Holy shit, wat een getallen haha. Heel vet!
Wow ik wilde wat bestellen van Rapha want dat is toch wel echt prachtig maar fuck 250,- voor een lange thight?!?!?!
Ja echt kut. Ik vind de lange tight van futurumshop wel fijn!
Damn wat een bedrag hee. Kleding voor wielrennen is zo duur
Ikzelf ben tevreden met een lange broek van AGU, die met rode zeem, iig. Denk dat die wel een stuk goedkoper is (mocht je nu iets anders willen zoeken!).
Dacht je dat je met de fiets klaar was⦠dure hobby haha! Thanks allebei ook @tessel ik ga zeker allebei die merken bekijken! En een keer hopen op leuke Rapha sale of Vinted haha
Weten jullie een mooie plek op +/- 45 min rijden vanaf groningen om te mountainbiken?
Bij appelscha zitten volgens mij wel een paar routes!
Appelscha en gieten al vaker geweest! Super mooi maar hoop dat er nog iets leuks is redelijk in de buurt
Ik wilde ook Appelscha zeggen!
Pearl izumi heeft Black friday sale! Ik heb van mijn favoriete fietsbroek (kort met bretels, van oorspronkelijk 150e) eentje bijbesteld, met in totaal 96 euro korting (en een gratis bidon haha). Echt een goede actie!
Oeh goede tip, dankjewel!
Fietsen jullie nog? Ik zie af en toe een fanatiekeling voorbijkomen op strava, maar vind het echt te koud, nat en donker nu⦠Maar mis het wel hoor! In de zomer, na het eten, nog even in je uppie een rondje maken. Klinkt echt kut, maar ik laad er altijd zo van op, een rondje fietsen.
Ik ook nog! Heeft een paar jaar geduurd voordat ik dat aandurfde in de winter (en ga ook vooral in het weekend want werk van donker-donker haha), maar met goede kleren en overschoenen(en een ass-saver als je niet meteen je hele set wil wassen) is het heerlijk! Als je eenmaal gaat dan ga je waarschijnlijk vanzelf weer vaker!
En verder fiets ik ook binnen op de tacx maar dat is wat anders natuurlijk.
Ja ik fiets nog wel maar vaak op mān gewone fiets, afhankelijk van het weer. Als het erg nat is ga ik niet op mān racefiets. En ik fiets wel aanzienlijk korter, meestal maar een uurtje. Vaak word ik dan koud en dan warm ik ook niet meer op.
Nou de momenten zijn wel heel zeldzaam want het weer was kut, maar deze week ben ik wel weer op de fiets te vinden! Ik bewaar vaak een leuke podcast voor ritjes waarbij ik even een stok achter de deur nodig heb. Of ik ga lang met iemand bellen (doet wel wat met je snelheid haha) maar je knap wel echt op van dit winterweer!
Heb al lang niet gefietst, meestal wanneer ik vrij ben is het weer er echt niet naar
Wow dat jij kunt multitasken op de racefiets! Ik durf dat echt niet. Op de gewone fiets heb ik soms al bijna-ongelukken als ik bijvoorbeeld podcast luister omdat mensen ineens rakelings voorbij komen of oversteken
Komt ook omdat ik een vast rondje heb waarbij ik op vrijwel altijd lege fietspaden rijd, voornamelijk rechtdoor en geen autoās. De stad uit doe ik ook zonder oortjes hoor!
ik fiets eigenlijk ook altijd met een podcast in hoor! Wel altijd maar in een oor, en inderdaad, vaak fiets in in mijn eentje door van die verlate stukken!
Ahh ik ben echt een watje, en als het geregend heeft of regent vind ik het best wel spannend om te gaan fietsen, met van die dunne bandjes. Maar misschien toch maar investeren in een goede windstopper en tussen de middag weer een stukje gaan fietsen (zeker nu de sportscholen dicht zijnā¦)
Een tacx wil ik ook echt heel erg graag, maar daar heb ik nu helaas echt geen ruimte voorā¦
Nou, ik heb maar een winter outfit besteld. Ben ook echt bang om te vallen maar heel goed opletten dan.