Ik vind Minre ook leuk (Minrebroederstraat) leuk, ook daar om de hoek Styled by Jules (wel prijzig), MUS (Lijnmarkt) en Image (Lijnmarkt) House of Fred (Springweg)
Bedankt voor jullie tips! De drukte viel in de ochtend echt heel erg mee gelukkig. Kwam tijd te kort dus binnenkort maar weer eens.
Wat zijn leuke brunchplekjes in utrecht? Dicht bij het centrum liefst
Ik vind Keek leuk!
Is Ruby rosé echt zo lekker als Monique zegt?
Welke salon raden jullie aan voor gellak? Ik doe zelf eigenlijk nooit iets aan mijn nagels maar wil mezelf een keer verwennen
Ik loop bij skin kliniek en ben heel tevreden! Kost mij wel echt veel geld maar andere huidtherapeuten leken na Google rondje niet perse goedkoper.
Mwa, ik vond het gewoon oké. Ik vind The Streetfood Club bijvoorbeeld beter!
Ik loop op dit moment in Utrecht centrum heeft iemand tips om ergens lekker te lunchen misschien iets waar ze ook salades hebben?
Tijm! Donkere Gaard zitten ze
Ah wilde het hier ook al posten, ga me ook opgeven! Mijn bloed kookt altijd als ik over de Biltstraat fiets en die sukkels daar weer zie staan
Ik kijk ze elke week weer boos of afkeurend aan als ik erlangs fiets. Word daar zo boos van iedere keer weer.
Zou zoiets wel willen doen maar vrees dat ik er niet de flexibiliteit voor heb momenteel, maar toch eens kijken of t misschien toch kan…
Wat een mooi initiatief zeg! Ik zou me aanmelden als mijn agenda leger/flexibeler zou zijn en als ik niet zou gaan verhuizen. Geweldig dat jij je hebt aangemeld!
Ah jammer naja ga het toch een kans geven denk ik haha
Even een andere vraag: hoe is t vega menu bij Tiger Mama? Mijn vriend en ik gaan er altijd graag naartoe maar ik ben nu zwanger en mag dus geen rood vlees en rauwe vis ect. Is het dan nog de moeite?
Wooooow
Huis
Baby
Where’s the rebel I knew hahaha
Ik ga daar zondag naartoe en het vega menu nemen dus ik kan een review geven
Haha ja t leven kan raar lopen
heb de screenshots nog wel van je vorige leven
Welke kapsalon is een beetje vergelijkbaar met wijlen The Graduates / Soda Hairstudio?
Ik wil mijn mulletachtig kapsel terug maar weet dat Cosmo en Brainwash er slecht mee uit de voeten kunnen en Kinki vind ik ook niet geweldig.