Ik ook en ook toen het nog The get down heette. En de Storm was in het begin ook zo leuk!
Vandaag stond er niet zon rij. Ze zijm priem maar ik zou dr niet voor in een rij staan.
Ik was er volgens mij rond 1/2 idd haha. Er stonden 2 mensen dacht nou vooruit dan haha.
Iemand al ergens een schaatsplek gespot? Dat vijvertje bij de kariboestraat (vaartsche rijn) was verpest eergister, allemaal brokken
Wilde precies hetzelfde vragen haha. Ik weet dat de schaatsbaan in Doorn open is, maar zoek iets wat dichterbij is.
Net op #schaatsen gezocht op instagram haha, zag mensen alweer bij Molenpolder en de vuntus schaatsen! Voor mij is dat te ver fietsen, keep me updated als je iets vindt!
Ik ben er nu niet geweest, maar bij de Rembrandtkade naast de Hoogstraat revalidatie en op de Kromme Rijn in Nieuw Amelisweerd kan je altijd best vroeg schaatsen.
Ik was net in Amelisweerd maar er is amper ijs te bekennen nog, helaas
Vooral in de zomer
Oehh, denk dat het in de ochtend dan wel kan. Zondagochtend zou het nog -6 moeten zijn.
Ik kwam ook naar dit topic om te lezen waar mensen schaatsen. Iemand al bij molenpolder geweest?
Zag dit net ook op twitter, voor wie in leidsche rijn woont: https://twitter.com/NowayNL/status/1604116704698802181?s=20 (schaatsfilmpje maximapark)
Niice! Ik ga morgenochtend ook (met de bus🤪) naar molenpolder, zin in! Benen kunnen nu weinig meer, hopelijk dan wel weer! Thanks voor de foto, ziet er mooi uit daar
Edit bussen kwamen niet opdagen en was 1,5 uur bezig om er te komen en toen was ik er nog niet dus ga maar weer naar huis, moe. Veel plezier wie gaat!!
Hebben jullie nog goede adresjes voor chille massage? Beetje stevig, rug en schouders. Ik vind de Five City Spa altijd wel lekker (de intensive massage), maar ik wil ook wel anderen proberen
Ik ben ook hierheen gegaan uiteindelijk gisterochtend vroeg! Echt heerlijk. Hoop dat we nog een keer kunnen in januari of februari
Long shot: kent iemand van jullie wellicht iemand die zijn/haar huis wil (onder)verhuren in de periode half maart - half juni? Of hebben jullie tips voor waar te zoeken naar een tijdelijke woning? Het mag ook een studio zijn, of zelfs een studentenkamer als het een rustig huis is en de kamer geschikt is als thuiswerkplek.
edit: antikraak heeft niet mijn voorkeur omdat ik het liefst iets gemeubileerds heb waar ik zo in kan.
Iemand ervaring met een fijn loopbaancoach in de omgeving van Utrecht?
Ik zocht ook ooit iets tijdelijks en dat heb ik heel makkelijk gevonden in campus max. Ik was lid geworden van de Facebookgroep voor bewoners en had een oproepje gezet, ging heel soepel. Zijn ook vaak mensen die daar hun studio’s aanbieden.
Oh supergoeie tip en @Zeester ook dank voor het delen van de groep! Ik moet toch maar weer eens een Facebook-account aanmaken dan.