Het Utrechttopic

Ik heb het nog even nagevraagd bij mijn man en die zei dat we nu hoger gingen. Maar het was nu ook vijf meter hoger dan normaal, dus misschien is dat net het verschil (105 ipv 100 meter).

Edit: @Zemraluani wanneer ben jij geweest? Want er zijn steigers bovenop gebouwd waardoor je hoger kon beklimmen dan voorheen (het ‘kraaiennest’). Maar volgens mij stonden we daar nu op of is dat nu weer weggehaald.

1 like

Weet iemand toevallig in omgeving Utrecht een leuk subtropisch zwemparadijs? Iets verder weg mag ook, maar het moet in elk geval goed te doen zijn met het ov :slight_smile:

Dichtstbijzijnde die ik kan bedenken is bij Centerparks de Eemhof, bij Zeewolde. Moet je wel met de trein naar Almere en vanaf daar denk ik dat er wel een bus zou gaan?

Kan me niks bedenken dichter in de buurt eigenlijk.

1 like

Is daar ook gewoon een optie voor 1 dag? Grappig genoeg gisteren trouwens wel naar een midweek vakantie daar zitten kijken.

Alstublieft

1 like

Dit is echt m’n favoriet!

1 like

@LastYoungRenegade Ik ben daar twee weken geleden geweest. Als je met kleine kinderen gaat houd er dan rekening mee dat ze ook daar vanwege de gasprijzen de verwarming en watertemperatuur naar beneden hebben gedraaid. Mijn kindjes hadden allebei blauwe lippen na een uurtje zwemmen en ook ik had kippenvel.
Zie ook: Klachten op social media nadat Center Parcs de watertemperatuur verlaagt - Looopings

2 likes

Als je in Utrecht erop uit zou gaan voor ontbijt, lunch en diner en iemand anders betaalt waar zou je dan heengaan?

Ik voor ontbijt naar Loua oid op de Vismarkt voor een acaibowl en dan lunchen bij concours en dineren bij hemel&aarde.

3 likes

Bosbad Putten? Al vond ik het niet heel legendarisch ofzo, maar ik ben niet in de wildwaterbaan geweest dus misschien had het daardoor een puntje extra gekregen.
Volgens mij zit er in Breukelen ook eentje. Maar inderdaad Centerparcs blijft toch het leukste. Maar nu met de stijgende gasprijzen zou ik net zo goed een normaal zwembad pakken, Den Hommel heeft ook een verwarmd recreatiebad.

2 likes

Bedankt voor de afrader, ik was daar toevallig onlangs naar aan het kijken omdat ik pannenkoeken wil eten voor lunch met m’n kind. Dus nu ga ik inderdaad lekker niet een halfuur fietsen daarvoor.

Dusss iemand nog tips voor pannenkoeken in en rond Utrecht voor de lunch?

1 like

Nice merci is weer goede inspiratie! Ik ga vaak naar dezelfde dingen terwijl er zoveel te proberen valt!

1 like

Oh mijn god ja ik was daar een keer in de zomer + 10 weken zwanger (in permanente staat alsof je intense kater hebt) en heb alleen maar op een muurtje gezeten en mijn kind testte alle loopauto’s en trekkers uit. Met gierende banden weer vertrokken

Heeft er iemand al eens gegeten bij Café Carèl? Zit in het pand waar voorheen Hemingway zat. Ik hoor er wel goede verhalen over, maar ben op de een of andere manier niet overtuigd haha

1 like

Ja ik heb daar een keer kaasfondue gegeten, was lekker. Aardig personeel en een gezellig tentje. Zou het wel aanraden!

2 likes

Jaa het theehuis is echt top!

1 like

Ik vind Geertjes hoeve wel echt heel leuk met/voor kleine kinderen. Ze kunnen er echt goed spelen, er is ook een ruimte met hooibalen waar ze kunnen ravotten etc. Je kunt er als volwassene ook lekker eten. Mijn ervaring is dus anders.

4 likes

Ik vond het ook altijd leuk met mijn kind. Maar wel op een doordeweekse dag, geen drukke dag met mooi weer in de herfstvakantie. Vind het eten er niet lekker (wel prima pannenkoek en koffie), maar mijn kind vermaakt zich er altijd prima. Betaal nooit voor extra’s als flesje geven of geiten voeren, alleen spelen en rondkijken.
Was wel voor de #trotsopdeboer-tijd :grin:

2 likes

Oh ja ik vond de geitenkaassalade wel erg lekker :laughing: en ik kocht ook wel een flesje voor de geitjes en ging ook op een drukke dag. Zolang ik op het terras kan zitten en m’n kind speelt vind ik het allemaal prima :smile:

5 likes

Is juist het leukste aan zo’n plek :pleading_face: geitjes de fles geven.

Ik ga vanavond naar Place, is relatief nieuw. Iemand ervaring mee?

2 likes

Is iemand wel eens naar Grandbar Marie geweest in Utrecht?
Zo ja: hoeveel sterren geef je het en waarom

1 like

Soia heeft ook pannenkoeken :smiling_face:

2 likes