Bunk?
Heeft iemand tips vwb apk keurders in Utrecht, lieft iemand die me geen oor aan naait
Garage de wind op de nicolausstraat ben ik heel tevreden over
Broei?
Na ons geregistreerd partnerschap op t gemeentehuis zoeken we een plekje om met lekker weer buiten op een terras te lunchen. Het mag bijzonder zijn, maar wel gewoon a la carte (dus niet een 3-gangen lunch menu chique de friemel). Prijs maakt me niet veel uit.
Ik kom er niet helemaal uit. De plekken waar ik graag uit eten ga zijn niet open voor lunch. Voorkeur zou wel zijn dat het dichtbij het station is, maargoed dat moet wel lukken lijkt me.
Haha ik heb precies zoân foto 2 maanden geleden gemaakt, hun definitie van âsoonâ is anders dan mijne
Ik ben eigenlijk nooit bij de oude op CS geweest, dus ik ben benieuwd!
Thank God. Nooit binnen geweest want de geur alleen al deed me terugschrikken.
Bergamot ik heb twee keer bij Baskin en Robbins een ijsje gegeten en ik had steeds het idee dat ik tandpasta at.
Pret a manger was ook redelijk snel weg.
Ik vind dat de Pomp heel lekker eten heeft en net anders dan anders!
Van wat ik hoorde van oud-collegaâs die daar gingen werken, draaide het niet goed genoeg om het open te kunnen houden. Als in niet rendabel. Het valt onder HMS host dus die hebben sowieso wel genoeg, maar je gaat niet iets openhouden wat verlies draait. Zelfde verhaal voor die burgerzaak die tegenover Comptoir Libanais zat
Heeft iemand ervaring met het laten ontwerpen van een sieraad (ring) in Utrecht e.o.? Ik heb wel een beetje een idee van want ik wil maar niet precies, dus zoek iemand die mee wil denken en het daarna wil uitvoeren. Online vond ik al Sus goudsmeden en Ling design, heeft iemand daar ervaring mee?
Ik vind Karel V qua locatie echt mooi en de bistro heeft ook gewone lunch, alleen vrij beperkt. Als het mooi weer is, is het terras van De Rechtbank ook leuk, maar wel groot en niet mega comfortabel vind ik. Verder misschien de tuin van Winkel van Sinkel? En ik ben zelf altijd fan van Elize, maar daar kan je niet reserveren en zit het snel vol en zit ook niet mega comfortabel.
Ja die staat al op de nominatielijst! Is bij ons om de hoek dus dat maakt t wel makkelijker
Iemand een goede ervaring met een kleermaker voor het aanpassen van een overhemd?
Ja, wij hebben hem volgens mij eind februari al ontvangen met de afvalstoffenheffing
Binnenkort ga ik met mijn moeder een paar nachten naar Utrecht.
Ik heb daarvoor ook al tot dusver uitgezocht waar we dit keer gaan eten, maar ik zoek eigenlijk nog een culinair restaurant die geopend is op maandag. Weet iemand iets?
Vorig jaar waren we bij Câest ça en ondanks dat dit restaurant hele goede reviews heeft, vonden wij het erg slecht (en we zijn wel wat gewend).
Wat op maandag open is weet ik niet uit mijn hoofd, maar mooie restaurants zijn oa 273, Karel V, Hemel en Aarde, Simple, Concours en Maeve
Van deze lijst weet ik zeker dat Concours open is op maandag want was er 2 weken terug