Ah die heb ik gemist, maar ik geloof je meteen hoor haha.
Ik zou niet op t station gaan hangen want met 3 uur daar gaat er vgm geld van je ov af. Plus kwa drukte is het misschien ook niet handig om daar te vergaderen
Oh dit is echt de beste tip. Hahaha nooit aan gedacht… dan kan ik gewoon in de trein blijven zitten!
Iemand een goede tip voor een hypotheek/financieel adviseur in Utrecht? op google staan er helaas weinig reviews van ervaringen
Raat adviesgroep! Zijn echt heel goed, aardig en een klein bedrijf
Die boekenwinkel Broese is echt leuk vet veel boeken & heeele leuk verkoop medewerkers. Loved it.
Ja Broese is fijn! Mocht je wat kleinschaligere boekwinkels ook leuk vinden, Bijleveld! Zit maar een paar minuten lopen van de Broese af. Schatten van mensen en fijne boekenselectie
Zal er de volgende x eens kijken dankje!
Ik ben zondag in mijn eentje on Utrecht. Hebben jullie nog aanraders qua leuke buurten/speciale winkels om te bezoeken?
Wat vind je leuk? In het algemeen, de Voorstraat vind ik gezellig (maar is wel vooral eten), Blackfish is m’n lievelings voor tweedehands kleding (in de kelder) maar Roxy op de Nachtegaalstraat is ook leuk. De Kanaalstraat is ook fijn, daar zijn laatst allemaal specifieke tips voor gedeeld geloof ik. Is niet helemaal mijn hoek van de stad dus durf niet te zeggen hoeveel er daar open is op zondag. Als er een beetje zonnetje schijnt vind ik het heel fijn om langs de singel te wandelen, vanaf de schouwburg langs Sonnenborgh tot aan het Ledig Erf en dan de Twijnstraat in voor leuke winkeltjes en eten, of nog een stuk verder tot aan de Mariaplaats. Voor koffie ga ik het liefst naar Cupp en Bijleveld vind ik de leukste boekwinkel. Bigoli voor cannoli, broodjes en traiteurdingen, en qua terrassen in het centrum zit ik het liefst bij De Zaak.
Wat zijn jullie aanraders voor een High Wine in Utrecht?
Ik ga vanavond voor het eerst bij le Jardin eten, echt heel veel zin in
Ohh leuk! Doe je hier een review na afloop?
Rubens proeflokaal heeft een leuke wijnproeverij!
Yes zal ik doen!
Dat ijs van dat kraampje langs de grachten oh my god had pistache nougat ijs en deze vergeet ik denk ik nooit meer
Venezia?
Niks beter dan Roberto
Ja die!
Had er niet zoveel van verwacht, maar die pistache nougat was echt top.
En thanks voor de tip, die ook eens proberen dan. Aanrader qua smaakjes?
Basilicum citroen, al is dat meer een aanrader voor hete dagen.
Ik ben trouwens een tijdje geleden bij Hemel & Aarde geweest en ik vond het echt heel lekker. We hadden het vegetarische menu en daar was echt aandacht in gestoken in plaats van ‘omdat het moet’. Wijnarrangement paste ook uitstekend.
Bloedsinaasappel
Maar je mag altijd alles proeven van hun, als je twijfelt. Ze hadden vijgen ijs dat echt top was maar die was limited, ze hebben ook super lekker chocola ijs en ook veel vegan ijs.
Hij is legit Italiaan en doet ook mee met allemaal wedstrijden dus hij is oprecht echt heel goed.
Wat vinden jullie het beste ijs in Utrecht? I know seizoen is ongeveer over, maar heb deze zomer vet veel getest in de stad en mijne is denk ik nu
1: Roberto
2: Luca (vooral de milkshakes)
3: Zomers Lombok