Het Utrechttopic

Ik was laatst voor t eerst bij Hair Department, ging ook altijd naar the Graduates. Vond t een aanrader! Ik was bij Nicoline, zij is echt heel goed

Een vriendin van mij is fan van Peachy! Zit op de Oudegracht. Voor mij was het helaas te laat (kapsel was net ergens anders verneukt)

Zijn er mensen wel eens geĂŻnteresseerd om een weekendje in Utrecht te catsitten?
ik ben vrijdag 27 mei tot/met 30 mei weg en heb een hele lieve, soms wat te aanhankelijke kat.
Je mag gebruik maken van mijn appartement in Lombok met 1 slaapkamer, met zonnig balkon, en fiets haha. In september ben ik ook een maand weg

4 likes

Sinds m’n break-up ben ik op zoek naar een nieuwe huurwoning dus als iemand iets weet! Ik zit met een maximum van ongeveer 1000 / 1100 kale huur.

2 likes

Ik had via Rebo een woning in die prijsklasse binnen 3 weken gevonden.

1 like

Ah dat klinkt hoopgevend! Ik ben die website inderdaad ook in de gaten aan het houden. Ben je tevreden over hen als verhuurder ook?

Ja. Het is wel duur en moest extra borg betalen ivm geen vast contract naar alles is wel goed geregeld. En kon met de voorgaande huurder regelen dat ik de vloer kon overnemen vond ik wel fijn.

1 like

Dat klinkt goed, bedankt!

Hebben jullie een leuke koningsnacht/dag in de stad?
Net rondje door de stad gelopen en vond de sfeer vooral bij de breedstraat / van asch van wijk kade gezellig! Nu als een oma al naar bed haha. Veel plezier iedereen vanavond of morgen!

1 like

Vond het ook een leuke sfeer! Ben voornamelijk bij Jacobskerkhof in de buurt geweest.
Toch ook weer heerlijk die ouderwetse ergernissen gehad zoals beukende mensen, overvolle kroegen en lange wachtrijen voor de wc’s door de drukte :laughing:

1 like

En hoe was het!!

Ik had daar laatst een vega menu en ik vond het heel lekker! Van alles wat met vlees of vis gemaakt werd kreeg je de vegetarische variant, dus niet een totaal ander gerecht.

2 likes

Yes was lekker! En leuk die binnentuin daar! Heb ook de vriendin van lottelovesbeauty gezien aka bn’er hotspot

2 likes

Even reageren op een heel oud bericht: Indiase Keuken bezorgde een tijdje niet in mijn wijk, nu weer wel en het viel enorm tegen :frowning: Bestel jij er nog wel eens?

Ik zie je reactie nu pas, maar thanks! Ik ben gestart met een behandelingsabonnement daar en ik ben heel benieuwd!

The graduates is dacht ik van Salon B, daar wel eens geweest?

Oeh ik ga hier binnenkort eten, fijn dat het vega menu ‘hetzelfde’ is, vind dat altijd leuker dan totaal andere (‘standaard vega’) gerechten :blush:

1 like

Weet iemand toevallig of Café Ome Willem leuk is voor karaoke of is de nieuwe karaokeclub leuker?

2 likes

omg ik was vorige week bij die nieuwe en het was echt geweeeeldig 150/100 would recommend

3 likes

Cafe ome willem is volgens mij een heel andere vibe haha. Ben nog niet bij die nieuwe geweest maar wel eens bij ome willem en dat is meer bruin café/hollandse klassiekers/bier over je heen zeg maar

1 like