Ik kom daar ook altijd aan. Loop tegenwoordig standaard naar de lift.
Het is volgens mij nooit werkend geweest sinds januari ‘22.
Af en toe is die even werkend geweest. Dan kwam ik er in de ochtend en deed hij het om het daarna in de middag al niet meer toe doen of andersom, maar de afgelopen maanden hem nooit meer werkende gezien maar was dus steeds een paar uur max.
Het was echt genieten. De geur is echt goed te ruiken in de hal.
Een grote is echt vullend. En je ervaart meerdere smaken.
Woow ja ik liep de roltrap op bij Moreelsepark en holy shit die lucht rook je daar al, heerlijk!! Ben heel benieuwd, stond vandaag een mega rij
Haha in het zelfde kader: isdeliftvandemoreelsebrugalgemaakt
Waar kan je nou echt lekkere stukken taart halen? Van die taart met meerder lagen het liefst en dan niet een hele taart.
Hebben we dat ergens?
Ayintap heeft wel wat opties, maar ligt er een beetje aan wat je als taart ziet.
Ik heb binnenkort iets in de buurt van de Amsterdamse Straatweg (beetje thv de AH) en wil 's avonds wat gaan eten. We kunnen natuurlijk richting centrum, maar misschien zit er in de buurt ook een leuk restaurant?
Ik heb in Utrecht gewoond maar dat is ondertussen alweer 10+ jaar geleden. Voor mij staat de Straatweg gelijk aan shoarma-tenten maar misschien is het nu wel helemaal gegentrificeerd met hippe restaurantjes
Satriales! Is een fijne pizzeria. Of Gys? De Straatweg (de tent die zo heet dus haha, niet de straat zelf) vind ik persoonlijk niet echt een aanrader voor eten.
De ping pong club is als je wil borrelen een aanrader of gerechten wil delen. Verder helemaal eens met wat hierboven is gezegd
Ja, zou ook voor Satriales of Gys gaan.
Dikkertje voor Grieks is ook gezellig, vind ik.
Ik vind BUNKhotel ook altijd leuk! Mooie locatie en goede sfeer, betaalbaar en lekker eten ook!
Weet iemand of er al kerstbomen te koop zijn bij Jans? Wil volgend weekend daar een kerstboom halen Jaar geleden rond dat weekend namelijk wel
Ja op de bloemenmarkt op zaterdag. Afgelopen zaterdag hadden ze zeker kerstbomen.
Ik vind Gys wel behoorlijk verbeterd qua eten, ze hebben nu wel echt lekkere opties tov een jaar geleden. Als je zin hebt in thais is sawopoa erg lekker
Omg yes, zin in
Kent er iemand een goed restaurant in Utrecht waar je met collega’s kunt dineren (4 personen incl. mezelf)? Ik ben uitgenodigd voor een Christmas dinner, maar ze vragen mij om een restaurant in Utrecht te zoeken omdat ik in Utrecht woon
Gelieve niet in de binnenstad waar je veel geld kwijt bent aan parkeren of lang moet lopen om er te komen.
Verder geen specifieke (dieet)eisen, maar volgens mij kan er bij hen wel een goed stuk vlees naar binnen.
Op Zuid?
Chil parkeren. Redelijk casual menu.
Iets vlakbij het station dan handig? De Utrechter, Metro Kitchen, Olivier, misschien Ouddaen? Roep maar random wat uiteenlopende dingen omdat je zelf niet zoveel richting geeft maar wil best nog wat verder met je meedenken als dit niks is voor je.
Als je niet in de binnenstad wil: Op Roose, Buiten bij de Sluis, The Colour Kitchen, SOIA?