Waar in Utrecht kan je nog een Swirl ijsje kopen? Heb een onwijze craving en vroeger haalde ik hem gewoon op centraal station. Ik kan nu alleen wat verwijzingen naar tentjes in Utrecht stad vinden, best een eind bij mij vandaan maar weet ook niet of die het ijs wel hebben in de winter…
volgens mij is die vorige zomer vertrokken van utrecht cs
zat aan de buitenpromenade tussen bollendak en jaarbeurs
zit nu een tea guys
zat er niet ook 1 in bij de mannekenpis?
In overvecht is een nieuwbouwproject van iets meer dan 1 jr oud en er zijn al een hoop mensen die vertrekken. Voor utrechtse begrippen redelijk betaalbaar en mega zuinig en goed geïsoleerd. Misschien is dat iets?
Ik heb er ook een!
Je kan in Tivoli/gegeven paard vrij gemakkelijk toiletteren zonder dat het iemand opvalt dat je daar niets gedronken/gegeten/concert bezocht hebt.
Edit: spuit 11
lief dat je reageert maar ik blijf lekker wonen in mijn huisje in de binnenstad
Bij mannekenpis idd dus Vredenburg bij centraal en Hamsteeg in t centrum
hoe kom je daar tegenwoordig in?
ik kon de oude websites niet meer vinden
(en waarom gaan er al zo veel mensen weg haha?)
Een vriendin van mij woont daar, volgensmij niet veel mis mee. Dus waarom iedereen vertrekt I don’t know
De verhuurders zijn VB&T en Stienstra. Geen idee waarom er zoveel mensen verhuizen, ik ben ook verbaasd. Het is geen megaaaaa sfeervolle omgeving maar je zit wel aan een praktisch winkelcentrum en met de fiets ben je zo in het centrum.
Ah check! Ga ik daar vrijdag eens kijken hopelijk hebben ze ijs in de winter
Het is opzich natuurlijk wel voor onze doelgroep die misschien samen gaat wonen of koopt, maar toch. Ik woon ook in een dergelijk complex maar de doorstroom is minimaal tegenwoordig.
Ik ga het even doorsturen naar een collega die harrrrd op zoek is
Iemand enig idee wat er op CS gebeurt? Ik zie 3 undercover politieauto’s die kant op rijden, politiehelikopter ook. Online staat iets van een artikel over een verdachte situatie op het stationZ p2000 zegt melding explosieven?
Is ie nog wel open?
Hoorde net op de radio dat ze opzoek waren naar een verdachte, maar inmiddels afgeschaald hebben en op een andere locatie zoeken.
Vandaag trouwens even langs geweest. Het is geen Ola station meer met swirls maar is nu Razzle? Zelfde concept. Ze hadden wel weinig keuze voor toppings maar goed, het is winter en was blij dat ze open waren haha zag later dat in de jamin in hoog Catherijne ook een soort gelijk concept zit maar dan heet het Twizzle? Dus als ik weer een craving heb kan ik daar ook langs. FYI mocht iemand het ooit willen weten.
Lekkerrrrr. Chill ook dat dat gewoon kan in de winter. Je zegt weinig toppings, maar hadden ze wel verse aardbeien, kersen uit blik, witte chocoladeflakes en van die nougat/nootjes die je op een softijsje doet?! Heb in mijn leven denk ik al ontelbaar aantal swirls gehaald maar altijd met dezelfde combo
Iemand aanrader voor een goede piercer in Utrecht? Wil een 4e oorlelgat gaatje erbij.
Le Sting
Ik ben jaren geleden bij de Magic Piercing Studio geweest voor mijn conch en 3e gaatjes beiderzijds. Tevreden over! Lieve mensen, serieus advies, mocht nog gratis terug komen toen r iets niet goed was.
Verse aardbeien en witte chocola wel. Kersen dacht ik ook en iets wat leek op nougat. Maar geen nootjes, ik had altijd van die hele kleine knapperige nootjes die een lekkere crunch gaven maar die hadden ze niet disco dip bolletjes wel ook, en die wilde mijn dochter dus hadden we toch een soort crunch
Piercing Studio Utrecht op de Twijnstraat, voorheen was het Magic op de Predikherenstraat.
Door jullie Swirls discussie bedenk ik me dat ik Mister Twister weer mis