Oh ja dat is ook wel een goeie! Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik het de afgelopen tijd niet zo goed in de gaten heb gehouden omdat ik in de zomer van 2021 net verhuisd was en op zich ook geen zin had om al snel weer te verhuizen en sowieso een beetje het idee had dat het kansloos was. En ergens moet ik misschien ook niet klagen hoor, maar als je erover nadenkt vind ik het wel een bizarre situatie.
Oké ik werk zeker niet fulltime omdat ik ervoor gekozen heb 3,5 dag te werken om ook een studie te volgen, maar zelfs mijn deeltijdsalaris is volgens mij niet slecht. Als ik kijk naar wat een modaal salaris zou zijn dan zit ik daar toch wel (net) boven, al geldt misschien vaak dat men dan ook een partner met inkomen erbij heeft. Om verschillende redenen heb ik niet echt een goede buffer aan spaargeld, dus oke dat helpt ook niet mee, maar ik heb het idee dat ik qua woonsituatie nu eigenlijk gewoon geen kant op kan?
Het zou kunnen dat ik voor het onderste deel van middenhuur trouwens ook wel in aanmerking kom, maar ik heb het idee dat die dan ook juist weer vaak niet beschikbaar zijn en die 1100+ mag ik dan weer niet (los van dat ik het ook absurde bedragen dan vind, haha).
Nou ja goed dat heeft wellicht weinig ook meer met Utrecht te maken, haha. Denk dat ik vooral ook maar weer actiever moet gaan reageren op allerlei dingen op woningnet en wie weet heb ik een keer geluk dat ik ergens doorheen kom. (En toch maar echt proberen goed te gaan sparen
)