Het Utrechttopic

Ik denk dat die van AH sowieso niet in fysieke winkels te krijgen zijn! Misschien alleen online? In de app kan ik niet 1 verkooppunt vinden

Weet fysiek in Utrecht / omgeving ook geen bakkers met gv oliebollen. Online bij glutenvrijemarkt en glutenvrijewebshop volgens mij nog wel te krijgen, en craft in almere en Arnhem maar dat is wel ver uit de richting

1 like

In Utrecht zijn de keuzes voor zover ik weet zelf bakken, online bestellen of de trip naar Craft Almere of Arnhem maken :smiling_face_with_tear: wist überhaupt niet dat de AH glutenvrije afbakbollen in hun assortiment had, lijkt me ook niet heel lekker om eerlijk te zijn :sweat_smile:

1 like

Ik heb er ook drie gekocht en ze vielen heel goed in de smaak (boomer-uitspraak dit), bedankt voor de tip @Zemraluani :heart:!

2 likes

Dank voor deze tip! Heb gebeld, ze hebben ze (verkopen per 5) en zijn met rozijnen. Een andere winkel in Houten heeft ook maar dan met appel en rozijnen (man kan niet tegen appel).

Vandaag maar even tripje maken :relaxed:

5 likes

Je hebt ze bij de primark en H&M sport

2 likes

Weet iemand of er goed gestrooid wordt op de volgende plekken: Wester/Oosterkade bij Vaartsche Rijn, Twijnstraat, Oudegracht? Moet daar morgen naar toe, maar weet niet of het fietsbaar is.

Ik heb gisteravond over de Oudegracht gefietst en daar was toen gestrooid, overal op hoofdwegen wel. Ik zou de gok wel wagen

2 likes

Wester/oosterkade: nee, maar ‘t is me langzaam fietsend wel gelukt net
Singel: ja, goed!
Rest niet geweest

1 like

Je hebt een strooikaart op de site van de gemeente. Ik had nl. dezelfde vraag over de Kanaalweg. Los van het strooien, waren de bruggen en bochten nauwelijks te doen.

1 like

Er is wel veel verbeterd qua strooien, de Talmalaan was vroeger echt een ijsbaan altijd waar ik wel eens melding over heb gemaakt bij de gemeente (en toen was de teneur een beetje dat ze daar door capaciteitsgebrek niet aan konden beginnen). Dat is ruim tien jaar geleden en tegenwoordig kun je echt beter gaan fietsen dan gaan lopen in de meeste straten naar mijn idee

Ooh wat een uitkomst, thanks! (en ook thanks aan de rest)

Even voor mensen die denken dat de trams rijden. Die rijden niet, ondanks dat ze volgens alle ov apps wel rijden. Al een paar uur niet meer. Van Nieuwegein tot centraal is er geen spanning meer op de bovenleiding en vanaf Utrecht centraal richting sciencepark rijdt ook al aantal uur niet door een ongeluk.

4 likes

Nou, het is er niet beter op geworden vandaag, weet niet of ik durf te fietsen :cry:

2 likes

Wester oosterkade is totaal niet gestrooid iig, mij ook niet gezien

1 like

Ben ik weer. Hoe is het nu op de Catherijnesingel/Vredenburg/Voorstraat qua fietsen?

1 like

Enorm gevaarlijk. Drijfzand op de Voorstraat, een sinkhole op Vredenburg en ze zijn aan het bobsleeën op de Catherijnesingel.

9 likes

En de 70 kg zware wijzers van de Domtoren flikkeren naar beneden

4 likes

Ja de dood vliegt je om de oren hier 🫨🫨

2 likes

Sorry vrij bizarre vraag, lees net in WJEKW over dat mensen vogels aan het voeren zijn, maar specifiek in Utrecht vraag ik me af: WAAR ZIJN DE VOGELS?

Ik heb al dagen geen enkele vogel gezien, wel eten opgehangen in een boom maar ik zie echt geen enkele vogel. Jullie wel?

Jij die zijn dus weer aan het bobsleeën op de Catharijnesingel.

Kan afhangen van waar je het voedsel hebt opgehangen en wat het is.

6 likes