Het Utrechttopic

https://www.ad.nl/utrecht/nooit-meer-genieten-van-utrechts-bekendste-luchtgitarist-mehrdad-overlijdt-op-71-jarige-leeftijd~a588ffdb/

:open_mouth::open_mouth::open_mouth:

3 likes

Ah wat verdrietig.

je zag m ook altijd op z’n fiets met hoog stuur en dan geluidsboxje achterop. Echt een icoon van de stad ja.

Edit: oh dat is een andere man, wat stom!

3 likes

Oh ja! Eens hiermee
@Nachtburgemeester

2 likes

Meid, 6 dagen geleden gedumpt ‘twijfel, geen idee wat het is’. Heerlie samenwonend alles :+1:t2:. Loop met mijn ziel onder mijn armen momenteel

Ik dacht dé sale vondst gevonden, maar nee. Mocht je maat 38 aan ene voet en maat 39 aan andere voet hebben, kan je deze sneakers scoren voor €10,- @ Footlocker binnenstad

10 likes

Het bestaat ja :joy:

1 like

Welke kant is 39? :stuck_out_tongue_winking_eye:

6 likes

Links😂

1 like

Zijn er restaurants (geen kleine wijnbarretjes) in Utrecht die natuurwijn schenken (ook per glas)? Weet dat Ruby Rose enkele opties heeft, al bij Saar een keer geweest en lees dat Forty8 natuurwijn schenkt. Nog andere zaken? En weet iemand of Café Carèl dat op de kaart heeft? Kan ik online niet zien.

Broei misschien? Zou ik wel verwachten bij hun

3 likes

Volgens mij schenkt Héron (bij Lepelenburg) ook natuurwijnen. Verder volgens mij bij Gastmaal (aan het Griftpark). En Saar indd, maar daar ben je al geweest

1 like

Oh ja dat zag ik ook, maar al vol met reserveringen. Gastmaal is voorgoed gesloten helaas. :frowning:
@macchiato thnx, gecheckt maar volgens mij ook niet. Haha best een opgave.

2 likes

Oh ik dacht, anders vraag je het bij Vleck en check wat ze op hun website hebben staan!!

1 like

De Zusters ook, maar dat is Maarssen

1 like

Stadsjochies! Echt een aanrader.

1 like

Moet ff Huzur (Voorstraat) alle respect geven. Echt beste snackbar ‘s nachts natuurlijk na uitgaan, maar had gister in die tyfusdrukte besteld (steeds verdwenen restaurants van thuisbezorgd tijdens het bestellen omdat het zo druk was). Stond dat ze een uur zouden doen over het klaarmaken en bezorgen, stond ie gewoon na 20 minuten op de stoep :scream::clap:t3:

En de kapsalon (wat is beter op nieuwjaarsdag) was echt kapot chill, zat echt heel veel kaas op, saus allemaal apart, groentes super knapperig en de komkommer was echt zo’n gehydrateerd geval en niet zo’n uitgedroogd type dat je meestal van de snackbar krijgt.

Respect 🫡

17 likes

Er is echt een mooi artikel ook ooit geweest over Huzur, ff zoeken

Heb het:

4 likes

Hahahahahha fantastisch

41 likes

Wie bij Ginger is goed?

En heeft iemand van jullie ervaring met de flowerfall treatment bij de kapper? Dat kan dus bij Ginger, maar geen idee of het de moeite is. Helaas nog steeds een stop bij Beichies. :dotted_line_face:

Ik heb alleen ervaring bij Robin en Armando en ik vond het alle keren echt perfect, terwijl ik vroeger altijd ontevreden wegging bij de kapper. Denk dat ze allemaal wel prima zijn. De behandeling ken ik alleen niet, misschien dat het nog verschil maakt!

4 likes