Het Utrechttopic

Guys wat zijn leuke cafes met airco?

2 likes

Alleen ze nemen echt al geen eeuwen meer nieuwe klanten aan. (Ik heb vaker gekeken maar nooit open of ik mis die momenten, haha)

2 likes

Beetje random vraag, maar heeft iemand misschien ervaring met een goede osteopaat in Utrecht?

Waar kun je lekker lunchen langs de Vecht? Mag alles tussen Utrecht en Breukelen zijn.

1 like

De eendracht in Maarssen vind ik leuk, maar wel beperkt terras direct aan de vecht. Binnen zit je wel heel leuk.

Fort aan de klop is leuk met mooi weer, maar vind het eten wel vrij simpel voor de prijs. Is wel chill dat je zoveel ruimte hebt om te chillen waar je wil, is wel soms heel druk.

4 likes

De Zusters in Maarssen, al weet ik niet of het terras direct aan de Vecht zit

4 likes

Fort aan de Klop is idd chill zitten (met kind), maar ben het met @Zemraluani eens dat het best duur is voor wat je eet.
Bij brasserie Oud Zuilen zit je leuk aan de haven vind ik. Heb er nooit geluncht, alleen diner en dat was goed. Wel weinig vega.
Belle van Zuylen (edit: bistro Belle heet het tegenwoordig) is iig geen aanrader wat mij betreft. Zit leuk, maar eten is niks bijzonders.

3 likes

Bedankt voor de tips! Hoeft niet direct aan de Vecht te zitten trouwens.

Ik denk dat we voor De Eendracht of Zusters gaan, nog even het menu checken.

2 likes

Als je van Grieks eten houdt, of hapjes, zit er in Maarssen ook eentje aan de vecht die echt lekker kookt.

Edit: het heet Enya zie ik maar ik heb er alleen gedineerd, weet niet of ze ook lunch hebben.

1 like

Flora Batava schijnt ook goed te zijn, is alleen wel net voorbij Breukelen.
En met mooi weer Slangevecht, maar is wel weer echt wat luxer.

2 likes

Weet iemand wat ze aan het opbouwen zijn in Park Transwijk? Ik ben vooral nieuwsgierig maar kan niks vinden online.

1 like

dit is mss al gevraagd, maar wat zijn leuke plekken om eten af te halen?niet al te duur :slight_smile:

Ik moet volgende week in het zuiden van het land zijn, rond begin van de avond, kom zelf uit het noorden, maar moet ĂłĂČk bij een online meeting aanwezig zijn van 13.00-16.00uur. Streeeessss.

Nu hoef ik zelf niet te praten, alleen ‘aanwezig’ te zijn online, dus had ik bedacht met de trein te gaan, zo rond lunchtijd dan op Utrecht CS aan te komen, daar ergens een plek te zoeken ( met WiFi) om de meeting daar gewoon met oordopjes te beluisteren.
Ergens dacht ik: wellicht wat aso ergens 3 uur te blijven hangen ( al dan niet met lunch/ koffie oid) maar is even niet anders.

Ik zag ook dat er een mooie openbare bibliotheek vlakbij Utrecht CS zit, of heeft iemand anders nog een gouden tip? :relieved: het allerliefste wel met een beetje oké- WiFi.

Alvast bedankt!!

PS heb er wel helemaal zin in want ik hĂłu echt van Utrecht! Zoveel leuke herinneringen aan!

2 likes

Je zou bij seats2meet kunnen gaan zitten, zit ook op het station en back in the day kon je daar gewoon een plek reserveren. Wel minder laagdrempelig dan de bieb tho

3 likes

De bibliotheek is inderdaad een hele fijne plek! :slight_smile: mooi plan!

Of op je telefoon aanwezig zijn met oortjes en een wandeling maken haha! Als je toch niks hoeft te zeggen. Al zal dat wel data vreten

2 likes

Ah dank jullie wel! Dat seats2meet klinkt ook als een goede optie. Moet je daar echt ruim van te voren reserveren denk je of kan ik dat ook ter plekke bekijken? Nouja en anders heb ik als back up de bieb :slight_smile:

Wandelen is idd ook een optie maar dan ben ik zo door m’n data heen.

1 like

Geen idee hoe het bij andere providers is maar bij T-Mobile kan je voor 3,50 een onbeperkte databundel voor één dag kopen! Doe ik altijd als ik ergens geen wifi heb en mn telefoon als hotspot moet gebruiken voor meetings haha. Misschien nog handig als plan C als jouw provider ook zoiets heeft of je bij T-Mobile zit (:

2 likes

Je bent er inmiddels vast achter, maar liep er net en volgens mij iets van de intro van de HU.

Haha nee was ik niet! Dus bedankt. Gisteravond nog langs gefietst om te kijken of ik wat kon zien, maar ik zag een springkussen dus het leek zo’n buurtcamping. Zelfs bij de gemeente nagevraagd haha en zij wisten het ook niet.

1 like

Ik zag op een paar plekken een A4 van de HU aan het hek hangen, maar dat is ook de enige informatie die ik heb, dus kan er ook goed naast zitten, haha.

1 like