Het Utrechttopic

Een vriendin van mij heeft twee keer goede ervaringen gehad met rents.lam. Je moet er wel voor betalen maar het bedrag is (relatief) te overzien. Ze zocht voor hetzelfde budget en woonwensen als jij en een paar weken terug kon ze zelfs kiezen uit twee woningen! Waarschijnlijk geluk gehad, maar wellicht het bekijken waard.

1 like

Lastig, succes! Heb je toevallig een sleutelberoep ? Zag dat je dan bij sommige plekken voorrang krijgt (zocht er net even naar en kreeg dit als hit, denk dat er wel meer zijn) Dit wil je: een huurwoning met 3 (!) binnentuinen én dichtbij de binnenstad - indebuurt Utrecht
In amsterdam had ik vaker gelezen over voorrang met sleutelberoep, dus denk dat het hier ook wel hier en daar zal zijn? In ieder geval lijkt dat me een goede zaak!

Ik heb mijn studio ooit gevonden op deze site, zie daar ook appartementen. https://www.woonruimte-utrecht.nl/

1 like

Jaaaaa welcome to the good side, ga ook maar eentje halen weer :heart_eyes:

3 likes

Helaas geen sleutelberoep! Maar toch bedankt voor de tips, ook voor alle anderen, heb weer wat dingen om uit te zoeken.
Die laatste site ziet er wel heel scammy uit, met dat neppe telefoonnr en emailadres?

1 like

Ja ik vond het ook een hele rare site haha maar ben wel heel blij dat mijn studio erop stond. Was wel 2017!

2 likes

Lotingwoning kan ook in Nieuwegein bedenk ik me nu!

3 likes

Wat sick, bedoelen jullie deze? Bakkerij Lombok VOF

3 likes

Jazeker

6 likes

Aanbod - Eenhoorn Management Hebben zij misschien iets?

1 like

@macchiato misschien nog een tip, ik heb mijn huidige huurwoning via fb en mijn vorige via marktplaats. Dus ik zou ook zeker al die groepen in de gaten houden en notificaties aanzetten, er zijn heel veel huisbazen die het nog op die manier aanbieden

4 likes

Nice, nu al zin in!

3 likes

Bedankt voor het meedenken allemaal! Ik ga toch mn fb account maar weer eens activeren

2 likes

Ik huur bij hen en heb 1 tip voor @macchiato: RUN WHILE YOU CAN

5 likes

Oh jee… ik zag er ook niets tussenstaan maar wat hebben ze gedaan?

2 likes

Ai, dat klinkt niet goed. Maar goed om te weten!

1 like

Ik ga op zaterdagmiddag met iemand borrelen in de stad. Zij wil graag naar het centrum, maar meestal mijd ik dat in het weekend juist. Welke plekken zijn gezellig maar wel nog rustig genoeg om elkaar wel te kunnen verstaan? Ik ken ook meer koffietentjes dan borrelplekken geloof ik

De Bastaard vind ik altijd fijn, vooral de tuin aan de achterkant is gezellig, binnen ietsje minder. Geen harde muziek en wel lekkere biertjes :blush: Café de Zaak is ook heel gezellig, maar waarschijnlijk wel wat drukker op zaterdag.

2 likes

Nu het toch over bakkers in Lombok gaat, had van de week panini van Afrah en was echt super lekker en zat heel veel op, aanrader. Je kan alle smaken ook als burrito (die zij taco noemen) krijgen.

Waren ook heel aardig/ tot zover m’n ervaringen in Lombok haha

4 likes

Springhaver terras misschien?

2 likes

ben je ook nog bijna doodgereden op de kanaalstraat? Anders is het geen echte Lombok experience

7 likes