Broei!
Ik vind Le Jardin wel vrij duur eigenlijk!
Jasmijn en ik, blauw en de veldkeuken. Oh en bistrot le canard misschien, ik ben er zelf nooit geweest want ze hebben niet veel vega aanbod, maar het ziet er altijd gezellig en vol uit.
Het valt voor mij nog niet in âextreem duurâ maar dat is altijd lastig in te schatten voor iemand.
Thanks! Ik zal eens kijken wat mn gezelschap leuk lijkt. Aziatisch is altijd wel goed en ze komt ook met de auto dus dan is LE:EN wel een goede optie.
Kounosuke is lekker en leuk als je van Aziatisch houdt.
De lekkerste Turkse pizza eet je iig bij bakkerij Lombok
GEEN WOORD AAN GELOGEN
Jezus wat was dat lekker
Tips voor bronnen voor een huurwoning in (omgeving of stad) Utrecht met een lager budget maar nog niet hoog genoeg op de wachtlijst bij woningnet? We hebben een nieuwe woning nodig per oktober ongeveer ivm werk, en hebben een tijdje ergens anders gewoond dus moeten weer gaan zoeken. Via een makelaar (veel van wat op funda staat) is vaak met inkomenseisen waar we niet aan voldoen (4 tot 4,5 keer huur als brutoloon) maar we kunnen die huur wel betalen, dat doen we nu ook. Max is 900 euro p.m. exclusief, minimaal 1 slaapkamer dus geen studio
Thanks! Dat is net iets te ver qua reistijd ivm vroege diensten helaas⊠maar ligt heel erg aan de ov opties vanuit een dorp, alle omliggende dorpen kunnen iig wel.
Ik denk dat dat het lastig wordt, misschien dat je in Leidsche Rijn/Overvecht/Kanaleneiland iets kan vinden rond die prijs. Misschien bij rebo? of vb&t verhuurmakelaars
Ja klopt, gelukkig ken ik Utrecht al heel goed maar was benieuwd of iemand nog een tip heeft voor een specifieke site oid om je bij in te schrijven. Heb inmiddels al heel veel lijntjes uitgezet en hou het in de gaten maar misschien heb ik nog iets gemist!
Je zou bure.au stan.ding nog kunnen bellen om te vragen of zij denken dat het realistisch is en via hen wat zoeken. Veel vrienden hebben via daar een woning. Zijn woningen die niet op internet komen, maar je betaalt wel bijna een maand huur aan bemiddelingskosten.
Oh ja dank je! Ik had die op mn lijstje en toen las ik op g.oogle reviews dat mensen werden uitgelachen aan de telefoon dus toen was ik een beetje huiverig. Maar als het toch een woning oplevert is het de moeite waard misschien.
Edit: ik zie dat het maar 1 review was eigenlijk dus toch maar eens proberen
Heb je nog recht op sociale huur?
Ja, maar niet lang genoeg ingeschreven om hoog genoeg te eindigen bij woningnet⊠Of op een andere manier bedoel je?
Andere manier! Woningnet is sociaal bij corporaties, maar ook andere partijen bieden dat aan.
Een vriend van mij had heel snel via v e r h. uurtbet.er.nl , daar staat er nu ook één online met 1 slaapkamer en 725 excl.
En woningnet heeft trouwens evt ook lotingwoningen
Kans in 0,00001% maar het is een kans
En middenhuur bij mitros?
Dank je wel voor de tips! VB had ik nog niet, middenhuur is helaas inkomen te laag voor. Loting woningen reageer ik al op idd.
@macchiato eerlijk gezegd zou ik dat voor dat budget niet doen, ik ben toen zelf ook een keer langs geweest toen dat mijn budget was en ze was er eerlijk in dat er heel weinig woningen waren voor dat bedrag (en dat was zoân vier jaar geledenâŠ). Ik heb het toen wel geprobeerd en inschrijfkosten betaald, maar liep op niets uit
Edit: oh ik zie nu pas dat je het over bellen hebt, dat kan je natuurlijk altijd proberen maar ik vind het inderdaad geen hele sympathieke vrouw
Bilthoven! Al is dat ook nog niet zo goedkoop, maar als je een beetje in de buurt van het centrum woont sta je in 10 minuutjes met de trein op Utrecht CS. Paar minuten verder heb je Den Dolder, maar dan heb je minder vaak treinen geloof ik