Het Utrechttopic

De zakkendrager?

2 likes

Is er iemand die ervaring heeft met een fijne arts/kliniek in of rondom Utrecht voor botox?

2 likes

Ja, ik ga ‘altijd’ naar botox injectables aan de Kromme Nieuwegracht. Hele fijne vrouw en mocht telkens gratis laten bijspuiten tot ik tevreden was.

4 likes

hey allemaal, wat zijn hond-vriendelijke cafes/koffietenten in utrecht ? :slight_smile:

1 like

Goede vraag! Oproer en broei weet ik sowieso. Maar zelf eerlijk gezegd nog nooit mijn hond ergens mee naar binnen genomen.

1 like

Camping ganspoort mogen ze mee na binnen, in de stad ga ik meestal op het terras zitten dus eigenlijk geen idee waar ze
mee na binnen mogen.

1 like

Bij keek mogen ze mee naar binnen

3 likes

Blij, aan de vecht in lauwerecht (bij il mulino de vecht blijven volgen), is Sam/Sam ook.

Rocking chair, is een koffiezaakje aan de Adelaarstraat niet al te ver van het griftpark.

Peters bistro, het restaurant in het griftpark. Sowieso op het terras, maar ik dacht ook binnen.

3 likes

Met welke organisaties hebben jullie de beste/minst kutte ervaringen met huren?

Aanbod is zo kut overal :smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear: het is echt via via via dat je het moet doen hĂš?

Oh top, dankejwel! Ik ben vooral aan het oriënteren wat het tegenwoordig allemaal kost in welk deel van de stad (of in het ergste geval in de omgeving U :smiling_face_with_tear:) en welke prijzen echt te absurd zijn maar zo lastig.

Ook niet het goeie moment voor koop met die prijzen nu, 15m2 voor 225.000 nog steeds.

Zoek jij een heel huis?

1 like

Ik ken wel mensen die volgens mij oké wonen via Rebo

1 like

Ik huur via Your House, erg tevreden mee :blush:

1 like

Voortuin bij de Voorstraat. Heb ik nooit problemen mee gehad als ik met iemand had afgesproken en zij haar hond (mops) meenam.

@Zeester waar ergens in Utrecht? Want klinkt best aantrekkelijk :eyes:

2 likes

Bij Buurten in Oost en Buurten in de Gaard heb ik honden gezien.

3 likes

Bij kaffeetaria, loaf en springhaver mogen ook honden mee :blush: en bij cupp heb ik ook wel eens honden gezien!

2 likes

Weet iemand of er nog wel eens pubquizen op zaterdag worden gegeven? Pre-corona wel, maar heb het idee nu niet. Vrijdagavonden zouden trouwens ook oké zijn.

1 like

weet iemand een winkel op de kanaalstraat waar amberblokjes worden verkocht?

Hahahah wat is dit.

Ik vind het ook wel vet eigenlijk! Denk dat het ook goed past bij het opgeknapte HC/singel gebied.

En nu hoooopen dat er eindelijk een goede club in Utrecht komt :crossed_fingers:t3:

3 likes

Sorry voor de dubbelpost, maar hebben jullie toevallig ook meegedaan aan de enquĂȘte voor de inrichting van Paardenveld laatst? Hoop ook echt dat ze daar iets leuks mee gaan doen nu Roost weg is

2 likes