Het Utrechttopic

Ik zie dat ze zowel Italiaanse als Amerikaanse gerechten hebben. Heel toevallig, want mijn collega’s komen daar vandaan :smile: Op Zuid ga ik zeker opslaan als een optie. Thanks!

1 like

Taplokaal gist vond ik verrassend lekker en chique! Leuke combi van speciaalbier en een chef’s menu, maar best low key. Wil je iets een iets chiquere/zakelijkere ambiance dan is misschien Heeren van Leeuw nog een goeie?

Bij beide kun je naar utrecht vaartsche rijn en vanaf daar stukje lopen.

2 likes

Mijn collega’s komen allemaal met de auto, dus als het ergens is waar je gratis of goedkoop kan parkeren, dan zou dat wel heel chill zijn! Het zijn drie mannen (denk alledrie rond de 40 jaar), waarvan twee uit het buitenland die geen Nederlands kunnen. Ik denk dat de meeste restaurants in Utrecht ook wel een Engelstalige menukaart hebben, want dat is wel een must.

1 like

Het Badhuys of de stadjochies zijn ook goede opties denk ik!

Beers & Barrels Veilinghaven (dus niet stadscentrum)

1 like

Weet iemand van jullie waar je Griekse pasta kan kopen?

Zoals deze

Twijfel of bigoli zo iets zou hebben of juist een toko.

@Soy.peor of heb jij toevallig een briljante tip?

2 likes

Ja er zit in utrecht een grieks winkeltje wacht ik ga het ff opzoeken.

Rigakis. Hele chille winkel en lieve mensen. Zit op de amsterdamsestraat. Als je van ijskoffie houd neem de frape dan ook mee

10 likes

Oooh top wat n goeie tip tankuuuu

2 likes

Wow

2 likes

Je kan dr ook gyros bestellen en zelf thuis maken vgm.

2 likes

Echt een leuk winkeltje ja! Hele aardige vrouw ook en zag ook veel snacks voor een volgende keer.

2 likes

Er is brand geweest bij Vegitalian :slightly_frowning_face: Ze hebben het pand ook deels moeten slopen, zal wel lang duren voor ze weer open kunnen. Echt balen voor de mensen die er werken, en jammer van de chille vegan pizza’s…

Jeetje wat is dat met alle leuke dingen in Utrecht en brand? Filmcafe, Ping Pong club, nu Vegitalian

Dat is dan al de tweede brand in korte tijd in de binnenstad. Ik liep gisteren op Neude want dacht nog even snel de bieb in te kunnen duiken maar die was dicht en toen stond ik opeens gedeeltelijk in de rook (brandweer was al aanwezig). Op dat moment was maar een klein stuk afgezet en ben toen weggegaan want had er niks te zoeken verder. Later zag ik dat ook alles was afgezet voor en achter in plaats van alleen maar dat klein stukje van Neude. Online stond dat er een papierbak bij een restaurant in de fik was gegaan en toen hebben ze ook al door de beperkte ruimte een gedeelte van het pand moeten slopen.

Edit: grapje gaat om hetzelfde ding. Ik dacht dat er vandaag dus weer brand was.

1 like

Dat was dan bij Vegitalian lijkt me, die zit daar. Of bedoel je dat juist?

Ja dat bedoelde ik met mijn edit. Ik dacht dus omdat het bericht pas vandaag geplaatst was dat er twee verschillende branden in korte tijd waren geweest.

Die ging gewoon dicht voor zover ik weet.

Dat waren wel echt tijden, haha

5 likes

Omg de Monza, wat een mooie avonden heb ik daar beleefd

5 likes

Ze hebben nog een tweede locatie op de Nachtegaalstraat!

1 like

Daar kwam mijn verwarring ook vandaan want kende alleen die op de Nachtegaalstraat

1 like