Het Utrechttopic

Ik zit bij Veronica op aanraden van een vriendin en ben tevreden, afspraken worden altijd nagekomen en als er iets uitloopt wordt het ook altijd netjes ingehaald, al is het maar 5 of 10 minuten.

1 like

Ik ben op zoek naar een restaurant in Utrecht om volgende week dinsdag te dineren met een zakelijk (internationaal) gezelschap. 8-10 personen. Had gereserveerd bij Urban Kitchen in de Watertoren, maar die belde gistermiddag dat het helaas toch niet ging lukken voor deze groepsgrootte omdat ze te vol zitten.

Iemand leuke tips? Budget maakt niet zo heel veel uit, vooral voor ieder wat wils. Locatie/uitstraling en dat het lekker is, is belangrijker. Op loopafstand van het station of goed te bereiken met de auto.

1 like

Misschien Fico? Is van dezelfde eigenaar als de Watertoren. En ligt 5 minuten lopen vanaf het station.

2 likes

Karel V, Madeleine, Rechtbank, Koenraad?

2 likes

Fico indd! En anders Zagerij of die tent ernaast? (ben de naam even kwijt…)

2 likes

@Pecan @Vaslav @Pop.deluxe dank! Ga ze straks even allemaal bekijken, genoeg opties daar zal vast nog iets tussen zitten waar ze plek hebben!

1 like

Heeft iemand ervaring met een kleuradviseur (of hoe heet dat, iemand die adviseert welke kleuren qua kleding goed bij je passen) in Uutje?

1 like

Probeer Vegitalian eens op het Neude!

Ja, ik ken iemand die zich heeft laten adviseren door deze vrouw, Yolande Ave

Die was er heel tevreden over!

Edit: ik zie dat ze nu op ondernemers is gericht, dat was toen nog niet zo. Maar misschien doet ze ook wel mensen in loondienst haha🙃

2 likes

Il porto?

Ja!

2 likes

Omg die is geweldig!

Echt hè. Ziet er zo shitty uit van de buitenkant maar het eten is voortreffelijk en Paolo is altijd zo gastvrij. We komen twee keer per jaar sinds mijn man niet meer naast hem woont, maar hij herkent ons altijd en maakt dan even een praatje.

1 like

Hij is zo aardig en het eten is geweldig! Ik woon al tijd niet meer in Hillywood maar vroeger kwam ik er regelmatig, 1 van de weinige dingen die ik mis van daar haha

1 like

Ja, zij stond ook in kledingwinkel House of Fred, op de Steenweg en adviseerde dan klanten best uitgebreid! Maar dat was wel voordat die winkel werd overgenomen door Omoda

Waar eet ik nou écht lekkere carrot cake? Eentje die lekker smeuïg en zacht is, luchtig, en met een goeie laag frosting? Heb de laatste tijd alleen maar teleurstellingen

Ik vind die van 30 ML lekker, al viel hij laatst ineens een keer tegen. Ook bij Daens keer lekker smeuïge gegeten!

1 like

De Veldkeuken in Amelisweerd, was heel duidelijk een luchtige verse carrot cake de vorige keer dat ik er was. Met niet al te zoete frosting, maar zeker wel genoeg

2 likes

Niet echt een vooruitgang dat gentrificeren

3 likes

Fico
Hemel en Aarde
273

1 like