Forty8 heeft maar 1 natuurwijn dus was fake news. Louter per fles.
Ik ben daar paar weken geleden ook voor het eerst geweest en ben erg tevreden! Ze namen echt uitgebreid de tijd, hebben mooi geknipt en gebruiken fijne producten. En ze hebben een massagestoel bij de wastafels ![]()
Maar de 2e niet aangeslagen ![]()
Hahaha ja dat was wel chillerino
Ik ben gister geweest, massagestoel was heerlie. Voor de rest vond ik de sfeer in de zaak ongemakkelijk ofzo? Ik weet niet precies wat het was. Was blij dat ik weer buiten stond ![]()
Ga zo mijn haar zelf nog een keer wassen, dan kan ik altijd pas beoordelen of ik goed ben geknipt.
Ik was er vorige week en vond het ook mega ongemakkelijk, maar ik heb wel vaker bij kappers dat ik denk: laat me maar even met rust. Haha, misschien dat het deze keer niet aan mij lag.
Haha blij dat ik dit niet alleen heb
voelde me zo ongemakkelijk dat ik stuk brownie niet durfde te eten hahaha wat errug
Hahha, die brownie heb ik wel gegeten, dat was nog net voor het ongemakkelijkste deel. Die kapper vroeg waarom ik mijn scheiding altijd draag zoals ik doe. Ik zei: gewoonte hoezo?. Kapper: o, ok.
Door die ongemakkelijkheid heb ik niet meer verder gevraagd en nu vraag ik me de hele week al af wat er mis is met mijn scheiding ![]()
Sorry ik moet hier een beetje om lachen. Welke kapper had je? Ik heb normaal echt geen moeite om een gesprek aan te knopen maar het lukte totaal niet. Nu ik weer aan terug denk hoe ongemakkelijk het daar was, ga ik er ook maar niet meer heen ![]()
Hij vroeg ook hoe ik deze zaak had gevonden. Heb maar Google gezegd.
Een man, donker haar, als ik op de website kijk dan denk ik Robin (maar dan met een andere coupe). Ik zal er nog een keer heenmoeten om mijn scheiding-vraag op te lossen :,). Is je haar wel goed geknipt?
Haha dan hebben wij dezelfde gehad
het is opzich wel goed geknipt, maar niet echt blown away ofzo
Nu niet want ik woon in nieuwbouw, maar in mijn oude huis was het ook zo vreeeselijk, muizen maar zelfs ook kakkerlakken door het restaurant dat beneden zat ![]()
Niet in huis, wel last van ratten en vooral mijn angst er voor op straat. Ik durf ook niet meer met mijn raam open te slapen omdat ik bang ben dat ze dan 1 hoog naar binnen lopen, ik woon op de Kanaal/Damstraat, echt de allergoorste straat van Utrecht
We hebben wel een buurtkat die ons balkon als territorium ziet, dat helpt denk ik
Ughh ja ik zet mijn fiets elke avond weg in de stalling en dan moet ik langs die containers op westplein, en ik ben zo bang! Ik zou willen dat ik daar overheen kon vliegen
Sinds mijn huis gerenoveerd is godzijdank niet meer. Woon net onder het centrum. Op het dieptepunt vond ik zelfs keutels in mijn bed
en hielden ze me elke nacht wakker met hard gepiep. Sterkte
Ik heb echt nog nooit 1 rat/muis gezien in de 5 jaar dat ik nu in Utrecht woon? OkĂ© misschien een paar keer op Vredenburg sâavonds/sânachts. Op Kanaleneiland noord woonde ik op 3 hoog en weleens gehoord dat de onderburen die hun vuilnis op het balkon zetten last hadden. Nu ik tussen Vaartsche Rijn en Beatrixpark woon (dus dichtbij het spoor en vrij veel gras en water) helemaal nooit iets gehoord/gezien. Maar misschien juich ik te vroeg of jaag ik ze weg haha.
Nooit ratten gezien en muizen is ook al jaren geleden
Centrum, oostkant.
Edit: toen ik nog op de straatweg woonde was het echt janken met de pet op trouwens. En in Lombok had ik ze wel eens in de tuin (muizen).
Ik dacht dat ik er vanaf was, maar helaas zijn ze weer terug. Mijn buren zijn aan het verbouwen dus ik vermoed dat het daardoor komt. Dit is in Zuilen
In 1,5 jaar 3 gevangen⊠allemaal in 2023đ„Č. Steeds als het vriest en nooit ergens poep gevonden oid. In Utrecht noord oost, oud maar helemaal verbouwd huis. Woonde eerst in nieuw Engeland, daar héél veel last. Hoopte er vanaf te zijn met verhuizen maar helaasđ€
Op de Kanaalstraat had ik ze nooit, maar woonde iets verder (ter hoogte van de kerk na de kruising bij kopi susu) op een bovenwoning op de bovenste verdieping.
In Zuilen hadden we er zoveel
verschrikkelijk. En dan het Julianapark waar de ratten voor je voeten lopen, echt drama.
Maar hoor van een vriend in Leidsche Rijn dat hij zij sinds kort ook heeft, muizen dan (nieuwbouw, woont er sinds vier jaar).