Superleuk, veel plezier ermee!
Bedankt voor de leuke tips!! We gaan naar de Vogezen en daar op een camping zodat we onze fietsen ook veilig binnen kunnen zetten in de stacaravan Ik vind het wel spannend, nog nooit met de fiets op vakantie geweest… laat staan een berg beklommen
Zwitserland staat ook nog hoog op mijn verlanglijstje! Dat zal iets voor volgende keer zijn
Ohh heerlijk! Geniet ervan!!! En komt helemaal goed hoor, met dat fietsen
Gister mn eerste rondje gefietst van 20 km met windkracht 5 maar ik vond het fantastisch! Avondzonnetje heerlijk. Mn vriend is een pro (in mijn ogen dan haha) en we gaan in september naar italie (meren) dus de fietsen gaan mee! Zo leuk om dit samen met hem te kunnen doen. Ben hélemaal enthousiast. Vond het trouwens wel een beetje eng, wat wiebelig alsof je zo over je fiets klapt. En ik kon ook niet heul goed bij de rem (kleine handjes) dus hoop dat we dat nog kunnen aanpassen.
Edit: ik lees dat het in dit topic gaat over een perfect zwart fietsbroekje (kort) maar die link doet het niet meer. Ben nu heel benieuwd want met al die wielrenkleding zie ik door de bomen het bos niet meer
Pfoeee pittige klim gehad op de Hollandse brug maar i made it Lekker naar m’n moeder gefietst, zometeen daar eten en met de auto weer naar huis
Heeft iemand hier ervaring met de fietsen van Decathlon (specifiek deze: Racefiets / wielrenfiets dames Triban Easy microshift | TRIBAN | Decathlon.nl). Ik weet dat ik niet de beste kwaliteit kan verwachten en dat de fiets waarschijnlijk na een jaar helemaal uit elkaar zal pleuren, maar ik twijfel al lange tijd of ik naast hardlopen ook wil gaan fietsen (maar ben bang dat ik niet zo hard durf en me schaam om zacht te fietsen met een helm) en dit is wel een relatief goedkope manier om het uit te proberen, voordat ik in een betere fiets investeer. Tweedehands is hier in de buurt eigenlijk niks beschikbaar door corona.
Ik heb ook in 2020 (begin corona) ook eentje van de Decathlon gekocht. Voor een recreatieve fietser die niet wekelijks op de fiets springt vind ik het meer dan prima. Als ik fiets fiets ik niet meer dan 30-50KM dus dat gaat goed.Als ik schakel blijft hij soms hangen maar ik moet volgens mij nog iets aandraaien haha
Ik ben ook op zoek naar een nieuwe fiets! Ik had de mijne van een vriendin overgenomen, maar hij blijkt helaas te klein. Heeft iemand tips voor de aanschaf van een racefiets? Waar let je op bij de aanschaf van een tweedehands fiets? Of heeft iemand tips voor bepaalde websites of merken met prima, maar niet te dure fietsen?
Ik heb afgelopen maandag een eerste rondje met klikpedalen (en schoenen) gemaakt en het viel 100% mee Ik had 1,5j geleden (ja toen het lockdown was) een wielrenfiets gekocht met gewone pedalen maar na onze fietsvakantie in de Vogezen voelde ik wel dat klikpedalen misschien wel handiger zouden zijn… Het voelde heel prettig aan om niet meer van mijn pedalen te “glijden” en om gewoon vast te zitten. Fiets heel aangenaam!
Ik ben wel blij dat ik begonnen ben met gewone pedalen (en gewone schoenen), om alles wat gewoon te worden en om al veel situaties mee te maken op de baan.
Gisteren de route van de Marmotte gefietst (175km met ongeveer 5000 hoogtemeters, zou eigenlijk meedoen aan het evenement maar kon toen geen vrij krijgen) en als iemand nog wilde weten waarom in de alpen fietsen geweldig is, bij deze:
Holy shit, wat een getallen haha. Heel vet!
In dit topic staan al veel tips ervoor! Zou even via de zoekfunctie proberen te zoeken
Wow ik wilde wat bestellen van Rapha want dat is toch wel echt prachtig maar fuck 250,- voor een lange thight?!?!?!
Ja echt kut. Ik vind de lange tight van futurumshop wel fijn!
Damn wat een bedrag hee. Kleding voor wielrennen is zo duur
Ikzelf ben tevreden met een lange broek van AGU, die met rode zeem, iig. Denk dat die wel een stuk goedkoper is (mocht je nu iets anders willen zoeken!).
Dacht je dat je met de fiets klaar was… dure hobby haha! Thanks allebei ook @tessel ik ga zeker allebei die merken bekijken! En een keer hopen op leuke Rapha sale of Vinted haha
Weten jullie een mooie plek op +/- 45 min rijden vanaf groningen om te mountainbiken?
Bij appelscha zitten volgens mij wel een paar routes!
Appelscha en gieten al vaker geweest! Super mooi maar hoop dat er nog iets leuks is redelijk in de buurt
Ik wilde ook Appelscha zeggen!