Het Utrechttopic

Heeft iemand tips voor een leuke activiteit op zondag met familie?

Ik woon redelijk centraal in Utrecht dus centrum is prima maar een stukje daarbuiten ook. De groep is qua leeftijden tussen de 20 en 70. Liefst niet te duur omdat we met een grote groep zijn. Geen fysieke beperkingen.

Ik heb een keer een cursus lepel snijden gedaan hier en dat was echt heel leuk https://www.tafelboom.nl/de-werkplaats/#lepel-snijden
Misschien dat ze ook andere opties hebben voor een grotere groep.

2 likes

Skin art tattoos! Die vrouw is echt top, heb bij andere piercers vaak maandenlang last gehad van vochtbultjes maar bij haar nooit

Weet iemand een restaurant op loopafstand van Utrecht Centraal waar je rustig kunt eten / met collega’s kunt overleggen? Met genoeg vegetarische opties :slight_smile: Ik ken wel wat restaurants maar vaak druk/meer gehorig en we willen wel echt elkaar goed kunnen verstaan haha.

Ik weet niet met hoeveel collega’s je bent maar bij The Greenhouse kun je ook een ruimtetje huren. En volgensmij is t bij de Utrechter binnen ook best wel rustig? Maar ben al een tijd niet geweest dus vind t wel lastig inschatten voor je.

5 likes

Bovenverdieping Comptoir Libanais, maar bel ze even vooraf of t kan.

2 likes

Weten jullie van een winkel in het centrum die Woodwick kaarsen verkoopt?

1 like

Echt een long shot, maar een vriendinnetje van mij is nu op straat gezet door haar abusive ex, als iemand een kamer of andere tijdelijke plek weet in Utrecht of omgeving, let me know! Echt alles is welkom

Bospark Bilthoven? Sterkte voor haar

1 like

Ik had die vraag een tijdje terug gesteld en kreeg veel goede tips hier.

1 like

Stockholm café! Heb ik mijn afstuderen gevierd, erg leuk.

2 likes

wat is je budget

walden en lebowski konden altijd met 500 euro bargarantie
orloff dacht ik ook 500

2 likes

huh die bovenverdieping omgebouwd? echt compleet gemist.

haha nee ik denk bij de ‘‘cocktailbar van lebowski’’ dan eerder aan dat pand ernaast wat ze hebben overgenomen en omgebouwd tot - ja ja - cocktailbar.
zag laatst dat dat ook daadwerkelijk een eigen naam heeft, badabing
oh nee heh die hele look is alweer anders dan toen ik daar margaritaatjes ben wezen sippen

2 likes

ik kon dit even niet loslaten. maar de hele look nu is toch echt niet wat het twee jaar geleden was.

2 likes

Echt alles is een optie, ze slaapt nu bij vriendinnen, maar even iets voor haarzelf is natuurlijk het fijnst. Helaas niet zo makkelijk ook omdat ze zzp’er is (en ook deels van hem financieel afhankelijk was). Dus alles waar ze even haar gedachten op een rijtje kan zetten is mooi meegenomen!

Ik had wel die berichten gelezen over stakingen mbt vuilnis maar ik dacht steeds; ok boeiend ze komen het hier toch niet ophalen. Tot ik gisteren mn vuilniszakken naar de container wilde brengen… ohja, deze worden ook niet geleegd :smiling_face_with_tear:

Al zie ik nu dat ze morgen weer aan t werk gaan. En verdorie lees nu dat ze ook geen boetes uitdelen voor afval op straat dus had t net zo goed wel op de hoop erbij kunnen gooien zeker ipv maar ff op mn balkon bewaren.

1 like

Het ziet er niet uit op straat, wat een arremoei. Ratten hebben de tijd van hun leven

2 likes

Jaaa deze berg zag ik van t weekend ook, bahhhhhhh

1 like

In Kanaleneiland hebben we ineens extra bovengrondse containers gekregen en de losse zakken zijn opgehaald. Weet niet echt door wie/wat, dat kan ik niet vinden. Maar wel fijn, alhoewel het nu schoner is dan normaal want vaak genoeg zetten mensen hun hele huisraad om de containers heen.