Beutyblogtopic XL #8

Mijn moeder kookte vroeger ook vaak met pakjes. Ook omdat ze van huis uit niets anders kende dan aardappels, vlees en groenten. De eerste keer dat ze voor mijn vader met knoflook kookte, wist ze niet wat een teentje knoflook was, dus had ze er een hele bol doorheen gedaan. Maar tegenwoordig heeft ze meer kookboeken en zoekt ze ook dingen op online en in de Allerhande. Ze heeft nu ook meer vertrouwen dat ze die pakjes niet nodig heeft haha

28 likes

Ik heb maar 2 pakjes in mijn kast: Knorr roti en maggi bloemkoolschotel. Kom daar aan en het is oorlog. :triumph:

3 likes

ik heb zojuist een pak pannenkoekenmeel gekocht omdat de gewone meel al tijden uitverkocht was.

2 likes

Ben je nou aan het vloeken…

32 likes

Zitten “wraps” in dat Knorr roti pakket?

1 like

Eens! Perfect eten voor: Het vies lekker eten topic

1 like

Hier toevallig een hele discussie met mijn vriend overgehad. Die snapt niet dat ik anti pakjes en zakjes ben en dat ik liever zelf kruidenmix maak. Ergens kan ik het hem ook niet kwalijk nemen, in zijn kastje staat alleen peper en zout en ik ben de trotse eigenaar van het kruidengangpad in supermarkt, haha.

Ik snap het gewoon echt niet, vers is zoveel lekkerder. Vooral door de hoeveelheden zout die er in zakjes zitten. Ik heb dan echt het idee dat ik alleen zout proef.

10 likes

vind die lasagne kruiden van honig wel chill. smaakt naar vliegtuigvoedsel/fastfood/kant&klaar.
soms heb ik zin in lekker goor eten. lekker vlak en zout met mucho carbs.

8 likes

Zullen we ook stoppen met roti vellen en tortilla’s wraps te noemen

11 likes

frep dan

25 likes

*roti platen

7 likes

Dit heb ik 1x geprobeerd te maken toen ik 13 was (dus 17 jaar geleden) en toen hebben mijn ouders en ik na 1 hap besloten het niet op te eten en snel goeie roti te halen

3 likes

Velletjes

:nauseated_face:

Lekker frep lekker tastic

22 likes

ja roti zonder rotivellen :no_good_woman:

2 likes

Ohhhh nu heb ik zoveel zin in roti. Vooral in die lekkere verse roti platen van de Surinamer hier.

2 likes

Dit topic is echt niet goed voor mijn eetlust. Roti, loempia’s… Mijn maag brult nu

12 likes

Verheugde me helemaal op een of andere rel omdat dit topic zo hard ging, gaat het over zakjes en kruiden :tired_face:

24 likes

Ja SORRY JONGENS maar geef mij een makkelijk roti recept en ik maak het zelf. Maar tot nu toe was het geen succes :sob:

Sommige dingen moet je gewoon niet zelf willen maken.

1 like