Dank je wel, direct gereserveerd om daar te gaan eten om trouwdag te vieren. Had het er al eens over gehad maar weer vergeten om er wat mee te doen. Ooit een ‘maaltijdbox’ van hen gehad in corona-tijd en die was heel erg goed.
Voor mij is het echt Roberto en niks anders haha. Luca is idd ook niet slecht maar als ik niet de puf heb om naar Roberto te fietsen haal ik meestal gewoon een magnum bij de snackbar :’)
De eigenaren van Roberto en Venezia zijn zussen van elkaar. Het ijs is daardoor vergelijkbaar qua kwaliteit en smaak.
Oh nooit geweten! Venezia trekt me meestal niet zo qua smaken dus het is echt al lang geleden dat ik daar ijs heb gehaald. Zal er toch nog maar eens langsgaan dan
Ik durfde al bijna niet te zeggen dat ik Roberto altijd vindt tegenvallen door de hooggespannen verwachtingen. Het is lekker, maar ik vind Venezia en Zomers net zo lekker bij Zomers ligt het wel echt aan de smaak die je kiest, maar ik heb inmiddels wel m’n favorieten.
Pistachio (Oudegracht, op de hoek bij de Mac) is volgens mij ook wel een aanwinst. Ik heb zelf hun ijs nog niet op maar mijn vriend was helemaal lyrisch over een bepaalde smaakcombinatie.
Buiten het centrum vind ik de ice company ook lekker! Zit naast de sandwich company bij het Julianapark. Heeft vaak ook wat meer bijzondere smaken, komkommer/basilicum of gember bijv. Ik woon trouwens al een half jaar niet meer in Utrecht, dus weet niet hoe het nu is / deze zomer was…
In Zuilen zit ook nog Roma. Onder zuilenaren erg geliefd, staat altijd een enorme rij, maar ik vind het niks bijzonders.
Dan moet je snel zijn; vandaag is de laatste dag van het ijsseizoen. Venezia IJskiosk on Instagram: "Vandaag is het de laatste dag van ijsseizoen 2022. We scheppen nog even de laatste ijsbollentjes van het jaar en bergen dan de ijskiosk op. Het ijs blijft ons natuurlijk wel bezighouden in de winter…. Zo ga ik naar Italië op zoek naar nieuwe leveranciers en op bezoek bij collega’s . Ik probeer de recepten uit voor de nieuwe weeksmaken van 2023. We willen jullie bedanken voor een geweldig ijsseizoen, jullie mooie verhalen jullie lieve oprechte vragen “ hoe gaat het ?” Alla prossima stagione ❤️ #gelato #venezia #utrecht #ijs #eindvanhetseizoen #"
Luca is mijn favo, echt megalekker. Die eigenaar is ook sympathiek
Ik was laatst ook voor het eerst bij Ijs en Zopie op de Twijnstraat en die vond ik ook goed!
De Roma hype snap ik ook niet, niks bijzonders inderdaad. Ik ben één keer bij de ice company geweest maar toen zaten er allemaal ijskristallen in daarna nooit meer geweest maar misschien had ik net pech
Ik vind Ijs en Zopie juist echt een van de slechtste ijszaken waar ik ben geweest! Ben er meerdere malen weer heen gegaan omdat ze chille openingstijden hebben maar elke keer ben ik weer teleurgesteld door de kwaliteit van het ijs.
Helemaal mee eens!! Echt zo smakeloos en de laatste keer dat ik er was stonk het er naar zweetvoeten binnen. :’) Ik vind Lorenzo aan de Rijnlaan echt mega mega lekker.
Oh haha misschien heb ik geen smaak dan
Ik vind het ook lekker daar!
Helemaal niet meer aan toegekomen om dit weekend een verslag te doen van het etentje bij le Jardin maar bij dezen! Ik vond het echt een fantastische ervaring haha, als vega super leuk dat de focus in alle gerechten op groente ligt. Ze hadden net de overstap gemaakt van zomerse naar herfstige gerechten en dat proefde je echt! We hebben zes gangen gegeten, en vond het super bijzonder dat er zoveel verschillende smaken voorbij kwamen, en bijzondere combinaties. Ook de bijpassende wijnen waren erg lekker, en de bediening super vriendelijk en met veel kennis van het eten de wijnen. Al met al echt een feestje! Wel prijzig, maar voor eens in de zoveel tijd of om iets te vieren echt een geweldige besteding van je geld
Ik houd vanavond thuis een etentje en heb heerlijk inkopen gedaan bij de Goey-Koot. Zo’n fan van deze winkel, altijd super kwaliteit en goed advies. Nog meer fans hier?
Ja, ik ben fan sinds ik de aflevering van Binnenste buiten heb gezien over hun zelfgemaakte chips: Ambachtelijke chips uit Utrecht | BinnensteBuiten
Ik kende het niet, maar grote kans dat ik binnenkort even langs ga na dit filmpje.
Hey wat leuk!
Ik kom er regelmatig voor groenten die de appie niet heeft, maar ik heb nooit geweten dat ze chips maakten, echt nooit op gelet. Maar nu ga ik het de volgende keer meenemen.