Het Utrechttopic

Ugh ja helemaal mee eens. Wij gaan ook altijd naar Hilversum voor de Italiaan, die op de Havenstraat, waar het aanbod in die ene straat al beter is dan in heel Utrecht.

Qua iets duurder eten vind ik het ook wel prima in Utrecht, maar vooral die klasse eronder vind ik matig.

En nog steeds nergens écht goede eggs benedict.

Edit: O’Panuozzo vind ik wel oké voor pizza maar ik ga daar niet lekker tafelen met een wijntje. Ik vind de mensen niet zo aardig en er staat ook ergens dat je geen voorgerecht mag delen en dat vind ik zooo stom. Oh en ze hebben nu sowieso maar een uur tijdslot.

4 likes

Doe niet zo lullig! Saowapa (thais) vind ik zooooo leuk.
Voornamelijk omdat het leuke mensen zijn met een zeer kneuterige facebook waar ze dagelijks het (beperkte) menu plaatsen met fotos van de net ingekochte ingredienten.
Op maandag start hun weekend en dat melden ze dan altijd even met ‘Pfff even uitblazen hoor’ (ofzo) en als je geluk hebt kan je wat van hun vakantiefoto’s bewonderen als de tent even dicht is tijden hun trip naar Italie :face_with_hand_over_mouth::joy:

Verder ben ik het helemaal met je eens. Het gebrek aan goede bakkers is schrijnend.

4 likes

Qua Italiaans ben ik wel fan van Piero’s (Ledig erf) en qua pizza van de Pizzabar (van Vegitalian). Beide ook prima betaalbaar.
Voor Italiaans eten (niet de typische pasta of pizza) is mijn favoriet Piatto (tegenover Tivoli in het centrum).

1 like

Heeft iemand een fijne tip om te karaoken met een groep van 7 - 13 man? Het liefste in Utrecht (of omgeving).

1 like

Duke of Tokyo! In Utrecht ben ik nog niet geweest, maar die in Amsterdam wel.

2 likes

Helaas wel… :unamused:
Maar toch. Ik vind ze helemaal leuk en kom er graag!

2 likes

Ik zit bij Veronica op aanraden van een vriendin en ben tevreden, afspraken worden altijd nagekomen en als er iets uitloopt wordt het ook altijd netjes ingehaald, al is het maar 5 of 10 minuten.

1 like

Ik ben op zoek naar een restaurant in Utrecht om volgende week dinsdag te dineren met een zakelijk (internationaal) gezelschap. 8-10 personen. Had gereserveerd bij Urban Kitchen in de Watertoren, maar die belde gistermiddag dat het helaas toch niet ging lukken voor deze groepsgrootte omdat ze te vol zitten.

Iemand leuke tips? Budget maakt niet zo heel veel uit, vooral voor ieder wat wils. Locatie/uitstraling en dat het lekker is, is belangrijker. Op loopafstand van het station of goed te bereiken met de auto.

1 like

Misschien Fico? Is van dezelfde eigenaar als de Watertoren. En ligt 5 minuten lopen vanaf het station.

2 likes

Karel V, Madeleine, Rechtbank, Koenraad?

2 likes

Fico indd! En anders Zagerij of die tent ernaast? (ben de naam even kwijt…)

2 likes

@Pecan @Vaslav @Pop.deluxe dank! Ga ze straks even allemaal bekijken, genoeg opties daar zal vast nog iets tussen zitten waar ze plek hebben!

1 like

Heeft iemand ervaring met een kleuradviseur (of hoe heet dat, iemand die adviseert welke kleuren qua kleding goed bij je passen) in Uutje?

1 like

Probeer Vegitalian eens op het Neude!

Ja, ik ken iemand die zich heeft laten adviseren door deze vrouw, Yolande Ave

Die was er heel tevreden over!

Edit: ik zie dat ze nu op ondernemers is gericht, dat was toen nog niet zo. Maar misschien doet ze ook wel mensen in loondienst haha🙃

2 likes

Il porto?

Ja!

2 likes

Omg die is geweldig!

Echt hè. Ziet er zo shitty uit van de buitenkant maar het eten is voortreffelijk en Paolo is altijd zo gastvrij. We komen twee keer per jaar sinds mijn man niet meer naast hem woont, maar hij herkent ons altijd en maakt dan even een praatje.

1 like

Hij is zo aardig en het eten is geweldig! Ik woon al tijd niet meer in Hillywood maar vroeger kwam ik er regelmatig, 1 van de weinige dingen die ik mis van daar haha

1 like