Het wielrentopic

Pfff ja ik vind dit zo irritant. Ook als je een keer niet belt (omdat je er ruim omheen kunt), dan schrikken ze. Bel je wél, zijn ze boos dat je belt ‘want je kunt er toch gewoon omheen’ pff

1 like

Aangemeld voor Limburgs Mooiste! Lekker optimistisch van ze, eerste weekend van juli. Nu hopen dat het door kan gaan!

2 likes

Ik bel dus vaak met de intentie ‘ik waarschuw even voor je de sloot in rijdt als ik langs je kom vliegen’, maar volgens mij is dat ook geen algemeen begrip, haha. Maar ik roep ook altijd “dankjewel” als iemand voor me aan de kant gaat, soms zie je die boze “gatverdamme weer zo’n wielrenner” blik dan veranderen naar “oh deze is wel oke”

2 likes

Wat is jullie meest favoriete fiets outfit?

Ik ben pas net begonnen met fietsen en heb van mijn vriend wel toffe fietssokken gekregen met bananen en watermeloenen. Verder vind ik mooie fietskleding echt zoooo duur en ik zag dat ze op alie express ook fietskleding verkopen en die zien er ook wel heel stylish uit, maar waarschijnlijk is de kwaliteit helemaal ruk. Dus toch maar opzoek naar een mooie setje! Het moet natuurlijk ook wel bij mijn fiets passen, hehe. Ik heb een zwarte fiets met wat blauwe accenten. Houden jullie hier rekening mee bij de aanschaf van kleding?

Jaa die sokken heb ik ook!! Ook met raket-ijsjes erop, vind ze zo leuk! Ik vind de setjes van ingeklikt (wel duur…) heel leuk, en sportful heeft ook leuke dingen :slight_smile: Heb overigens ook een shirtje van aliexpress; met een M&M erop en de kwaliteit is wel oke, maar minder mooi dan op de foto’s. Bij wiggle hebben ze ook leuke dingen, daar zitten ook wel wat fijner geprijsde setjes tussen!

Leuk, welke route ga je doen?

Als het goed is de gele van 110km! Heb er zin in!

Gaaf, lijkt me heel pittig maar wel een hele mooie route!

1 like

Mijn favo setje is altijd gecombineerd met een broek van Ale, tip voor broeken is gewoon lekker zwart nemen zodat het altijd te combineren is. Qua shirtje eentje van Rogelli (ik wil die nieuwe uit de fruity serie met kersen of aardbeien haha), al ben ik ook echt fan van topjes in de zomer. Shirtjes heb ik echt van alle prijsklassen: 10 euro via ali (wel ok, pasvorm is bij de nek wat matig) tot 80 euro (betere en fijnere stof vooral). Broeken via ali raad ik af, die zeem is niet de beste kwaliteit, maar prima voor een korte indoor sessie.

En sokken, heel veel verschillende sokken natuurlijk. De welbekende raket-ijsjes heb ik ook :joy: Sokken zijn echt leuk als cadeau altijd vind ik.

Ik hou overigens geen rekening met mijn kleding en fiets, ik heb gewoon mijn fietsen uitgekozen op “goed te combineren met alles”: dus een glanzend zwarte tijdritfiets met witte logo’s en een mat zwarte Giant Propel (met het logo in subtiele glitters). Zo kan ik tenminste in een regenboog op de fiets zitten en matcht het nog steeds :joy: Grote kans dat de gravelbike ook zwart wordt… Of knalroze :joy::joy:

3 likes

Haha achteraf had ik ook wel graag zwarte fietsen gehad (als ik t terugzie op foto’s) Mn TT is roze met paars en mn racefiets blauw. Fiets er praktisch altijd bij als een halve regenboog maar geeft niks XD

Ps. Ik ga NU dat rogelli aardbeienshirt kopen :joy:. Zo leuk! :heart_eyes:

Ik kan zwarte fietsen zo aanraden haha. Mijn eerste fiets was rood met zwart en ik had enkel roze kleding dus dat was ook geen succes. Maar is eigenlijk puur geluk dat het bij beide veelgebruikte fietsen de fiets die ik zocht ook in het zwart beschikbaar was.

Ik twijfel over die aardbeien, wil eigenlijk dit jaar juist een mooi knalroze shirtje ipv licht roze… Heel benieuwd naar hoe dat shirtje in het echt is, deel je een foto? Maar bijna jarig dus ik denk dat ik gewoon 1 van die shirtjes ga vragen aan mijn ouders haha. Over fashionable op de fiets gesproken: ik wil eigenlijk naar effen kleding toe met het shirtje in een felle kleur. Of in ieder geval grote felgekleurde vlakken. En een geheel zwart setje naast het setje van mijn werk. Oftewel alles wat ik nu niet in mijn kast heb liggen :sob:

Edit: ik zie nu je naam pas, wat geweldig!

1 like

Haha jaa ik snap je helemaal! Ik paste op niet zoveel TT’s, uiteindelijk voor een LIV gekozen maar die waren toen alleen maar roze… Ja daar ga je dan al haha. Als ik ooit een nieuwe koop dan hoop ik wel op een wat neutralere kleur

Ja zal m delen!! Ik heb eigenlijk nog geen shirtjes van rogelli dus ik ben wel benieuwd naar de kwaliteit. En klinkt wel als een topidee, dat is wel lekker opvallen maar dan inderdaad wel een beetje fancy. Zijn iig wel goeie dingen om te vragen, daar heb je tenminste plezier van!

1 like

Heb een nieuwe racefiets en echt kriebels in mn buik zo blij ben ik er mee :smiling_face_with_three_hearts:

8 likes

Leuk! Wanneer ga je je eerste ritje maken?

Nou ik ben vandaag 15 km naar huis geblazen maar weet niet of het telt :sweat_smile:
Misschien morgenmiddag als ik mn werk op tijd af heb en het weer meezit!

1 like

Hahaha echt, lekker! Gelukkig had je wind mee dan. Ik hoop echt dat het binnenkort ff droog en weinig wind is :sweat_smile:

1 like

Wel echt stoer dat je in deze storm direct op je nieuwe fiets durft! En iedere meter telt hoor :wink:

Ik zie nu al op tegen het fietsritje wat voor morgenmiddag gepland staat, oeps…

1 like

Wat is erger?

• Harde wind
  • Harde regen

0 stemmers

Zo leuk! En inderdaad meteen een spannend ritje met deze wind, haha.

Welke fiets heb je? :slight_smile:

Het viel waar ik woon nog wel mee hoor, en gelukkig wind mee :smiley:

@Salty Ik heb deze, de Cannondale Caad13! Wilde eerst sowieso nooit een nieuwe kopen maar er komen echt heel weinig tweedehands fietsen framemaat 48-50 beschikbaar dus ben toch maar voor een nieuwe gegaan.

13 likes