M’n vriend woont in Lombok en daar hebben ze ook al lang last van muizen, alle buren blijkbaar ook. Je hoort ze 's avonds en 's nachts tussen de muren scharrelen De muizenvallen werken ook niet meer. Ik heb maar een tochtrol aangeschaft voor onder z’n slaapkamerdeur, daar kunnen ze nu gelukkig niet meer in.
Hier ook geen muizen. (Afkloppen)
Maar ik heb dan ook louter alcohol en saus in de koelkast staan, dus als ik muis was geweest ging ik ook elders bivakkeren.
Muizen kunnen al op broodkruimels af komen.
Denk dat de koelkast (mits hij niet open staat) de enige plek is waar muizen echt niet bij kunnen.
Ah ja, ik heb dus verder geen eten bedoelde ik.
Nog nooit muizen gehad! 2 hoog, bij Vaartsche Rijn
Hahaha ja dan denk je echt dat je laatste minuut is in gegaan
Lol ik ging gisteravond dit topic doorlezen net voordat ik ging slapen. Had overal jeuk haha
Woonde in zijstraat van de straatweg en daar had ik er ook last van.
Heb alle naden en kieren dicht laten maken en daarna een paar gevangen en toen was het klaar.
Inmiddels woon ik in leidsche rijn
Jaaa dat je eerst ook niet doorhebt wat er aan de hand is. Arme beest schrok zich net zo goed de pleuris waarschijnlijk hahaha
Ik denk na het lezen van al deze berichten nu ook bij elk geluid dat ik hoor “oh nee shit het zal toch niet”
Straks m’n huis maar weer eens grondig schoonmaken in ieder geval, laat ik het als motivatie zien
https://www.instagram.com/p/CpjyPlqhjck/?igshid=MDJmNzVkMjY=
Ik vind niet vaak dat je wat mag zeggen van (kunst in) openbare ruimtes maar dit is toch wel heel afgrijselijk op zo’n mooi gebouw. Al ben ik het er mee eens dat het nooit zo duidelijk was dat dit de bieb was, maar dat maakt deze kunst niet duidelijker.
Lectori salutem maakt dat toch su-per duidelijk
Nooo op Google maps staat dat de COS winkel permanent gesloten is
Klopt! Hadden laatst flinke sale en hangen nu allemaal stickers op de ramen van joe thank you. Benieuwd wat voor winkel er nu gaat komen? Voor mijn gevoel heeft Cos daar een jaar gezeten?
Was ik best verbaasd over ja! Maar valt me op dat er sowieso best veel leegstand is opeens. Abercrombie (of Hollister?) Is daar ook weg.
Oeee ik hoop uniqlo, maar daar is dat pand te klein voor denk ik
Laten we dit allemaal even manifesteren, hoop al jaren op de Uniqlo in U.
Zag wel dat er een TK Maxx komt aan de Oudegracht maar volgens mij is dat in het oude H&M pand
Ah nee, dat is echt een winkel waar je de kleding moet passen om te zien hoe het valt. En een van de weinige winkels in Utrecht met leuke mannenkleding.
Klopt idd! Daar dan wel weer heeel blij mee haha
Jaaa zo stom, was een van m’n redenen om gewoon naar Utrecht te gaan ipv helemaal naar Amsterdam als ik wou shoppen
Idd! Mijn vriend koopt hier ook bijna al zijn kleding. Via de website komt de kleding niet echt over.Komt het niet in HC? Want alle winkels van hetzelfde concern zoals Monki en H&M hebben ook alle winkels buiten gesloten en nog 1 vestiging binnen.