Het Utrechttopic

Thnx! Het leken mij al vakmannen. Wat liet je er doen? Knippen gewoon? Laatste keer bij Salon B was ik daar zelfs niet blij mee. How hard can it be. En oh ja, is er bij Ginger ook zo’n stoel waar je in ligt terwijl ze al masserend je haar wassen? :laughing:

1 like

Ik doe alleen knippen idd. Ja ze hebben zo massagestoel, onder het genot van heerlijke havercappu’s met een stukje brownie. En al die haarproducten ruiken ook zo lekker. Hiervoor knipte ik jaren zelf mijn haar want ik had kappers gewoon opgegeven :sweat_smile:

1 like

Meid, hou op met me. Ook de dag voor kerst gedumpt?

Mijn favo kapper zat eerst in Utrecht en is nu een eigen zaak in Barneveld city begonnen, aub. Zoektocht naar goede kapper in UU is nog altijd bezig. Madame pompedour (of hoe je hey ook schrijft) is overigens pleitte.

2 likes

Haha yes! Ik ga boeken, :ok_hand:t4::partying_face:

1 like

Ik zie dat je al wat hebt nu maar als het goed is kun je wel die last minute vrijgekomen plekken tegenwoordig proberen bij beichies, die zijn ook open voor nieuwe klanten. Maar dat moet ook maar net uitkomen enzo.

Ik ben zelf ook zoekende nog trouwens, haha. Had eerst een vaste bij salon b maar die ging weg en vond de vervanging niks. Ik ben hier in de buurt nu 2x geweest maar deze kapster wil m’n haar niet uitdunnen en nu valt het zo recht mehhh. (Ik heb fijn haar maar ook heel veel en laagjes zijn echt lelijk in mijn super steile haar want je ziet alles)
Maargoed, moet het nu denk ik toch eerst weer een beetje laten groeien voor ik weer ergens heen ga.

2 likes

Ja, zag ik! Maar inderdaad… ik kan vaak last minute niet. Dus voor nu maar een keer Ginger proberen.
Ik had trouwens hetzelfde bij Salon B. Mijn vaste chickita was naar Berlijn verhuisd, mehhhh. Zo jammer. Graduates ben ik ook een keer geweest, maar viel ook tegen.

Ah ja dan hadden we dezelfde!

Graduates ben ik ook eens geweest maar vond ik ook niet zo en geloof dat die inmiddels ook weg is.

2 likes

Robin inderdaad! Eva die nu voor zichzelf begonnen is als Cornelia Organics vond ik de beste bij Ginger, ik ga nu naar haar ipv naar Ginger. Ik heb ooit een flowerfall behandeling gekregen, was wel fijn maar ik zou het niet nog een keer doen.

Ik zie dat je al een afspraak hebt, ben benieuwd of het bevalt!

2 likes

Ik moet nog daadwerkelijk boeken. Maar Cornelia Organics is qua locatie weer gunstiger. Dus misschien ook wel het proberen waard als jij haar de beste vond. Heeft Eva een massagestoel? :stuck_out_tongue:

Eeeeehhhh weet ik niet zeker! De massagestoel bij Ginger is wel heel lekker en hun shampoo en zo ook. Denk dat Eva misschien wel sneller plek heeft.

1 like

Het is andersom, Eva is drukke meid en meer opties bij Ginger. Afijn, bedankt voor de info. Ik ga nog effe puzzelen. :smiley: #happynewhair

2 likes

Oh dan had ik laatst gewoon geluk :slight_smile: succes, ik ben benieuwd wat t wordt en hoe dat bevalt!

2 likes

Ik ga in februari met m’n nieuwe werk in Utrecht beginnen en dan ga ik heel veel in de binnenstad (en op de campus) zijn en m’n werkbestie en ik zijn nogal van de buiten de deur lunchen en terrassen tussen en na werk. Zij eet vegetarisch, ik vegan (maar vind het geen ramp om vegetarische dingen te moeten aanpassen naar vegan). Nu woont zij er sinds kort, dus ze kent wel wát plekjes, maar vooral avondplekjes.
Waaaar moeten we overdag heen?
Zijn laatst wezen lunchen bij Botania, dat was… redelijk. Haar vegetarische lunch was top, mijn vegan lunch was oke.

Oh, ook waar ze dus goede zomerterrassnacks hebben. Nacho’s, bieterballen oid, lekkere mocktails, dat soort grappen.

Ik verheug me hier bijna net zo hard op als op de functie zelf hahah

3 likes

Broodje bij Bigoli halen en opeten bij De Zaak, Rabarber, Keek, vanalles op de Twijnstraat, Broei, Blackbrew (koffiezaak met kleine kaart), Muzieklokaal (al zag ik dat ze verbouwen), Karibu, Koffie & ik (zie Blackbrew), Vers

9 likes

Broei of Gys (de borrelplank is echt een aanrader).

5 likes

Volgens mij ben ik de enige Utrechter die helemaal niks heeft met Gys.

15 likes

Ik als ex-Utrechter vind er ook niks aan. Saai eten, saaie tent.

10 likes

Vanaf de Campus is De Kwekerij ook niet heel ver. 10 minuutjes met het ov en en je mag altijd koffie komen halen op mijn werk :joy:
Zit ook op het Science Park

2 likes

Voor snel en makkelijk vind ik FLFL en Howie Roll (vegan sushi) top. Verder Vegitalian voor pizza en pasta, life’s a peach voor pastel de nata, Kluts voor de beste vegan taart. Met de app Happy Cow kan je je verlekkeren over wat er allemaal voor heerlijk vegans te vinden is.

5 likes

Ben door Happy Cow wel eens bij Copper Branch geweest in Utrecht, maar dat vond ik erg teleurstellend.

@SuperCoolePinda leuk, nou wie weet!