de kinderboerderij.

Ik haat ook die mensen in de Facebook-groep van de wijk die dan, als iemand vraagt waar het geluid vandaan komt, dingen zeggen als: LAAT MENSEN GEWOON EEN KEER EEN FEESTJE HEBBEN blablalbla JE MAG OOK NOOIT WAT, ZEIKERS.

Ja prima, maar niet het hele fucking weekend, Corrie.

1 like

Er zijn in Utrecht maar een heel beperkt aantal locaties voor festivals en tegelijkertijd zijn er ook steeds meer festivals , dus als je toevallig bij Park Transwijk of een ander groot open terrein woont gaat het kut blijven. Tenzij de gemeente eindelijk een vaste plek aanwijst voor festivals maar dat duurt dus tering lang.

4 likes

Waar haal je lekkere friet?

1 like

Friethuys Nova en dan in Kanaleneiland aan het water eten terwijl je vecht tegen die gestoorde meeuwen daar.

5 likes

Thanks!!!

1 like

Thanks voor je tip nog!!! Ik ben een proefles gaan doen en vond het helemaal leuk dus ga er lessen, niet bij Sonja maar wel bij de ‘wieringa’s’ :blush:

O wat superleuk om te horen!

Snackbar friet of ambachtelijke friet?
Ambachtelijk: Dapp. De Pieper
Snackbar: Rhijnsnacks, Edison. Bij snackbars is het gewoon altijd belangrijk om te vragen of ze wat langer bakken.

1 like

Gaat iemand naar de Van Gogh immersive experience in de Jaarbeurs of daar al geweest? Ik ben benieuwd of het echt leuk/mooi is of vooral heel goed gemarket is.

1 like

Wie van jullie gaat naar Delete (bij voorkeur Oost) en heeft een vaste wax angel die aan te raden is? Mijn vaste vakvrouw heeft ander werk en in de tussentijd heb ik een paar andere angels geprobeerd, maar ik ben er niet erg blij mee. Dus als iemand aanraders heeft, let me know please!

1 like

Niet naar deze, maar ik vind die immersives echt overrated. Je zit in een hal op de grond en er worden dingen op de wanden geprojecteerd. Je kunt ook naar het museum. Dus wat mij betreft gewoon goede marketing, maar ik ken ook mensen die het mega leuk vinden.

3 likes

Ik ben er geweest met mijn 7 jarige zoon. Ik vond het vooral voor hem leuk omdat alle informatie die er over VvG gedeeld wordt duidelijk en overzichtelijk is. Die projectkamer is oke, waren we redelijk snel klaar mee maar dat is denk ik persoonlijk. De VR tour aan het einde was echt heel leuk, kost wel 3 euro extra. Voor mij een 6,5, voor mijn zoon een 8,5.

Een mattie van mij zoekt met spoed een woonruimte (wss kamer) max 700, kan ook onderhuur zijn. Tips welkom!