Vraagje, waar gooi je heel groot karton weg? Op afvalwijxer vind ik alleen containers in de buurt, maar daar passen geen grote stukken karton in… heb ook geen zin om mn ikea dozen in 1000 te vouwen
Milieustraat? Daar heb je grote containers voor papier.
Op woensdag in de binnenstad zetten haha als het goed is wordt het dan opgehaald.
In stukken snijden met een stanleymes
Thanks! Ik denk dat ik dit doe!
Ik organiseer vrijdag een concert in de Nijverheid, en ik probeer heel hard het vol te krijgen (de Nijverheid is best wel streng en als er niet genoeg kaartjes verkocht worden willen ze het aflasten…) Het is een zitconcert, beetje dromerige ambient met viool: DM me even als je het misschien leuk vindt om te komen!
Misschien bij een conservatorium of muziekopleiding iets posten? Weet niet of ze nu vrij hebben eigenlijk.
Wat leuk! Heel veel plezier! Ik zit dan zelf helaas in Duitsland, wie weet een volgende keer!
Is het overdag of in de avond? Vind het zelf wel leuk maar kan helaas in de avond niet
Ik ben dus uiteindelijk naar haar geweest nadat iemand haar idd hier had aangeraden. Al is mijn haar dus echt steiler dan steil, haha, maar er stond op de website dat ze ook daar ervaring mee had (en zelf heeft ze ook zulk haar)
En ik ben dus wel tevreden! Ik heb heel dun maar heel veel haar en het valt heel plat en kaarsrecht naar beneden. Ben de laatste jaren zoveel kappers af geweest en zo vaak dat ze toch laagjes willen knippen of dat het vervolgens onderin ook zo zwaar en recht valt… maar had nu wel het idee dat ze goed wist wat ze ermee moest en m’n haar valt nu los ook een stuk mooier/luchtiger dan hiervoor. Denk dat ik voorlopig weer m’n nieuwe vaste kapper gevonden heb in ieder geval!
Neem aan dat het vorige week was en niet deze?
Ik ga zaterdag naar aanraden van hier naar Ginger haar (toepasselijk) om mijn haar te knippen
Forty8 heeft maar 1 natuurwijn dus was fake news. Louter per fles.
Ik ben daar paar weken geleden ook voor het eerst geweest en ben erg tevreden! Ze namen echt uitgebreid de tijd, hebben mooi geknipt en gebruiken fijne producten. En ze hebben een massagestoel bij de wastafels
Maar de 2e niet aangeslagen
Hahaha ja dat was wel chillerino
Ik ben gister geweest, massagestoel was heerlie. Voor de rest vond ik de sfeer in de zaak ongemakkelijk ofzo? Ik weet niet precies wat het was. Was blij dat ik weer buiten stond
Ga zo mijn haar zelf nog een keer wassen, dan kan ik altijd pas beoordelen of ik goed ben geknipt.
Ik was er vorige week en vond het ook mega ongemakkelijk, maar ik heb wel vaker bij kappers dat ik denk: laat me maar even met rust. Haha, misschien dat het deze keer niet aan mij lag.
Haha blij dat ik dit niet alleen heb voelde me zo ongemakkelijk dat ik stuk brownie niet durfde te eten hahaha wat errug
Hahha, die brownie heb ik wel gegeten, dat was nog net voor het ongemakkelijkste deel. Die kapper vroeg waarom ik mijn scheiding altijd draag zoals ik doe. Ik zei: gewoonte hoezo?. Kapper: o, ok.
Door die ongemakkelijkheid heb ik niet meer verder gevraagd en nu vraag ik me de hele week al af wat er mis is met mijn scheiding