Het Utrechttopic

Wat zou een goede plek zijn voor een diner met 20 personen, wat enigszins betaalbaar is en vega, lactose,gluten en noten allergie kan hosten? Ik denk zelf aan iets Aziatisch, maar tips zijn welkom!

Ik breng het naar de kringloop, meestal De Arm in Hoograven. Ik hoop dat iemand er dan nog blij van wordt voor een klein prijsje… Leger des Heils bak doe ik alleen met dingen die echt op of vies zijn, ik heb weleens gelezen dat het meeste daarin toch gerecycled wordt.

Eerste waar ik aan denk is The Streetfood Club en Tiger Mama

Edit: Tiger Mama is gesloten zie ik :sob:

1 like

Kimmade heeft volgens mij een grote tafel. Istanbul ook, maar weet niet of het aan alle dieetwensen voldoet

1 like

Gys misschien?

1 like

Vegitalian is het proberen waard, gluten en vegan is in iedergeval geen probleem. Notenallergie heb ik geen ervaring mee.

2 likes

Ik vind dit echt iets voor le:en

5 likes

Ja deze wilde ik ook tippen. Ik heb daar een paar keer gegeten met een grote groep collegas met allerhande allergien en dat ging goed.

2 likes

Ja Leen!! Memories, woonde daar vlakbij en sleepte iedereen daarheen haha.

Jaaaa leen!

Ik zou ook Gys zeggen @Krekel, ben daar 2 keer met grote groep geweest en vond dat heel goed gaan, en sowieso goed met allergieƫn

1 like

Bij station Overvecht zit een leger des heils locatie waar je kan doneren. Wat goed is voor de verkoop wordt in het winkeltje tegen kringloop prijzen verkocht en al het andere wordt aan dakloze mensen gedoneerd. En ze hebben ook een goed geprijsde fietsenmaker! Volgens mij zijn de mensen die daar werken mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt.

3 likes

In vogelenbuurt (bij averechts in de straat) zijn ze blijkbaar een nederlandse speelfilm aan het opnemen. Echt mega kranen met schijnwerpers etc, en een man vertelde me dat ze het ook nog gaan laten sneeuwen. Ben benieuwd of we het in de bios gaan zien ooit

5 likes

Jeetje het is bijna Hollywood hier!!! Wonen ook heel veel semi bekende Nederlanders in die straat haha