Was ik best verbaasd over ja! Maar valt me op dat er sowieso best veel leegstand is opeens. Abercrombie (of Hollister?) Is daar ook weg.
Oeee ik hoop uniqlo, maar daar is dat pand te klein voor denk ik
Laten we dit allemaal even manifesteren, hoop al jaren op de Uniqlo in U.
Zag wel dat er een TK Maxx komt aan de Oudegracht maar volgens mij is dat in het oude H&M pand
Ah nee, dat is echt een winkel waar je de kleding moet passen om te zien hoe het valt. En een van de weinige winkels in Utrecht met leuke mannenkleding.
Klopt idd! Daar dan wel weer heeel blij mee haha
Jaaa zo stom, was een van mân redenen om gewoon naar Utrecht te gaan ipv helemaal naar Amsterdam als ik wou shoppen ![]()
Idd! Mijn vriend koopt hier ook bijna al zijn kleding. Via de website komt de kleding niet echt over.Komt het niet in HC? Want alle winkels van hetzelfde concern zoals Monki en H&M hebben ook alle winkels buiten gesloten en nog 1 vestiging binnen.
Heb ik destijds gevraagd aan personeel van Cos, maar zij gaven aan daar in ieder geval niks over te weten
Ja klopt! Ik hoop op een beetje die van Eindhoven want die in Amsterdam op het Damrak vind ik zo onoverzichtelijk ![]()
Bagger van COS, trouwens. Hopelijk komt er wat leuks voor in de plaats terug.
Omgggg is dit echt serieus? Ik ga straks ff langslopen haha, wat een walgelijkheid!!!
Mijn hemel, wat staat er in de fik? Ik ruik al een uur een brandlucht hier in noordoost
Wrak?! Ik fiets daar elke dag en heb iets gemist geloof ik?
Deze ![]()
Ik woonde âvroegerâ vlakbij Vaartsche en moest altijd lachen om de âRita Linnâ boot. Die ligt tegen het einde van vaartsche aan haha
wie heeft er nog tips voor restaurants om je ouders mee naar toe te nemen op een vrijdag? ik loop vast
niet al te hip (want ouders), niet fine dining maar ook geen meneer smakers zegmaar
Ik hou echt van silk road
Kimmade aan de oudegracht?
Of juist iets als Springhaver of Olivier?
Taplokaal Gist vonden mijn ouders leuk trouwens!
Love die boot. Altijd blij als ik die speedboot langs fiets.