Hier ongeveer!
Mega chill thanks! Bij de volgende hitte golf ga ik daar ook een duik nemen ![]()
Holy fuck ik heb er net een uur over gedaan om vanuit Zuilen naar de binnenstad te komen haha, ik dacht op een gegeven moment echt dat ik maar op een stoepje zou moeten wachten tot die hele ploegenrit voorbij was
dus attentie attentie verlaat je huis niet!
Tot hoe laat duurt de rit? Zal het morgen nog druk zijn om 19:00?
Jaaa ik woon dus ergens middenin de etappe van vandaag maar gelukkig hoef ik nergens heen vandaag ![]()
Ze komen hier niet direct langs dus t voelt een beetje alsof ik in het oog van de storm zit haha.
Edit: @Neroli hier vind je alles over parcours afzettingen enzo Hoe bereikbaar is Utrecht tijdens de Vuelta?
Hmffff ik moet van station naar kardinaal de jong zo 🥹👍🏼
Edit. Dat gaat dus niet. De verkeersleider zei letterlijk “je zit binnen de singel eigenlijk opgesloten tot 21:30”
Dus ben nu naar station Overvecht met de trein en vanaf daar aan t lopen. Lekker thuiskomen kutklote fietsers
Hahaha ik dacht al dat ik de lul ging zijn toen ik dit las, dacht vanochtend lekker met de bus te gaan vanuit zuilen en heb er nu ook precies een uur over gedaan van centraal naar huis :’) trein naar zuilen viel uit en alle ov fietsen waren op dus er stond een vet lange rij die dus pas korter werd als iemand een fiets kwam inleveren, dus ik ben maar gaan lopen
(ook nog omgelopen omdat ik bij station zuilen de weg moest oversteken ipv op de kruising lol)
Guys wat zijn leuke cafes met airco?
Alleen ze nemen echt al geen eeuwen meer nieuwe klanten aan. (Ik heb vaker gekeken maar nooit open of ik mis die momenten, haha)
Beetje random vraag, maar heeft iemand misschien ervaring met een goede osteopaat in Utrecht?
Waar kun je lekker lunchen langs de Vecht? Mag alles tussen Utrecht en Breukelen zijn.
De eendracht in Maarssen vind ik leuk, maar wel beperkt terras direct aan de vecht. Binnen zit je wel heel leuk.
Fort aan de klop is leuk met mooi weer, maar vind het eten wel vrij simpel voor de prijs. Is wel chill dat je zoveel ruimte hebt om te chillen waar je wil, is wel soms heel druk.
De Zusters in Maarssen, al weet ik niet of het terras direct aan de Vecht zit
Fort aan de Klop is idd chill zitten (met kind), maar ben het met @Zemraluani eens dat het best duur is voor wat je eet.
Bij brasserie Oud Zuilen zit je leuk aan de haven vind ik. Heb er nooit geluncht, alleen diner en dat was goed. Wel weinig vega.
Belle van Zuylen (edit: bistro Belle heet het tegenwoordig) is iig geen aanrader wat mij betreft. Zit leuk, maar eten is niks bijzonders.
Bedankt voor de tips! Hoeft niet direct aan de Vecht te zitten trouwens.
Ik denk dat we voor De Eendracht of Zusters gaan, nog even het menu checken.
Als je van Grieks eten houdt, of hapjes, zit er in Maarssen ook eentje aan de vecht die echt lekker kookt.
Edit: het heet Enya zie ik maar ik heb er alleen gedineerd, weet niet of ze ook lunch hebben.
Flora Batava schijnt ook goed te zijn, is alleen wel net voorbij Breukelen.
En met mooi weer Slangevecht, maar is wel weer echt wat luxer.
Weet iemand wat ze aan het opbouwen zijn in Park Transwijk? Ik ben vooral nieuwsgierig maar kan niks vinden online.
dit is mss al gevraagd, maar wat zijn leuke plekken om eten af te halen?niet al te duur ![]()