Het Utrechttopic

Heb ik destijds gevraagd aan personeel van Cos, maar zij gaven aan daar in ieder geval niks over te weten

Ja klopt! Ik hoop op een beetje die van Eindhoven want die in Amsterdam op het Damrak vind ik zo onoverzichtelijk :sweat_smile:

Bagger van COS, trouwens. Hopelijk komt er wat leuks voor in de plaats terug.

1 like

Omgggg is dit echt serieus? Ik ga straks ff langslopen haha, wat een walgelijkheid!!!

4 likes

Mijn hemel, wat staat er in de fik? Ik ruik al een uur een brandlucht hier in noordoost

Eindelijk het wrak de Vaartsche Rijn uit!

8 likes

Wrak?! Ik fiets daar elke dag en heb iets gemist geloof ik?

1 like

Deze :slight_smile:

1 like

Ik woonde ‘vroeger’ vlakbij Vaartsche en moest altijd lachen om de ‘Rita Linn’ boot. Die ligt tegen het einde van vaartsche aan haha

7 likes

wie heeft er nog tips voor restaurants om je ouders mee naar toe te nemen op een vrijdag? ik loop vast
niet al te hip (want ouders), niet fine dining maar ook geen meneer smakers zegmaar

Ik hou echt van silk road

Kimmade aan de oudegracht?
Of juist iets als Springhaver of Olivier?

Taplokaal Gist vonden mijn ouders leuk trouwens!

2 likes

Love die boot. Altijd blij als ik die speedboot langs fiets.

6 likes

De zakkendrager?

2 likes

Is er iemand die ervaring heeft met een fijne arts/kliniek in of rondom Utrecht voor botox?

2 likes

Ja, ik ga ‘altijd’ naar botox injectables aan de Kromme Nieuwegracht. Hele fijne vrouw en mocht telkens gratis laten bijspuiten tot ik tevreden was.

4 likes

hey allemaal, wat zijn hond-vriendelijke cafes/koffietenten in utrecht ? :slight_smile:

1 like

Goede vraag! Oproer en broei weet ik sowieso. Maar zelf eerlijk gezegd nog nooit mijn hond ergens mee naar binnen genomen.

1 like

Camping ganspoort mogen ze mee na binnen, in de stad ga ik meestal op het terras zitten dus eigenlijk geen idee waar ze
mee na binnen mogen.

1 like

Bij keek mogen ze mee naar binnen

3 likes

Blij, aan de vecht in lauwerecht (bij il mulino de vecht blijven volgen), is Sam/Sam ook.

Rocking chair, is een koffiezaakje aan de Adelaarstraat niet al te ver van het griftpark.

Peters bistro, het restaurant in het griftpark. Sowieso op het terras, maar ik dacht ook binnen.

3 likes