Het Utrechttopic

Nee, maar zal het binnenkort nog eens proberen. Ben wel nageroepen door de opa op de Vleutenseweg :star_struck: Voel me helemaal erbij horen nu.

7 likes

Ik zocht eigenlijk een ander plaatje maar deze past ook wel haha

15 likes

Flashback naar mijn allereerste rijles toen ik al binnen het kwartier op de Kanaalstraat moest rijden :clown_face:

4 likes

Wie o wie heeft de tip voor de lekkerste loaded fries
Ik heb een craving naar vegan junkfood bar achtige fries

Karma kabab!

Volgens mij niet! Maar je kan bij gorilla’s wel een pakje karma kabab bestellen om het thuis zelf te maken :wink:

Hahaha ik zie dit nu pas, sorry voor mijn late reactie. Ik bestel er niet zo vaak meer, maar laatst viel het me ook een beetje tegen. Ik had zo’n heel crunchy flaky broodje erbij besteld (weet even niet hoe het heet) en die was helemaal soggy :smiling_face_with_tear:

1 like

Gaat er nog iemand van hier naar Agnes Obel volgende week in Tivoli?

2 likes

Waar gaan jullie nou heen op een vrijdag zoals dit? Ik vind soia eigenlijk veel te ver fietsen in deze bloed hitte maar weet geen beter alternatief, ergens waar je én lekker kan zitten, afkoelen/waaien en ook koude drankjes geserveerd kan krijgen

1 like

Ik zit op een goede zonnige dag meestal aan het water bij roost

2 likes

Omg iemand heeft een zwemtrapje geplaatst bij station Vaartsche Rijn (helemaal begin Jutfaseweg) en ben daar zo blij mee! Huis voelt meteen minder beklemmend heet omdat ik daar er steeds in kan springen.

9 likes

Op Zuid is hier ook top voor! Kun je voor de deur zwemmen en fijne banken om te zitten, avondzon.

1 like

SOS mijn schoonouders willen alweer langskomen en het is hier zoooo heet, dus ik zoek een terras waar we lekker in de schaduw kunnen zitten in Utrecht Noord (liefst Noord-Oost), iemand tips? Ik ben zeven maanden zwanger dus wil liever ook niet te ver moeten fietsen. Ik dacht aan Fort aan de Klop maar die zijn niet telefonisch bereikbaar en ik wil eigenlijk heel graag zeker weten dat we in de schaduw kunnen zitten (misschien is dat onmogelijk om zekerheid over te krijgen hoor)

De nieuwe vestiging van Oproer in Overvecht?

Dat zou een goeie kunnen zijn, thanks!

1 like

Ik heb gisteren bij Strijkviertel gezeten, maar dat is verder dan SOIA vanaf de centrumkant. Maar goed, Strijkviertel is voor mij sowieso 16 km, SOIA ook iets van 13, dus veel ontloopt het elkaar niet. Hier in de buurt is het Henschotermeer helaas het dichtstbijzijnde (en een zwembad)

1 like

Ik weet bijna 100% zeker dat ze parasols hebben bij fort aan de klop! Maar als het druk is kun je daar misschien niet onderzitten nee. Hygge is misschien ook nog een optie!

Oeh thanks!

pff ik kijk regelmatig wanneer ik weer naar de kapper moet in dit topic voor tips, nu was ik op basis van een ervaring van een vriendin maar eens naar kapsalon Lilo gegaan. Wát een verschrikking. Haar is totaal scheef geknipt, heb het ook gezegd. Toen ging ze het ‘oplossen’ door het kaasrecht af te knippen. Ik heb het idee dat er zó veel TL-verlichte slechte (witwas)kapsalons zijn in utrecht, ik vertrouw de treatwell en google maps reviews voor geen meter meer.

Dusss, iemand nog tips?

Ik ben eerder wel 1-2x naar Smit kappers geweest, was ‘oké’, streperige highlights gekregen, en 2x naar bunnik Masterpiece Hairsalon, wel goed geknipt en geverfd en goede service, maar zit vaak al 2wk van te voren vol en zéker in het weekend. Vandaar dat ik er nu niet heen was…

Ik ben wel tevreden over Hairline kappers in de Hamburgerstraat. Ik doe niet heel speciale dingen met mijn haar, alleen kleuren in 1 kleur en bijknippen, maar dat doen ze meestal prima. Wat ik vooral fijn vind is dat het gewoon een chille sfeer is, paar keer bij zo’n veel te hippe kapsalon geweest en daar voel ik me dan zo ontzettend ongemakkelijk. Hier is iedereen heel chill en aardig, prima om een praatje mee te maken maar ook prima als je daar geen zin in hebt . En ben dus tevreden met het resultaat. Niet super goedkoop helaas alleen, maar voor die 3x per jaar heb ik het er wel voor over.

2 likes