Wow
Je kan dr ook gyros bestellen en zelf thuis maken vgm.
Echt een leuk winkeltje ja! Hele aardige vrouw ook en zag ook veel snacks voor een volgende keer.
Er is brand geweest bij Vegitalian
Ze hebben het pand ook deels moeten slopen, zal wel lang duren voor ze weer open kunnen. Echt balen voor de mensen die er werken, en jammer van de chille vegan pizza’s…
Jeetje wat is dat met alle leuke dingen in Utrecht en brand? Filmcafe, Ping Pong club, nu Vegitalian
Dat is dan al de tweede brand in korte tijd in de binnenstad. Ik liep gisteren op Neude want dacht nog even snel de bieb in te kunnen duiken maar die was dicht en toen stond ik opeens gedeeltelijk in de rook (brandweer was al aanwezig). Op dat moment was maar een klein stuk afgezet en ben toen weggegaan want had er niks te zoeken verder. Later zag ik dat ook alles was afgezet voor en achter in plaats van alleen maar dat klein stukje van Neude. Online stond dat er een papierbak bij een restaurant in de fik was gegaan en toen hebben ze ook al door de beperkte ruimte een gedeelte van het pand moeten slopen.
Edit: grapje gaat om hetzelfde ding. Ik dacht dat er vandaag dus weer brand was.
Dat was dan bij Vegitalian lijkt me, die zit daar. Of bedoel je dat juist?
Ja dat bedoelde ik met mijn edit. Ik dacht dus omdat het bericht pas vandaag geplaatst was dat er twee verschillende branden in korte tijd waren geweest.
Die ging gewoon dicht voor zover ik weet.
Dat waren wel echt tijden, haha
Omg de Monza, wat een mooie avonden heb ik daar beleefd
Ze hebben nog een tweede locatie op de Nachtegaalstraat!
Daar kwam mijn verwarring ook vandaan want kende alleen die op de Nachtegaalstraat
Ik ook en ook toen het nog The get down heette. En de Storm was in het begin ook zo leuk!
Vandaag stond er niet zon rij. Ze zijm priem maar ik zou dr niet voor in een rij staan.
Ik was er volgens mij rond 1/2 idd haha. Er stonden 2 mensen dacht nou vooruit dan haha.
Iemand al ergens een schaatsplek gespot? Dat vijvertje bij de kariboestraat (vaartsche rijn) was verpest eergister, allemaal brokken
Wilde precies hetzelfde vragen haha. Ik weet dat de schaatsbaan in Doorn open is, maar zoek iets wat dichterbij is.
Net op #schaatsen gezocht op instagram haha, zag mensen alweer bij Molenpolder en de vuntus schaatsen! Voor mij is dat te ver fietsen, keep me updated als je iets vindt!
Ik ben er nu niet geweest, maar bij de Rembrandtkade naast de Hoogstraat revalidatie en op de Kromme Rijn in Nieuw Amelisweerd kan je altijd best vroeg schaatsen.