Het Utrechttopic

Ginger Haar! Of, zeker als je slag of krullen hebt, Cornelia Organics (is een kapper van Ginger die net voor zichzelf begonnen is). Madame de Pompadour knipt ook heel goed (ook als je een basic kapsel hebt) maar ik vond het bij haar altijd voelen als een kroeg waar ik niet hip genoeg voor was.

2 likes

dank jullie wel! al gauw een paar goeie tips :slight_smile: hou ook niet van te hip, heb ook niet echt krullen, wel een slag en soms wat pluizig haar.

1 like

Charley en Peet in Bilthoven. (Voormalig madame pompadour maar dan vriendelijker.) Ben heel blij met Charlotte, heb heel zielig bosje haar dankzij haar uitval maar zij maakt er echt nog wat moois van, ook met kleur.

3 likes

Naaah wat arelaxed zeg. Ik ga graag naar Anna Hair & Beauty op de Kanaalstraat. Hele lieve vrouw, maybe kan zij t nog fixen?

Goede tips allemaal! Ik kreeg nog van iemand BY ZUYD te horen, ziet er online wel chique uit en redelijk betaalbaar. Ken het verder niet

Ik las in een utrecht facebook groep iets over een schietincident bij julianapark waar allerlei helikopters heen gingen, misschien is dat het?

2 likes

Net eentje hier in oost maar niets anders dan normaal :stuck_out_tongue: maar als ze bij Julianapark moeten zijn dan zitten ze bij mij ook wel uit de richting

2 likes

Schietincident inderdaad, in/naast het Julianapark, ik was in het park terwijl het gebeurde :upside_down_face: Traumaheli en twee politiehelikopters maar inmiddels iemand opgepakt blijkbaar.

Zat me van de week nog af te vragen hoe je het verschil hoort tussen vuurwerk en schoten maar dat hoor je dus echt wel.

Heftig! Ben jij oké? Heb je iets gezien? Lijkt me eng zo serieus dichtbij

2 likes

Heftig zeg! Hopelijk zat je er een stuk vanaf maar alsnog heel eng zeg!

2 likes

Lief (: ik ben inmiddels wel een beetje bekomen van de schrik maar was best wel eng inderdaad. Gelukkig niets gezien maar denk dat ik ernaast had gelopen als ik een halve minuut later van huis was gegaan. Ik was aan het wandelen met m’n vriend, we kwamen vanaf de kant van het park waar het gebeurde dus we zijn maar zo snel mogelijk via de andere kant van het park naar buiten gegaan. Durfden ook niet direct terug dus we hebben even bij db’s gezeten tot het wat rustiger werd qua helikopters en sirenes, nu net thuis (met een omweg want alles afgezet) en even met mn moeder gebeld haha, maar we zijn allebei nog wel een beetje uit ons doen ervan ofzo.

Ik ging er eigenlijk vanuit dat het iets crimineel circuit-gerelateerd was, ook omdat het de asw is, maar las nu iets over een ruzie/achtervolging. Maar blijkbaar was degene die geraakt werd wel nog aanspreekbaar dus hoop dat het enigszins meevalt allemaal

Waar zit het trapje? Aan de kade bij Oorlof enzo?

Hier ongeveer!

2 likes

Mega chill thanks! Bij de volgende hitte golf ga ik daar ook een duik nemen :slight_smile:

1 like

Holy fuck ik heb er net een uur over gedaan om vanuit Zuilen naar de binnenstad te komen haha, ik dacht op een gegeven moment echt dat ik maar op een stoepje zou moeten wachten tot die hele ploegenrit voorbij was :sob: dus attentie attentie verlaat je huis niet!

2 likes

Tot hoe laat duurt de rit? Zal het morgen nog druk zijn om 19:00?

1 like

Jaaa ik woon dus ergens middenin de etappe van vandaag maar gelukkig hoef ik nergens heen vandaag :sweat_smile:
Ze komen hier niet direct langs dus t voelt een beetje alsof ik in het oog van de storm zit haha.

Edit: @Neroli hier vind je alles over parcours afzettingen enzo Hoe bereikbaar is Utrecht tijdens de Vuelta?

5 likes

Hmffff ik moet van station naar kardinaal de jong zo 🥹👍🏼

Edit. Dat gaat dus niet. De verkeersleider zei letterlijk “je zit binnen de singel eigenlijk opgesloten tot 21:30”
Dus ben nu naar station Overvecht met de trein en vanaf daar aan t lopen. Lekker thuiskomen kutklote fietsers

3 likes

Hahaha ik dacht al dat ik de lul ging zijn toen ik dit las, dacht vanochtend lekker met de bus te gaan vanuit zuilen en heb er nu ook precies een uur over gedaan van centraal naar huis :’) trein naar zuilen viel uit en alle ov fietsen waren op dus er stond een vet lange rij die dus pas korter werd als iemand een fiets kwam inleveren, dus ik ben maar gaan lopen :sweat_smile: (ook nog omgelopen omdat ik bij station zuilen de weg moest oversteken ipv op de kruising lol)

3 likes

Nooo hoop dat jullie goed thuisgekomen zijn @Dazed @the.rebel.club !

1 like