Het Utrechttopic

ahahaha

Ik heb sws het idee dat dat hele gedeelte de Metaverse is ofzo. Die kokosmakroon winkel die iedere 2 maanden verplaatst, de etos die vaker dicht dan open is, alle random vaccinatie/toilet plekken die openen en dan van de een op de andere dag weer weg zijn

23 likes

Is mijn opleiding dat dan ook :joy::joy::joy:

1 like

Whaha ja sowieso het meest fascinerende gedeelte van Hoog Catharijne. Hele winkelcentrum al jaren geleden opgeknapt maar dit laatste stukje weigeren ze gewoon te doen? Dat het bij de ingang bij het station nog fancy begint maar als je dan voorbij de Bruna en Holland & Barrett bent je opeens in super shady Hoog Catharijne uit de jaren 80 bent. En dan dat eetcafe met dat terras op het pleintje bij de AH en de Hema, meest sfeerloze plek ooit :joy:

Maar ga het ergens ook wel missen als het wordt opgeknapt :sob:

@keekie is dat de VS GGZ? Zit ook op zo’n random plek daar haha

23 likes

Haha ooh ik heb ooit bij dat eetcafe gewerkt via een uitzendbureau, echt een dieptepunt in mn horeca carrière :joy:

6 likes

Haha thanks voor deze appie-erkenning, ik had hier van de week nog een hele discussie over met een vriendin, zij vindt hem dus chill omdat je er zo veel ruimte heb maar ik heb al zooo vaak woedeuitbarstingen daar gehad omdat ze gewoon niks hebben? Het is ook fascinerend hoe vaak de schappen daar totaal leeg zijn. En ja ik denk ook nog steeds dat die kokosmakroon een witwas zaak is, ze hebben daar ook altijd 4 man personeel staan en er is nooit een klant

@Acquiesce hahah ja hmmm lekker sfeerloos sateetje eten

1 like

Je kent mij natuurlijk niet maar ik heb daar wel eens een bal gekocht!

En ik doe ook daar altijd boodschappen maar vind t juist wel overzichtelijk, lekker al die winkels waar het altijd rustig is, je hebt niet het gevoel dat je IN HC bent . Zeker in coronatijd het hoogtepunt van mijn dag.

4 likes

Bedoel je Madame cocos? Want die vind ik echt lekker en daar koop ik dus ook wel eens iets.

6 likes

Omg we doen gewoon allemaal bij dezelfde AH boodschappen! Ik zeg forummeet bij dat cafe en dat toetje bij Cinnabon (of bij de kokosmakronenwinkel als de Cinnabon nog niet open is).

Ik vind die AH wel chill maar dat is omdat m’n alternatief die op Stationsplein is en die heeft nog minder en is altijd belachelijk druk :sob: Maar die in Hoog Catharijne heeft wel echt heel vaak lege schappen inderdaad, heel irritant.

6 likes

De AH koffiedeal voor 10 uur is ook wel goed! Werkte er een tijdje tegenover, koffie hielp (een heeel klein beetje)

Die Chinees die daar zit schijnt wel echt heel goed te zijn! Bib Gourmand en alles

4 likes

Ja, Tai Soen. Die is volgens Chinese vrienden van mij ook goed.

2 likes

Ik vind die AH bij het station juist altijd veel hebben, meer dan mijn vaste AH (overigens niet in Utrecht-stad, wel provincie Utrecht). Bij die in HC kwam ik vroeger vaak, maar ook nooit iets gemerkt van lege schappen. Maar ik ga het meeste naar die in de Handelstraat in Oog in Al.

1 like

Oh el Greko mis ik echt sinds ik geen vlees meer eet.

Maar ja, zeker een keer zo’n bolletje halen, die met chilipeper is lekker! Of met witte chocola. Allemaal wel eigenlijk :smile:

2 likes

En altijd druk he!! Ik wil die oudjes dan eigenlijk gewoon meesleuren de roltrap af van: ‘je hoeft maar 100m verder en je zit op mariaplaats! Er is meer dan hoog catherijne!’

5 likes

Ja ik vind het echt jammer dat er weinig goede plekken zijn om het moreelsepark te bespieden

1 like

Het is gebeurd!!

Maar alsnog boos dat het zo lang heeft geduurd, want gaan nu net open nu ik weet dat ik coeliakie heb en glutenvrij moet gaan eten :cry: :cry:

14 likes

:scream::scream::scream:

1 like

Serena verbon heeft ooit in een fotoverslag van een week (oid) een shout out naar dat restaurant gedaan. Ze had er lekker gegeten zei ze :rofl:

Nog even een aanvulling;
Niet dat ik niet geloof dat je er lekker kan eten. Ik vond het gewoon zo’n random shout out

2 likes

We hadden eerder moeten beginnen met het praten hierover :joy:

2 likes

www.instagram.com/isroltrapspoor12algemaakt

echt ie-de-re keer dat ik de trein uitkom na werk stap ik uit bij die kapotte roltrap :weary:

10 likes