Het Utrechttopic

Ik heb ook een afrader: La Fille. Volgens mij was dat vroeger Frenchies. Vast heel leuk voor de Instagram foto’s maar we hebben ruim een uur op ons eten zitten wachten. Terwijl we even snel wat wilden eten.

En het was ook niet dat de mensen die er werkten zich heel erg haasten of dat het heel druk was. Eten was wel prima op zich, maar het zag er vooral heel leuk uit.

1 like

Ik ben opzoek naar fijne nieuwe hangouts. Een café oid om af en toe een a twee uurtjes te werken met een laptop, goede koffie en wat lekkers. Niet waar je zo hutje mutje op elkaar zit aan een lange tafel, zoals de coffee company. En plekken waar je kan zitten om een boek te lezen, liefst waar je lekker onderuit kan zitten. Ik vind bvb de nieuwe Oproer heel fijn, maar dat is wel een mijl op zeven vanaf mijn huis. Wil ff wat vaker de deur uitgaan in mijn eentje.

Het Muzieklokaal!

3 likes

Kaffeetaria?

5 likes

Ik vind geertjes hoeve ook heel leuk! Of tenminste mijn kinderen vooral haha. Toegang is gratis, maar als met de auto komt is het nu wel al een tijdje betaald parkeren.

2 likes

Life’s a peach
Koffieleute
Kaffeetaria idd (twee locaties)
Blackbird

4 likes

Moi. Ik was daar met de opening, alweer tijdje geleden. Was lekker eten (vooral oesters). Publiek = oude kak, niet mijn ding, en was ongeveer €120,- pp kwijt.

Van de week ben ik wezen eten bij 273, dat is echt een aanrader (+/- €150,- pp kwijt). Heerlijk eten, fijne bediening, zalige wijnen. Petit Heron is ook zelfde prijsklasse en was ook heerlie.

5 likes

@macchiato @Meka @Vaslav thanks, overgrote gedeelte nooit geweest! Ik ga een toertje plannen. Vandaag al heerlijk bij dagger coffee gezeten. Echt werk waar ik al meer dan een week tegenop zag in een uurtje afgemaakt.

1 like

Broodnodig, Paardenveld 5. Ze hebben meer locaties maar of die anderen ook leuk zijn weet ik niet.

Edit: @marqant

Wij zijn aan het kijken om met kerst bij Simple te eten. Nu heb ik daar begin dit jaar wel heel lekker gedineerd, maar nooit met feestdagen. Iemand ervaring of dat ook het geld waard is?

1 like

Ik zie veel niet-oesters op de kaart. Misschien een openingsding.

La fille is idd best lekker maar heel chaotisch, ik was daar en er leken jonge mensen te werken die de hele tijd aan de anderen moesten vragen hoe het menu in elkaar zat

Not so professional

Ik ben met mijn verkeerde been uit bed gestapt en daardoor een erg kort lontje. Zie ik bij de plantenmarkt van die gekken staan (witte mannen van rond de 30), die demonstreren tegen abortus. Ze staan in een net pak met gare rode linten om en kijken heel serieus.

Pfff ja ik zag ze ook vandaag. Ik hoorde gelukkig meerdere mensen boos over ze praten, ik werd er ook echt kwaad van.

1 like

Een vrouw ging tegen ze in! Heel tof!

4 likes

Vakvrouw

3 likes

De ‘coming soon’ Cinnabon in Hoog Catharijne
  • Opent deze maand nog
  • Gaat denk ik dit jaar wel open
  • Ergens in de loop van 2023 gaat het echt gebeuren
  • Cinnabon in Hoog Catharijne is een mythe

0 stemmers

4 likes

Hahahaha ik denk een mythe maar toen ik er laatst langs liep hoorde ik wel bouwgeluiden volgens mij?

4 likes

Ergens hoop ik ook dat niet opent want nu loop ik nog naar school zonder erge verleidingen😂

3 likes

Dat bordje aan de gevel daarboven is volgens mij ook nieuw, dus denk dat er idd wel iets aan het gebeuren is!

Maar toen die schotten kwamen dacht ik ook dat er iets zou gebeuren en tja, look where we are now

Edit ik dacht ik scan die qr-code die op dat schot staat:

September welk jaartal Cinnabon? :joy:

9 likes