Het Utrechttopic

Ik had die vraag een tijdje terug gesteld en kreeg veel goede tips hier.

1 like

Stockholm café! Heb ik mijn afstuderen gevierd, erg leuk.

2 likes

wat is je budget

walden en lebowski konden altijd met 500 euro bargarantie
orloff dacht ik ook 500

2 likes

huh die bovenverdieping omgebouwd? echt compleet gemist.

haha nee ik denk bij de ‘‘cocktailbar van lebowski’’ dan eerder aan dat pand ernaast wat ze hebben overgenomen en omgebouwd tot - ja ja - cocktailbar.
zag laatst dat dat ook daadwerkelijk een eigen naam heeft, badabing
oh nee heh die hele look is alweer anders dan toen ik daar margaritaatjes ben wezen sippen

2 likes

ik kon dit even niet loslaten. maar de hele look nu is toch echt niet wat het twee jaar geleden was.

2 likes

Echt alles is een optie, ze slaapt nu bij vriendinnen, maar even iets voor haarzelf is natuurlijk het fijnst. Helaas niet zo makkelijk ook omdat ze zzp’er is (en ook deels van hem financieel afhankelijk was). Dus alles waar ze even haar gedachten op een rijtje kan zetten is mooi meegenomen!

Ik had wel die berichten gelezen over stakingen mbt vuilnis maar ik dacht steeds; ok boeiend ze komen het hier toch niet ophalen. Tot ik gisteren mn vuilniszakken naar de container wilde brengen
 ohja, deze worden ook niet geleegd :smiling_face_with_tear:

Al zie ik nu dat ze morgen weer aan t werk gaan. En verdorie lees nu dat ze ook geen boetes uitdelen voor afval op straat dus had t net zo goed wel op de hoop erbij kunnen gooien zeker ipv maar ff op mn balkon bewaren.

1 like

Het ziet er niet uit op straat, wat een arremoei. Ratten hebben de tijd van hun leven

2 likes

Jaaa deze berg zag ik van t weekend ook, bahhhhhhh

1 like

In Kanaleneiland hebben we ineens extra bovengrondse containers gekregen en de losse zakken zijn opgehaald. Weet niet echt door wie/wat, dat kan ik niet vinden. Maar wel fijn, alhoewel het nu schoner is dan normaal want vaak genoeg zetten mensen hun hele huisraad om de containers heen.

Haha ja sowieso staat er hier soms ook van alles bij die containers dat ik denk; uhhh geloof niet dat dit de bedoeling is. Allerlei meubels en een halve koelkast of iets laatst. Ik zou zelf dan ook weer te bang zijn voor boetes ofzo maar net alsof ze dat dan echt kunnen achterhalen

Er is afgesproken dat inwoners zonder balkon of schuur die afval toch buiten bij de vuilcontainers zetten, geen boete krijgen. Is toch niet controleerbaar dus iedereen gooit alles op straat.

2 likes

Pfoe, ik werk in binnenstad dus fiets er veel rond en heb mij dit weekend echt verbaasd inderdaad over de berg afval. Vanmorgen ging ik langs bij een client en stapte ik met mijn slaperige hoofd bijna in een gebruike condoom die op de stoep lag. Bluhhhh, ook gewoon door een vogel uit de vuilniszak getrokken :face_vomiting: (althans, zo leek het haha). Ben benieuwd wanneer ze weer aan het werk gaan.

1 like

Volgens mij had ik gelezen dat er vanaf vandaag weer vuil wordt opgehaald.
Ik hoop het, want de vuilcontainers zijn echt ontploft hier en overal liggen vuilniszakken en mensen hun halve huisraad :smiling_face_with_tear:

Ik ga dit weekend bij Pand 33 eten, ben heel benieuwd naar het vega menu.

3 likes

Heeft iemand een goede tip voor een krullenkapper in Utrecht of omgeving (max 15 km)? :slight_smile: Ik kwam bij het googlen wel Gorgeous You (die in Utrecht, niet die in Harmelen) tegen, iemand ervaring met die zaak? Liefst ook niet al te duur (vind 50 euro eigenlijk wel een max, maar als ze heel goed zijn wil ik meer overwegen).

2 likes

Salon B!

2 likes

Wat voor krullen heb je en wat wil je bereiken
Ik blijf het meeste fan van curlsys bij servaas maarja 100+
Simson is ook chill, salon b knipt droog dacht ik

Ik heb geen idee wat voor soort ik heb? Ze zakken in elk geval uit als mijn haar langer wordt, dan wordt het hooguit slag. En ik wil vooral een goed model erin laten knippen. Het is nu een bos, lang droog haar zonder model