Het Utrechttopic

Het eten is daar zóóóó lekker!

1 like

Bij namaskar zijn heel veel kakkerlakken haha, dus ik zou het iedereen afraden om daar te eten/bestellen!

1 like

Voor de echt Indiase beleving.

2 likes

Waar kan je lekkere sushi eten met parkeerplek waar je niet 20 euro per avond hoeft te betalen? Liefst buiten het centrum want ik raak hier altijd een beetje in paniek met de auto haha.

1 like

Ixi aan de veilinghavenkade. Voor de deur gratis parkeren, maar je moet wel geluk hebben. Anders een stukje de woonwijk in.

1 like

Krishna Vilas of Surya. Ik wilde Namaskar ook tippen maar las toen over de kakkerlakken :sob:

1 like

Weet iemand waar je in Utrecht parbobier kan krijgen?

Hoop dat je inmiddels al iets lekkers hebt gegeten, maar ik heb onlangs ‘Indiase keuken’ keuken ontdekt op deliveroo en was echt zeer impressed. Volgens mij zeer authentieke curries en gerechten. Echt al meerdere malen besteld.

1 like

Geen idee of ze dit hebben, maar buurtbier een pop up bierwinkel in lombok heb ik wel eens gebeld met de vraag of ze een specifiek cult bier hadden en dat hadden ze niet, maar die man was wel nieuwsgierig en had door mijn vraag een kleine order geplaatst en dus eigenlijk in feite voor mij besteld. Wat ik niet wilde heeft hij gewoon in de winkel verkocht.

Ik vind Kashmir kitchen ook lekker maar weet niet of ik mag oordelen want bestel altijd de butter chicken😂 ze hebben wel 1+1 gratis op sommige gerechten nu via UberEats!

Bij het Julianapark zit een Chinees/Japans restaurant Juliana volgens mij serveren zij sushi en volgens mij is daar alles gratis parkeren. In ieder geval aan de noordzijde van het Julianapark wel

1 like

Yesssss kijk maar, echt een aanrader :drooling_face: water loopt me spontaan in de mond

4 likes

Thanks @anon50301661 @Sterrenkijker, ik ga even bellen en langs bij de oriental! Moet het op best korte termijn hebben (is voor bij de cadeautje), anders toch maar even snel naar Amsterdam :slight_smile:

2 likes

Ha, goed om te weten! Ik had deze al wel gespot op Deliveroo maar twijfelde een beetje door de basic naam :flushed:

1 like

Beetje laat misschien maar Zinnia is gratis (en makkelijk) parkeren en goede sushi!

1 like

Ik ga morgenavond naar Utrecht centrum. Als ik even google kom ik echt op parkeergarages van 4 euro per uur uit. Is het echt zo duur in Utrecht?!
Ik heb de zoekfunctie gebruikt en kwam op wat antwoorden, maar de tips waren om ‘ver weg’ p+r te doen en ik ben in mijn eentje en een angsthaas dus wil liever niet ver parkeren. Dus eigenlijk mijn vraag of iemand weet of er niet iets goedkopers is wat nog wel redelijk dichbij het centrum is. Mijn googleskills laten mij in de steek.

parkeergarage onder station vaartsche rijn, loop je zo het centrum in en de helft vd prijs dacht ik!

1 like

Bedankt voor je snelle antwoord! :smile:

M’n zus en ik willen morgen iets leuks doen in Utrecht maar veel verder dan de bios kwamen we niet. Nu denken we aan een escape room, weet iemand een leuke die geschikt is voor 2 personen? Of andere tips voor activiteiten zijn ook welkom :smiley:

Kano huren?

1 like