Hoi! Ik kom uit Groningen en ik ga eind deze maand een weekend naar Utrecht met mijn vriend. Wat is écht leuk om te doen en mogen we zeker niet missen?
Ik hoop dat t niet nodig is, maar als je door het weer een binnen activiteit zoekt, dan is de jeu de boules bar een aanrader
Helaas Utrecht is over het algemeen wel echt zo duur ik doe alles met Parkmobile omdat ik dan in ieder geval alleen betaal voor de tijd dat ik daadwerkelijk geparkeerd sta
Ohh dat klinkt leuk!
Is de Domunder leuk? En heb jij (of anderen) ook lekkere lunch/terras tips? Is een broodje Mario nou echt de hype waard?
Broodje Mario is ongeveer net zo lekker als een eierbal.
Hahaha nice! Gaat op het lijstje
Dit vind ik trouwens een aanrader. Zie je Utrecht eens op een andere manier.
Ohhh klinkt heel interessant! Dank voor de tip!
Nu heb ik voor mijn afstuderen lekker gebak gehaald maar waar koop ik in Utrecht lekkere luxe/grote/aparte koeken die ik nog 2/3 dagen thuis kan bewaren?
Of als jullie iets anders lekkers weten wat ik uit kan delen aan collega’s dan houd ik me aanbevolen.
Misschien domtorentjes? Die zijn wel een aantal dagen houdbaar, maar wel prijzig.
Nog even een update: heb dit vanavond besteld. Fucking lekker, gloeiend heet bezorgd. Voel me alleen wel een intense tatta want het is veel heter dan ik gewend ben
Wat had je besteld?
Kofta Malaie en vegan seekh tikka! Wat neem jij meestal?
Ook de kofte Melaie en een paratha hmmm
Wie weet er nog een extreem lekker restaurant (alles behalve Sushi) in Utrecht of een straal van 10km rondom Utrecht? Liefst nog in de buitenwijken of zelfs in dorpjes er omheen, als het maar overheerlijk is
Ik was erg enthousiast over Le Jardin! Wel echt wat chiquer dus daar moet je van houden. Maar vooral gewoon de chef laten kiezen en dan krijg je lekker eten
Zelfde geldt voor de Watertoren Urban Kitchen. Chique de friemel, maar lekker!!
Of Tiger Mama is wat meer casual. Het is wel Japans, maar geen keiharde sushi. 10 gangen, allemaal kleine Japanse gerechten (bijv verse bapao, of iets van curry of een verse loempia van rijstvellen).
Bedenk me ook nog dat Figo erg leuk is, maar ben daar al een lange tijd niet meer geweest. Zelfde geldt voor The Greenhouse, ook altijd nice! En oh ik blijf bezig, maar restaurant Blij is ook één van mijn favorieten, zeker als je t moeilijk vind om menukeuzes te maken en last hebt van food envy want daar kun je alles sam-sam eten
edit: OH ik zie nu pas dat je in een straal eromheen ook zegt! Misschien dan Restaurant de Zwaan in de Bilt?
Wat een leuk rijtje aan tips! Ik ga me er direct in verdiepen
Misschien nog Goesting ?
Ik vind Concours erg lekker! Wel al lang geleden dat ik er voor het laatst geweest ben.
Ja concours echt een aanrader, maar eigenlijk alles wat hierboven wordt genoemd haha