Impopulaire meningen #4

Nou goede praline kan wel lekker zijn, maar door die goedkope ben ik afgeknapt

4 likes

Ik doe alleen côte d’or noir de noir op mijn boterhammen

8 likes

Nog steeds een schande dat AH dit uit het assortiment heeft gehaald in Nederland

12 likes

Ik vind dingen die goedkoop smaken vaak heel lekker :sweat_smile: van die kant en klare lasagne, diepvriespizza’s, zeebanket, you name it.

29 likes

Omg die zeebanket vd lidl, kan zo die hele doos in mn eentje op

14 likes

Join us in het vies lekker eten-topic :heart:

10 likes

Ooh wat een geweldig topic!

3 likes

Misschien konden de Nederlanders die verfijnde smaak niet appreciëren.

5 likes

Zeer plausibel

3 likes

Ik vind het ok, maar zeker niet de hype waard. Er zijn veel betere chocopasta’s. Toegegeven: ik ben niet de grootste hazelnootfan, dus daar loopt het ook al een beetje fout.

2 likes

Ik vind het gevoel van nutella erger dan de smaak want ik ben wel dol op hazelnoten en hazelnootchocolade, en andere pasta kan ik ook wel waarderen. Maar die plaknutella, echt mij niet bellen

6 likes

Vroeger heb ik ooit een reclame gezien waarin een man met heel veel spuug en kwijl een mes aflikt met chocopasta, volgens mij een TMF-reclame. Was echt te ranzig voor woorden en sindsdien kan ik alleen maar aan spuug denken bij chocopasta. Kent iemand deze reclame ook nog? Kan ook The Box zijn geweest

7 likes

Bij Nutella moet ik altijd aan deze reclame denken. Ik vond dat liedje geweldig als kind hahaha!

11 likes

En dat je aan het brood meteen kan zien dat het van oorsprong geen Nederlandse reclame is :joy:

4 likes

Ja dit is echt een nachtmerrie voor mij met zo’n dikke laag

4 likes

Wordt er nou gesuggereerd dat Nutella een gezond ontbijt is???

5 likes

Is het dat niet dan??? Er zitten noten in

16 likes

Ze lopen toch ook altijd met melkkannen te sjouwen in dat soort advertenties

12 likes

Goed voor de botten!!

2 likes

Ik denk dat jij echt oog hebt voor goede kwalitatieve en stijlvolle kledingstukken. Zou je als je tijd hebt mij willen vertellen waar je de volgende dingen koopt?

  • T-shirts
  • Vestjes
  • Blauwe jeans
  • Zwarte skinny jeans
  • Zwarte pantalon
  • Truien (wol of kasjmier)