Ik zie net op de website van de gemeente trouwens wel dat Melody Deldjou Fard mogelijk wethouder wordt in Zeist en dus niet meer in de raad in Utrecht komt als GroenLinks/PvdA in Zeist in het college komt. Ik stem nog wel op haar maar dat je het weet!
Ook gedaan!
Ik zie net dat je kunt stemmen in de domtoren!! Superleuk, heb al heel saai in tivoli gestemd ![]()
Jaaaa heb daar net gestemd! Was ook helemaal niet druk terwijl ik dat wel verwachtte (maar kan nog komen natuurlijk).
Ik stemde vanmiddag in n sportschool net toen een groepsles voorbij was en de stemhokken waren in de hal dus toen ik mn biljet in de bus wilde gooien moest ik door 10 mensen heen haha. Weinig privacy ook denk ik, want ze stonden direct achter de stemhokken in de rij voo de bar. Maargoed ik schaam me niet voor mn stem en denk dat andere mensen het ook niet boeit wat ik stem verder. Wel een vrij chaotische ervaring.
Ik heb bij Nimeto gestemd en daar hadden ze een photobooth staan. Mijn zoontje en ik hebben dus lekker drie gekke foto’s van onszelf gemaakt na het stemmen. Hij kreeg ook nog een snoepje dus hij verheugt zich nu alweer op de volgende verkiezingen ![]()
Hallo! Ik heb even een random vraag. Heeft iemand een tip voor een visagist / make up artiest / iemand die goed is met make up? Mijn hvriendin en ik gaan trouwen en het is echt super low key bij vrienden in de tuin, maar het leek ons wel leuk om een keer mooi opgemaakt te worden door iemand met skills (en het hoeft dus ook geen superheftige look te worden waarbij we niet meer op onszelf lijken)
Wij wonen in Utrecht en die vrienden in Maarn, dus ergens in de omgeving
Zelf geen persoonlijke ervaringen maar vind deze make-up artist heel tof, volgens mij uit Amersfoort/Hilversum dus wel in de buurt https://sylviamercera.com/
Denk dat ze ook wel social media heeft, dan kan je kijken of het bij je past. Ze is iig heel inclusief & queer friendly
Hebben jullie tips voor een fijne verzekeringsadviseur in Utrecht of omgeving? Ik wil mijn verzekeringen (opstal en inboedel) herzien. Ik ben alleen ontevreden over mijn huidige adviseur (woont bovendien niet in de omgeving) en daarom op zoek naar een andere adviseur.
Weet iemand een sportschool in Utrecht die echt toegankelijk is voor vrouwen? Echt een chille sfeer en NORMALE muziek.
Commit Rivierenwijk, meer gericht op gezond worden en veelal oudere mensen. Geen typische sportschoolmannen en qua sfeer is er geen mooiere plek om te sporten. Wel duur, maarja dus ook wat ander publiek.
Ja? Ik krijg doordat je daar ijsbaden kan nemen en de holistische aanpak echt welness rechts vibes van die sportschool maar ik zou er wel graag keer heen willen omdat het zo mooi is.
Ik ken alleen maar linkse mensen die van ijsbaden houden, dus die associatie deel ik niet
ben er nog nooit ingeweest trouwens.
Ik ben bij een andere commit 1,5 jaar lid geweest. Ik ben er niet vaak geweest naast de check elke 8 weken, maar er komt echt een heel gevarieerd publiek. Dus juist niet alleen maar sportbro’s maar oudere mensen, mensen die naar een bepaald doel toe werken, beginnende sporters. Echt een hele mix en het is kleinschalig dus ik kon altijd direct pakken wat ik wou pakken. De sportschool is alleen gewoon niks voor mij maar dat lag zeker niet aan Commit. Het is wel vrij prijzig maar dus wel veel dingen inclusief zoals check-in elke 8 weken met mogelijkheid tot sportschema herzien, e-gym, voor Rivierwijk ook sauna etc. Ik betaalde 1 jaar terug of zo 90 euro per 4 weken.
Ik heb goede ervaring met Floris Financieel Advies en dan specifiek Jan Maarten. Vriendin had ook een fijne ervaring met Floris zelf.
Ze zitten nu in Nieuwegein maar het kan ook allemaal online.
Ik was er wel vooral voor advies voor kopen van een huis, waarbij verzekeringen maar een klein deel was.