Het Utrechttopic

Wat fijn! Graag gedaan :blush:

3 likes

Mijn single era is weer aangebroken! En ik wil wat meer leuke dingen doen, ook solo.
Ik woon al een hele tijd in Utrecht maar ken de horeca eigenlijk niet zo goed. Waar kan ik alleen en toch gezellig ergens eten? Waar ik een plekje aan de bar krijg of een ander fijne plek waar ik lekker kan zitten en kan mensen-kijken?

2 likes

Is het al bekend wanneer de Uniqlo precies komt? (als in meer info dan dat hij ergens in de lente komt)

1 like

Ik was hier gisteren ook benieuwd naar en heb toen naar de startdatum gekeken van openstaande vacatures daar stond februari of maart start. Dus op basis van mijn verwachting gaat het dan in april open rekeninghoudend met een maand training.

3 likes

Oh dat zou top zijn, cannot wait! <3

2 likes

30 april lees ik net!

(Hier: https://www.duic.nl/algemeen/algemeen/59443/uniqlo-opent-binnenkort-in-utrecht)

4 likes

Kennen jullie nog een goeie kandidaat om woensdag op te stemmen? Ik kom er niet uit gebaseerd op uiterlijk haha

1 like

Je wil zeker groenlinkspvda? Zijn allemaal zo derpie

Omg ja precies dat hahaha! Ik vind Volt toch te cringe ook en de andere partijen zijn geen optie

3 likes

Volt voer zaterdag met een bootje langs met “ik heb een boooot” over de gracht. Cringe was de juiste beschrijving. Een oude man aan boord riep op zacht niveau nog “stem volt!!!”, maar het was alles behalve overtuigend. Wel schattig.

Stevie Nolten van Bij1
Of iemand anders van Bij1

2 likes

Oh ik doe niet aan bij1 en transzorg en Palestina zijn voor mij geen factoren in gemeentelijke verkiezingen.

1 like

naar den haag verhuizen en drerrie stemmen

1 like

Ik voel ook heel weinig dit jaar bij de verkiezingen. Heb ook een megalange ‘handgeschreven’ brief van D66 gekregen en folders van LINK. Ik stem gewoon op GL/PvdA. Enigszins steady.

3 likes

“Ja ik doe ook maar GL/PvdA”

Zou echt hun verkiezingsslogan moeten zijn. Niemand heeft er echt zin in om erop te stemmen maar wat moet je anders als linksdenkend persoon in Nederland die gewoon een beetje een normaal redelijk beleid wil hebben?

16 likes

Wat is leuk om in het weekend ‘s middags met 2z’n tweeen in Utrecht te doen? Heb oa Doloris en Play-In op m’n lijstje staan maar zou eigenlijk iets in het centrum willen. Iemand nog tips? Is samen met een vriendin.

Melody Deldjou Fard? :blush:

Oh ja ik ook, vond het zo ontzettend cringe? Echt waaarom

3 likes

Ah die ziet er wel competent uit idd, thanks!

1 like

Ik dacht een seconde dat ik in een soort spel zat. Omdat er een 4 op stond. Daarna kwam een brief van iemand van GL/PvdA, maar die heb ongelezen weggemieterd. Zei wel: ‘mijn stem heb je al’. Hij had op allemaal het adres geplakt - wat een werk.

1 like