De dreadlocks vlogen je letterlijk om de oren vandaag. Wel leuk! Was niet illegaal geloof ik
Ik vond het er heel schattig uit zien
Weet iemand een fijne kleermaker om gordijnen in te korten?
Ik vind Sushi San, tussen Zeist en Bosch & Duin, echt een topper
Wat zijn leuke ontbijtplekjes in/rond de binnenstad? (Geen vettige voorstellen zoals Teds brunch, liefst)
Keek, the village al is dat meer voor koffie, landgoedkeuken
CafƩ Elize bij Mariaplaats, Talud 9, De Ontdekking en Lucas
OkĆ© ik ga over twee weken op woensdag mān verjaardag vieren met 3 vriendinnen en ik wil uit eten. Wel een beetje vroeg want ik moet de volgende dag weer om 5:30 mān bed uit.
Wilde graag naar Rosie maar dat zit vol. Toen dacht ik Grand Bar Marie maar dat schijnt echt heeeeel duur te zijn.
Wat is er nog meer nieuw, beetje hip en lekker eten?
Ik heb tijdje geleden bij GBM gegeten en was daar ongeveer ā¬130,- per persoon kwijt. Wat is een beetje je budget?
O ja dat vind ik wel aan de prijs. 70 euro ofzo?
Kaffeetaria (2 vestigingen) ![]()
Ik vind Carmel Market altijd erg lekker en
hip
![]()
- San Siro
- Zag van de week ook een nieuw tentje: bistrotot2024
- Cāest ca
- Vis & Meer
Ja haat dat woord hip echt maar ik bedoel niet kaliber Ubica of Orloff ofzo.
Carmel vind ik echt top maar dat heb ik mijn vorige verjaardag al gedaan.
Cafe Carel? Moet je wel van de kaart houden. Of Lucy Lou? Moet je ook wel voor in de stemming zijn. En anders misschien iets buiten het centrum, LE:EN? Of ergens op de Voorstraat? Waar heb je zin in? Ik vind het ook wel lekker een avondje bij Anan, al is het niet super sfeervol daar.
Ik hoorde laatst dat Rosie volgeboekt zit maar nog wel regelmatig afmeldingen krijgt. Misschien de moeite om te bellen om te kijken of ze een soort reservelijst oid hebben?
Je kan er wel voor minder eten. Gewoon de kaart checken. Je kan het natuurlijk zo duur maken als je zelf wilt. Heb er laatst met een vriendin gegeten en we waren 60 eu de neus kwijt (incl paar alcoholische drankjes). Maar t was niet heel bijzonder en voor een feestelijke gelegenheid zou ik iets anders kiezen.
Ik ga vrijdag bij Broei eten. Volledig plantaardig restaurant en het ziet er niet heel sfeervol uit op fotoās, maar de gerechten klinken wel lekker. Iemand ervaring?
Oh ik vind het daar altijd wel gezellig en sfeervol. Ze hebben heel vaak een wisselende kaart, meestal is het erg lekker. Enkele keer heb ik gehad dat het tegenviel maar dat was echt uitzondering.
Ik vind het er prima gezellig, kan wel heeeeeel langzaam zijn. Maar lekker en betaalbaar!