Ja, zij stond ook in kledingwinkel House of Fred, op de Steenweg en adviseerde dan klanten best uitgebreid! Maar dat was wel voordat die winkel werd overgenomen door Omoda
Waar eet ik nou écht lekkere carrot cake? Eentje die lekker smeuïg en zacht is, luchtig, en met een goeie laag frosting? Heb de laatste tijd alleen maar teleurstellingen
Ik vind die van 30 ML lekker, al viel hij laatst ineens een keer tegen. Ook bij Daens keer lekker smeuĆÆge gegeten!
De Veldkeuken in Amelisweerd, was heel duidelijk een luchtige verse carrot cake de vorige keer dat ik er was. Met niet al te zoete frosting, maar zeker wel genoeg
Niet echt een vooruitgang dat gentrificeren
Fico
Hemel en Aarde
273
Misschien Koffie & Ik, maar frosting is op basis van yoghurt en niet mierzoet.
Ik wil mijn man verrassen met een luxe hotelovernachting en een chique restaurant in Utrecht. Iemand ideeƫn/tips? We eten vega dus er moeten wel vega opties op de kaart staan.
Ik zat te denken aan Karel V om te overnachten, maar andere tips zijn welkom!
Ik ben laatst uit eten geweest bij Kasvio, is wel echt ver buiten het centrum maar was echt heel leuk en lekker! Bijzondere locatie en helemaal veganistisch en echt luxe met veel gangen en bijpassende wijnen etc.
Misschien le Jardin en dan karel V? Zit praktisch naast elkaar. Karel V is wel ouderwets-chique zeg maar, niet heel modern. Maar het ontbijt is er heeerlijk (met champagne bij het buffet).
Oohh die ga ik onthouden, maar niet voor deze keer.
@Madelief Hemel en Aarde lijkt me ook leuk, het hotel vind ik er wat minder uit zien op de fotoās (voor de prijs dan).
@crazyplantlady Le Jardin zijn we al eens geweest, maar is wel een goede combi inderdaad.
Ja ik heb nog eens gekeken en het is voor minimaal 2 nachten.
Misschien toch maar Karel V want mijn man houdt ook van geschiedenis en het gebouw is natuurlijk interessant (en er zit wellness bij dus ik boek er een massage bij haha, ik moet mezelf ook een beetje verwennen).
Hotel Beijers staat nog op mijn verlanglijstje
Simple (net ernaast eigenlijk) lijkt me ook gaaf, dat is restaurant en hotel in 1.
Familielid zoekt een leuk en betaalbaar restaurant om met 12 man op een doordeweekse avond te eten en waar reserveren mogelijk is. Moet ook leuk zijn voor plantaardigen, al zijn die in de minderheid.
Iemand nog een tip?
Misschien PK Bar? Precorona was dit voor groepen altijd prima.
Excuus, groepsmenu is vanaf 15 pers en ze hebben Vega-opties.
Syr misschien?
edit: oh zie dat het best veranderd is, ben er al een tijd niet geweest en is nu wat luxer (en duurder) zo te zien, excuus, gaat lekker met de tips haha
Ik heb ooit geweldig goed gegeten bij Karel V. Prijzig, naar als de baas betaalt/ als je zakelijk opvoert kinder problematisch
Moet het in het centrum zijn? Anders de Kwekerij. Je kan daar ook met zān alle gezellig in de kas zitten. Het is Omni, maar heb er als vegan prima gegeten. Of Leen?
Door dit artikel wil ik bij Karel V eten, ik vind Leon echt een goede chef en zijn enthousiasme in dit artikel werkt aanstekelijk haha. Alle andere ideeen die ik had zijn al genoemd.
De Zusters in Maarssen is ook echt fantastisch als vega, maar voor je plan nu denk ik iets te ver uit de richting.