Met welke organisaties hebben jullie de beste/minst kutte ervaringen met huren?
Aanbod is zo kut overal het is echt via via via dat je het moet doen hè?
Met welke organisaties hebben jullie de beste/minst kutte ervaringen met huren?
Aanbod is zo kut overal het is echt via via via dat je het moet doen hè?
Oh top, dankejwel! Ik ben vooral aan het oriënteren wat het tegenwoordig allemaal kost in welk deel van de stad (of in het ergste geval in de omgeving U ) en welke prijzen echt te absurd zijn maar zo lastig.
Ook niet het goeie moment voor koop met die prijzen nu, 15m2 voor 225.000 nog steeds.
Zoek jij een heel huis?
Ik ken wel mensen die volgens mij oké wonen via Rebo
Ik huur via Your House, erg tevreden mee
Voortuin bij de Voorstraat. Heb ik nooit problemen mee gehad als ik met iemand had afgesproken en zij haar hond (mops) meenam.
@Zeester waar ergens in Utrecht? Want klinkt best aantrekkelijk
Bij Buurten in Oost en Buurten in de Gaard heb ik honden gezien.
Bij kaffeetaria, loaf en springhaver mogen ook honden mee en bij cupp heb ik ook wel eens honden gezien!
Weet iemand of er nog wel eens pubquizen op zaterdag worden gegeven? Pre-corona wel, maar heb het idee nu niet. Vrijdagavonden zouden trouwens ook oké zijn.
weet iemand een winkel op de kanaalstraat waar amberblokjes worden verkocht?
Wat vinden jullie van deze parel
Hahahah wat is dit.
En @Meka vinden jullie dit zo lelijk of wat? Ik vind het best een nice gebouw eigenlijk! En mooi dat het niet een zakelijk kantoor wordt maar er juist plek is voor sporten, uitgaan, creativiteit… En nice dat ze wat meer gaan uitbreiden aan de jaarbeurskant.
Ik vind het zo lelijk dat het mooi is geworden. Verder wel leuk zo’n gebouw. Hoop dat het qua sfeer en openheid een beetje zoals het forum in Groningen wordt
Ik vind het ook wel vet eigenlijk! Denk dat het ook goed past bij het opgeknapte HC/singel gebied.
En nu hoooopen dat er eindelijk een goede club in Utrecht komt
Sorry voor de dubbelpost, maar hebben jullie toevallig ook meegedaan aan de enquête voor de inrichting van Paardenveld laatst? Hoop ook echt dat ze daar iets leuks mee gaan doen nu Roost weg is
Ja ik vind de bovenkant wel echt lelijk
Ik vind hem niet zo lelijk, maar associeer de bovenkant wel met de deksel van een medicijnenpotje ofzo.
Ik vind de bovenkant heel ouderwets en lijken op de oude appartementen die nog bovenop het niet verbouwde stuk hoog Catharijne staan. Zeg maar het deel boven die zwarte plint die ze ervoor hebben gezet.
Dit dus:
Maar los daarvan vind ik het wel prima, beter dat er daar een beetje wordt gebouwd. Maarrrrr wanneer gaan ze nou eindelijk het smakkelaarsveld afmaken? Ligt al fucking lang stil lijkt het, echt stom de stad binnen te komen.
Ik heb geen hoop voor Smakkelaarsveld. Alles moet betaald worden van de woningopbrengsten en niemand wilt toch in deze tijd voor de hoofdprijs daar wonen
Ja heb ook alleen nog maar plannen gezien waarvan ik dacht ???
Ze willen heeeeeeel veel inpassen: een privé haven, een dakterras met horeca, een openbaar park, een “monster van Utrecht”, een speeltuin, het water moet er langs.
Snap echt geen kut van het plan