Het Utrechttopic

Weet niet of jullie het al kenden, maar ik kan shokudo (bij grift park) echt aanraden. Super lekker Japans eten (curries, donburi en wat kleine gerechtjes) en hele aardige mensen.

Je kan via hun website bestellen en afhalen of daar eten. Ze hebben ook cadeautjes te koop trouwens. Misschien nog leuk voor last minute kerstcadeau.

7 likes

Uiteraard ben ik druk bezig met het afstruinen van alle huur websites in UU maar kan het hier ook even vragen. Ben asap op zoek naar een nieuwe woning, als jullie toevallig iets horen/weten, let me know. Liefst een studio/appartementje voor mezelf.

4 likes

In de city campus max bewonersgroep een oproep plaatsen? Misschien onderhuur maar dan kan je van daaruit later iets anders zoeken. Veel sterkte

1 like

Wat is je budget?

1 like

Oja slim haha, maximaal €1300,- inclusief.

Ik huur via MVGM, je kan even op die site kijken? Weet niet goed hoeveel mensen op een woning reageren en hoe lastig het dus is, maar misschien levert het iets op. Succes!

2 likes

Ik zal voor je uitkijken! En wat macciato ook zegt, Max kun je in de gaten houden, op de fb pagina komt soms wel wat voorbij (of onderhuur). Succes!

1 like

Mitros Middenhuur misschien ook?

1 like

In Bilthoven is het goed te doen voor dat budget maar is niet Utrecht - Utrecht

2 likes

Je kunt ook een vakantiechalet per maand huren in Bospark Bilthoven, in de winter vanwege het laagseizoen erg betaalbaar. Dan kan je misschien sneller weg

2 likes

Weet iemand of er kaarten voor de Lumineuze nachten van kasteel De Haar ook nog aan de deur verkocht worden? Op de site staat van wel, maar ik kan er niet achter komen of er ook nog kaarten beschikbaar zijn aan de deur als alles online uitverkocht is. Ik speur ticketswap al af :sweat_smile:

hoi, zijn er openbare evenementen op oud en nieuw? dus geen feestje in een bar ofzo, maar iets van een aftelling op een plein?

1 like

Waar kun je lekker zitten en goede mocktails (en echte cocktails) drinken?

Zat trouwens een keer bij Danel en bij hun alcoholvrije cocktails zat er toch eentje bij met 0,5% alcohol en de anderen vond ik matig en de ober probeerde me nog over te halen haha. Ik ben zwanger dus doe het ook niet voor mijn lol. Dus wel iets met een beetje uitgebreid menu zonder alcohol.

1 like

Wat is een beetje jouw ding? Bastaard is een beetje duister maar wel cultureel publiek, De Zaak hipster, Het Hart of de Voortuin ook voor het hippere publiek, maar wel gezellig. Weerdzicht is echt Utregs, net als Markzicht. Tilt is voor iedereen, net als De Potdeksel, studentikoze kakkers gaan naar een kroeg tegenover De Schouwburg. Deze kakkers gaan ook naar Deans of iets minder kakkineus Stan & Co.

6 likes

Ik vind Willem Slok een fijne kroeg. Is klein en geen harde muziek oid.

4 likes

Café de Vingerhoed, Orloff, Jan de Winther (bij elkaar in de straat en dichtbij de Kaasbar). Bij Willem Slok zit ook in de buurt Café Vredenburg.

2 likes

Ik zweer bij Springhaver. Tijdloos, sfeervol en fijne mensen.

13 likes

Ohja, DeRat! Die vergeet ik altijd een beetje.

En Lijn 4 @Nachtburgemeester, vind ik ook nog een leuke!

3 likes

Hoe kunnen we de Flater nou vergeten? (Grapje)

Al moet ik als single meid hier weer ooit aan gaan geloven

9 likes

Ja, heerlijke plek!
Ik heb er een keer zo’n rare middag gehad, met allemaal enthousiaste pvda’ers die met rode sjaaltjes om achter de piano sprongen en heel bijzondere liedjes begonnen te zingen.

2 likes