Die op de twijnstraat? Ik ben geweest maar vond het mwa. Ik vond het vooral duur. Heb wel heel zacht haar gehad, zelfs na een paar wasbeurten.
Zijn er nog leuke retro (tweedehands) gaming-winkels in Utrecht? Ik kende alleen Game Mania maar die is weg.
Wat vinden jullie leuke plekken om naartoe te gaan met Koningsnacht? Ik vind de grote pleinen altijd veeeel te druk en duurt dan lang om een leuke plek te vinden waar het beetje oke is qua drukte, mag binnen of buiten
ja ik ook 2 keer, vind het heerlijk wanneer iemand aan mijn haar zit dus ik vind het het geld zeker waard.
Ja, wel een andere: Japanse Headspa in de Meern. Vond het echt heel fijn! Goede uitleg en fijne behandeling.
Heeft iemand nog de ultieme restauranttip voor een etentje met een klein groepje collega’s. Ik dacht aan Italiaans want dat lust iedereen wel maar kwam dan vooralsnog uit bij de markt en dat leek me niet zo en Emilia lijkt me wat te donker. Het moet op loopafstand van CS zijn (max 10 minuutjes ofzo).
Iemand nog een idee? Iets anders dan Italiaans mag natuurlijk ook maar het moet wel een beetje een crowd pleaser zijn
Hoeveel personen? En wanneer? (Zou terras bv mogelijk zijn als het deze week al is)
Vegitalian of zijn het van die mensen die vlees moeten? Of iets anders van dezelfde eigenaren, streetfood club, ruby rose, rum club, Carmel market. Zijn van die concept restaurants waar voor iedereen wel iets tussen zit.
Er zitten wat behoudende types bij die ook klagen over de dag zonder vlees dus daarom had ik zelf Vegitalian al af laten vallen. Thanks voor de tips, ik ga de menu’s eens bekijken.
@FredPaillet het is helaas voor volgende week dus terras zit er niet in. Groepje van 5/6 personen dus te overzien.
Ah ja. Tenten aan de gracht zijn al snel donker. Behalve als je boven gaat bij Zwarte Vosch of VandeStreek. Anders denk ik aan zaken als De Rechtbank, Sevilla (al had ik daar ooit een koud vleesgerechtje dat warm hoorde te zijn), De Vingerhoed, Karaf. De Utrechter zou ook nog kunnen of Spaghetteria (maar is wel wat standaard, wel ingespeeld op groepjes en dichtbij station).
San Siro als het wat duurder mag?
Bunk
Ik heb vorige week met collega’s bij Jozef gegeten. Was echt prima voor onze groep. Mix van vega en vleeseters.
Thanks voor de tips allemaal! Zitten veel goede opties tussen, heel fijn.
Emilia vond ik wel heel leuk en lekker! Binnen is het niet donkerder dan ‘s avonds in een ander restaurant zoals streetfood club en veel andere… vond het zelf niet storend in ieder geval.